  • 1. Data: 2008-03-26 17:31:33
    Temat: Wymiana produktu na nowy i gwarancja
    Od: ulong <w...@w...pl>

    Witam!

    Wlasnie odebralem glosniki z serwisu, zostaly wymienione na gwarancji na
    nowe.
    Sprzedawca (jednej z wiekszych sieci) powoluje sie jednak na termin
    "zakupu towaru" i od niego przewiduje gwarancje, nawet po naprawach.
    Czy powinno przyslugiwac mi prawo przedluzenia gwarancji o kolejne 24
    miesiace?
    Bylem swiecie przekonany, ze cos takiego jest na porzadku dziennym.

    Dziekuje i pozdrawiam, Wojtek.

  • 2. Data: 2008-03-26 18:33:59
    Temat: Re: Wymiana produktu na nowy i gwarancja
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ulong wrote:
> [...]
    > miesiace?
    > Bylem swiecie przekonany, ze cos takiego jest na porzadku dziennym.

    Przy wymianie towaru gwarancja biegnie na nowo.
    Przy wymianie cześci gwarancja na tą część zostaje przedłużona.

  • 3. Data: 2008-03-26 20:04:15
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    witek pisze:

    > Przy wymianie towaru gwarancja biegnie na nowo.
    > Przy wymianie cześci gwarancja na tą część zostaje przedłużona.

    Gwarancja tylko wtedy jesli tak stanowi zapis w gwarancji. W przypadku
    niezgodnosci towaru z umowa jest tak jak piszesz.

    Jacek

  • 4. Data: 2008-03-26 20:14:07
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    castrol pisze:

    > Gwarancja tylko wtedy jesli tak stanowi zapis w gwarancji.

    przy sprzedaży konsumenckiej tak, ale w innej - kodeks cywilny jest w
    miarę jednoznaczny

    KG