-
1. Data: 2003-02-01 10:17:23
Temat: Wymiana sprzetu.
Od: "aneta" <a...@i...pl>
Witam,
Kupilam sprzet audio, ktory okazal sie wadliwy. Sprzedawca zabral go do
testow i dal mi sprzet zastepczy (drozszy, ale nie tej samej firmy, ktora
kupowalam). Odbylo sie to bez zadnych papierow. Okazalo sie, ze mojego
sprzetu nie da sie naprawic. Poniewaz nie odpowiada mi propozycja
sprzedawcy, zeby zatrzymac sprzet zastepczy (i na tym zakonczyc sprawe),
wiec teraz sprzedawca zaproponowal mi zebym zabrala z powrotem ten wadliwy
sprzet (zastepczy jest mu podobno potrzebny do jakichs inwentaryzacji) i
poczekala az znowu pojawi sie w sprzedazy sprzet firmy, ktora od poczatku
bylam zainteresowana. I teraz pytanie: jak sie zabezpieczyc, zeby sprzedawca
sie na mnie nie wypial, co zawrzec w ewentualnej umowie?
Aneta
-
2. Data: 2003-02-01 13:03:43
Temat: Re: Wymiana sprzetu.
Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>
Użytkownik "aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
news:b1g6rj$1386$1@foka.acn.pl...
> sprzedawca zaproponowal mi zebym zabrala z powrotem ten wadliwy
> sprzet (zastepczy jest mu podobno potrzebny do jakichs inwentaryzacji) i
> poczekala az znowu pojawi sie w sprzedazy sprzet firmy, ktora od poczatku
> bylam zainteresowana. I teraz pytanie: jak sie zabezpieczyc, zeby
sprzedawca
> sie na mnie nie wypial, co zawrzec w ewentualnej umowie?
> Aneta
Poprosić o zwrot pieniędzy w ramach rękojmi.
Jak się pojawi oczekiwany model, to go ... kupisz.
Pozdrawiam, Joker
-
3. Data: 2003-02-01 13:21:37
Temat: Re: Wymiana sprzetu.
Od: "aneta" <a...@i...pl>
Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:PAP_9.69387$xv1.954576@news.chello.at...
> Poprosić o zwrot pieniędzy w ramach rękojmi.
> Jak się pojawi oczekiwany model, to go ... kupisz.
> Pozdrawiam, Joker
>
Tak, ale moze to trwac np. miesiac a ja chcialabym (a wrecz po prostu
potrzebuje) w tym czasie cos miec. Pozdrawiam,
Aneta
-
4. Data: 2003-02-01 14:19:56
Temat: Re: Wymiana sprzetu.
Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>
Użytkownik "aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
news:b1ghl1$191m$1@foka.acn.pl...
>
> Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:PAP_9.69387$xv1.954576@news.chello.at...
>
> > Poprosić o zwrot pieniędzy w ramach rękojmi.
> > Jak się pojawi oczekiwany model, to go ... kupisz.
> > Pozdrawiam, Joker
> >
> Tak, ale moze to trwac np. miesiac a ja chcialabym (a wrecz po prostu
> potrzebuje) w tym czasie cos miec. Pozdrawiam,
> Aneta
W takim razie, niech wpisze na karcie gwarancyjnej, że sprzęt
nie został naprawiony i będzie wymieniony na nowy w terminie
1 miesiąca. Koniecznie musi być data tej adnotacji.
Joker
-
5. Data: 2003-02-01 16:14:51
Temat: Re: Wymiana sprzetu.
Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>
W takim razie za odzyskane pieniądze możesz kupić sprzęt u konkurencji. Jak
mu go zwrócisz to nie masz obowiązku kupowania u niego. Nie mów mu o tym,
łatwiej odda pieniądze.
-
6. Data: 2003-02-01 18:02:43
Temat: Re: Wymiana sprzetu.
Od: "aneta" <a...@i...pl>
Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b1h037$5la$1@news.tpi.pl...
> W takim razie za odzyskane pieniądze możesz kupić sprzęt u konkurencji.
Jak
> mu go zwrócisz to nie masz obowiązku kupowania u niego. Nie mów mu o tym,
> łatwiej odda pieniądze.
>
Oczywiscie, ze tak by bylo najlatwiej, problem w tym, ze tego modelu nie ma
w ogole w Polsce (po prostu jest tylko jeden dystrybutor). Pozdrawiam,
Aneta