-
1. Data: 2008-10-14 19:38:58
Temat: Wymiana uszkodzonego sprzętu
Od: Eneasz Pącki <a...@w...pl_NOSPAM>
Witam!
Od pół roku jestem posiadaczem Nokii E51 i w tym czasie zdążyła się ona
popsuć już 4 razy. W serwisie Nokii na Siennej w Warszawie powiedzieli
mi, że mogą mi naprawiać ten telefon w nieskończoność. Jedyną opcją
wymiany aparatu na nowy jest rzekomo powołanie się u bezpośredniego
sprzedawcy na prawo o rękojmi, gdzie tenże sprzedawca miałby obowiązek
wymienić mi uszkodzony aparat na nowy.
Jak to wygląda w praktyce? Pytam przed pójściem do sklepu gdzie
zakupiłem telefon żeby nie wyjść na głupka, który powtarza zasłyszane
gdzieś tam hasła.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za (sensowne) odpowiedzi.
-
2. Data: 2008-10-19 18:53:12
Temat: Re: Wymiana uszkodzonego sprzętu
Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>
> Od pół roku jestem posiadaczem Nokii E51 i w tym czasie zdążyła się ona
> popsuć już 4 razy. W serwisie Nokii na Siennej w Warszawie powiedzieli mi,
> że mogą mi naprawiać ten telefon w nieskończoność. Jedyną opcją wymiany
> aparatu na nowy jest rzekomo powołanie się u bezpośredniego sprzedawcy na
> prawo o rękojmi, gdzie tenże sprzedawca miałby obowiązek wymienić mi
> uszkodzony aparat na nowy.
Jezeli kupiles prywatnie to wyszedlbys na glupka - rekojma juz dawno nie
funkcjonuje - wrzuc na google haslo "odpowiedzialnosc sprzedawcy" to jest
obowiazujace prawo. Jezeli na firme to jak najbardziej rekojma.
Wczesniej zapoznaj sie z warunkami gwarancji na karcie gw. jak nic nie pisza
w wymianie na nowy to niedobrze - zawsze mozesz skierowac sprawe do
Rzecznika Spraw Konsumenta - wysylane przez nich pisma czynia cuda.
K.