-
1. Data: 2009-07-07 19:48:25
Temat: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
Od: Lisciasty <l...@p...pl>
Witam!
Teściowie kupili kabinę prysznicową i po paru dniach
zaszła konieczność wymiany na inną (złe wymiary),
kabina nie rozpakowywana. Niestety posiali gdzieś
fakturę (oryginał) z zakupu, w sklepie otrzymali duplikat kopii
faktury ale mimo to sklep odmawia wymiany kabiny
na inną. Czy da radę coś z w takim przypadku zrobić,
czy sklep może się wypiąć i olać klienta?
Pzdr.
L.
-
2. Data: 2009-07-07 19:53:20
Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Lisciasty pisze:
> Witam!
>
> Teściowie kupili kabinę prysznicową i po paru dniach
> zaszła konieczność wymiany na inną (złe wymiary),
> kabina nie rozpakowywana. Niestety posiali gdzieś
> fakturę (oryginał) z zakupu, w sklepie otrzymali duplikat kopii
> faktury ale mimo to sklep odmawia wymiany kabiny
> na inną. Czy da radę coś z w takim przypadku zrobić,
> czy sklep może się wypiąć i olać klienta?
Może się wypiąć - sprzedawca stacjonarny nie ma obowiązku przyjmować
zwrotu.
--
Liwiusz
-
3. Data: 2009-07-07 19:59:14
Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
Od: Lisciasty <l...@p...pl>
On 7 Lip, 21:53, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
> Może się wypiąć - sprzedawca stacjonarny nie ma obowiązku przyjmować
> zwrotu.
Dzięki za szybką odpowiedź.
A czy zwrot=wymiana? Nawet jeżeli klient chce wymienić dany
towar na droższy i dopłacić?
Pzdr.
L.
-
4. Data: 2009-07-07 20:04:58
Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Lisciasty pisze:
> On 7 Lip, 21:53, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
>> Może się wypiąć - sprzedawca stacjonarny nie ma obowiązku przyjmować
>> zwrotu.
>
> Dzięki za szybką odpowiedź.
> A czy zwrot=wymiana? Nawet jeżeli klient chce wymienić dany
> towar na droższy i dopłacić?
Obowiązku wymiany sprzętu też nie ma.
Natomiast przyjrzałbym się sprawie z innej strony. Co to za sklep?
Często sieci sklepów umożliwiają zwroty i wtedy - skoro strony się
umówiły na możliwość zwrotu - zwrot taki powinien być możliwy.
Posiadanie duplikatu oryginału (!) faktury nie powinno być tutaj przeszkodą.
--
Liwiusz
-
5. Data: 2009-07-07 20:08:36
Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
Lisciasty w
<news:485db4b9-923a-4296-9bfd-fc72ca34635d@b15g2000y
qd.googlegroups.com>:
> On 7 Lip, 21:53, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
>> Może się wypiąć - sprzedawca stacjonarny nie ma obowiązku przyjmować
>> zwrotu.
> Dzięki za szybką odpowiedź.
> A czy zwrot=wymiana? Nawet jeżeli klient chce wymienić dany
> towar na droższy i dopłacić?
Droższy i dopłacić nie oznacza większej marży dla sprzedającego.
--
Tomasz Nycz
[priv-->>X-Email]
-
6. Data: 2009-07-07 21:01:38
Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
Od: Sir Castic <m...@C...pl>
> Dzięki za szybką odpowiedź.
> A czy zwrot=wymiana?
Wymiana na inną kabinę, z magazynowego punktu widzenia to
przyjęcie (zwrot) jednej, wydanie drugiej.
W dużym sklepie nie powinno byc problemu, ale też mało komu
zależy, w małym sklepie.. no cóż , mogą nie mieć co zrobić ze
zwróconą :)
-
7. Data: 2009-07-07 21:17:11
Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
Od: to <t...@a...xyz>
Lisciasty wrote:
> Teściowie kupili kabinę prysznicową i po paru dniach zaszła konieczność
> wymiany na inną (złe wymiary) kabina nie rozpakowywana. Niestety
> posiali gdzieś fakturę (oryginał) z zakupu, w sklepie otrzymali duplikat
> kopii faktury
Duplikat faktury, po prostu, nie duplikat kopii.
> ale mimo to sklep odmawia wymiany kabiny na inną. Czy da
> radę coś z w takim przypadku zrobić, czy sklep może się wypiąć i olać
> klienta?
Na szczęście nie musi wymieniać, inaczej idąc do sklepu nigdy nie
wiedziałbyś, czy wystawiony tam towar jest naprawdę nowy, czy też ktoś go
już sobie wcześniej "wymienił".
--
cokolwiek
-
8. Data: 2009-07-07 21:19:18
Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
Od: to <t...@a...xyz>
Lisciasty wrote:
> A czy zwrot=wymiana? Nawet jeżeli klient chce wymienić dany towar na
> droższy i dopłacić?
Niech pójdą i pogadają. Niech zaznaczą, że kabina jest w stanie
fabrycznym, nie rozpakowana i chcą dopłacić i wziąć droższą. Całkiem
możliwe, że się uda...
Ale to tylko dobra wola sprzedawcy, więc awanturowanie się czy coś
takiego nie ma sensu i zapewne odniesie skutek odwrotny od zamierzonego.
--
cokolwiek
-
9. Data: 2009-07-08 04:13:22
Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
Od: spp <s...@o...pl>
to pisze:
> Na szczęście nie musi wymieniać, inaczej idąc do sklepu nigdy nie
> wiedziałbyś, czy wystawiony tam towar jest naprawdę nowy, czy też ktoś go
> już sobie wcześniej "wymienił".
>
A co to ma za znaczenie w tym przypadku?
Dziewictwo straciła kabina czy co?
--
spp
-
10. Data: 2009-07-08 05:22:56
Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
Od: news-gazeta <n...@g...pl>
Lisciasty pisze:
> Witam!
>
> Teściowie kupili kabinę prysznicową i po paru dniach
> zaszła konieczność wymiany na inną (złe wymiary),
> kabina nie rozpakowywana. Niestety posiali gdzieś
> fakturę (oryginał) z zakupu, w sklepie otrzymali duplikat kopii
> faktury ale mimo to sklep odmawia wymiany kabiny
> na inną. Czy da radę coś z w takim przypadku zrobić,
> czy sklep może się wypiąć i olać klienta?
>
> Pzdr.
> L.
U nas w hurtowni bardzo czesto wymieniamy kabiny(i nie tylko) idac
klientom na reke, gdyz klotnia z klientem sie nie oplaca na dalsza mete.
Zrazic do siebie klienta mozna latwo a on jest chodzącą reklama, a może
być antyreklamą. Zaden problem taki zwrot przyjac a jesli chce jeszcze
inny towar, to jeszcze lepiej. Po co utrudniac innym zycie.
Tak jak koledzy napisali - nie musza, ale mogą. Warto z nimi porozmawiac
i uswiadomic co nie co...
Pozdrawiam - Darek.