  • 31. Data: 2004-11-14 21:33:20
    Temat: Re: Wymiana prawa jazdy
    Od: "maciek" <m...@p...com>

    > No to faktycznie zostaje ci "sznur i galąź pod ciężarem zgięta".
    > Na znak protestu oczywiście;)
    >
    > Pzdr
    > Leszek

    No to faktycznie dużo masz do powiedzenia.

    maciek

  • 32. Data: 2004-11-14 21:35:34
    Od: "maciek" <m...@p...com>

    > Ale wybrała ich większość.Jeśli nie poszedłeś na wybory to w dodatku nie
    > masz moralnego prawa narzekać.\
    >

    > Pzdr
    > Leszek

    Jasne, a skoro większość, to oczywiście ma rację.
    A tak z ciekawości - kto Cię wyprodukował?

    maciek

  • 33. Data: 2004-11-15 08:58:04
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości

    > Jasne, a skoro większość, to oczywiście ma rację.
    > A tak z ciekawości - kto Cię wyprodukował?

    Jesteś chamem. Zwykłym;)

  • 34. Data: 2004-11-15 08:59:07
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > No to faktycznie dużo masz do powiedzenia.

    Biorąc pod uwagę sens wypowiedzi to i tak więcej niż ty, chamie.
    W dodatku lepiej od ciebie śmieciu tnę posty.

  • 35. Data: 2004-11-15 17:06:51
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości

    > Jasne, a skoro większość, to oczywiście ma rację.
    > A tak z ciekawości - kto Cię wyprodukował?

    Jakis inny homofob go wyprodukowal.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 36. Data: 2004-11-15 20:57:34
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Jakis inny homofob go wyprodukowal.

    A ty pedale nadal się szwendasz za mną??
    A sio!

  • 37. Data: 2004-11-16 17:57:27
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> - Jakis inny homofob go
    wyprodukowal.

    > A ty pedale nadal się szwendasz za mną??

    Nie, to ty homofobski ignorancie prawny sie tu caly czas produkujesz
    belkotajac bez sensu na kazdy mozliwy temat.

    PS Zgodnie z poleceniem 'usunalem to'.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 38. Data: 2004-11-16 20:01:29
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > PS Zgodnie z poleceniem 'usunalem to'.

    Na ten adres, tępy pedałku to sobie możesz pisać do usranej śmierci.
    Chyba tylko głupiec taki jak ty podaje na grupach dyskusyjnym prawdziwe i
    funkcjonalne konto pocztowe. Jak zmądrzejesz to awansujesz na geja. Na razie
    jesteś tylko tępym pedałem.

    Leszek

  • 39. Data: 2004-11-16 22:37:57
    Od: "dorota" <d...@i...com>

    [...]

    > Leszek

    Gnojku,
    znajdź sobie inny wątek i nie truj tu więcej.

    maciek

  • 40. Data: 2004-11-17 13:01:52
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "dorota" <d...@i...com> napisał w wiadomości

    > Gnojku,
    > znajdź sobie inny wątek i nie truj tu więcej.

    On nie przestanie. To typowy troll niestety. Nie do wytepienia.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt