  • 1. Data: 2003-07-16 08:41:38
    Temat: Wymiana towaru w ramach gwaraancji
    Od: "Janusz" <j...@p...pl>

    Proszę o podpowiedź (najlepiej podpartą przepisami)
    W styczniu br. nabyłem płytę komputerową za 340 zł. W maju taka kosztowała
    już ok 265 zł, a w lipcu w ogóle nie było już ich w sprzedaży. Przed kilkoma
    dniami moja uległa uszkodzeniu. Oddałem do serwisu gdzie powiedziano mi że
    płyta musi trafić do serwisu do Warszawy ( z Krakowa).
    Ale, ze najprawdopodobniej nie zostanie naprawiona lecz dostanę nowszy
    model. Kosztuje on aktualnie 300 zł. Jak powinien punkt serwisowy rozliczyć
    się ze mną ze względu na różne ceny płyty?
    Czy zwróci mi 340 -300 czyli 40 zł, czy tez każe dopłacić 300-265 czyli 35

    Janusz

  • 2. Data: 2003-07-16 10:55:29
    Temat: Re: Wymiana towaru w ramach gwaraancji
    Od: marek <f...@f...pl>

    Janusz wrote:
> [...]
    > się ze mną ze względu na różne ceny płyty?
    > Czy zwróci mi 340 -300 czyli 40 zł, czy tez każe dopłacić 300-265 czyli 35

    w/g mnie płyta za płytę bez żadnych rozliczeń chyba, że oferują Ci w
    zamian gorszą.

    pzdr