eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 28

  • 1. Data: 2009-07-07 19:48:25
    Temat: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Witam!

    Teściowie kupili kabinę prysznicową i po paru dniach
    zaszła konieczność wymiany na inną (złe wymiary),
    kabina nie rozpakowywana. Niestety posiali gdzieś
    fakturę (oryginał) z zakupu, w sklepie otrzymali duplikat kopii
    faktury ale mimo to sklep odmawia wymiany kabiny
    na inną. Czy da radę coś z w takim przypadku zrobić,
    czy sklep może się wypiąć i olać klienta?

    Pzdr.
    L.


  • 2. Data: 2009-07-07 19:53:20
    Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Lisciasty pisze:
    > Witam!
    >
    > Teściowie kupili kabinę prysznicową i po paru dniach
    > zaszła konieczność wymiany na inną (złe wymiary),
    > kabina nie rozpakowywana. Niestety posiali gdzieś
    > fakturę (oryginał) z zakupu, w sklepie otrzymali duplikat kopii
    > faktury ale mimo to sklep odmawia wymiany kabiny
    > na inną. Czy da radę coś z w takim przypadku zrobić,
    > czy sklep może się wypiąć i olać klienta?

    Może się wypiąć - sprzedawca stacjonarny nie ma obowiązku przyjmować
    zwrotu.

    --
    Liwiusz


  • 3. Data: 2009-07-07 19:59:14
    Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 7 Lip, 21:53, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >    Może się wypiąć - sprzedawca stacjonarny nie ma obowiązku przyjmować
    > zwrotu.

    Dzięki za szybką odpowiedź.
    A czy zwrot=wymiana? Nawet jeżeli klient chce wymienić dany
    towar na droższy i dopłacić?

    Pzdr.
    L.


  • 4. Data: 2009-07-07 20:04:58
    Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Lisciasty pisze:
    > On 7 Lip, 21:53, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >> Może się wypiąć - sprzedawca stacjonarny nie ma obowiązku przyjmować
    >> zwrotu.
    >
    > Dzięki za szybką odpowiedź.
    > A czy zwrot=wymiana? Nawet jeżeli klient chce wymienić dany
    > towar na droższy i dopłacić?


    Obowiązku wymiany sprzętu też nie ma.

    Natomiast przyjrzałbym się sprawie z innej strony. Co to za sklep?
    Często sieci sklepów umożliwiają zwroty i wtedy - skoro strony się
    umówiły na możliwość zwrotu - zwrot taki powinien być możliwy.
    Posiadanie duplikatu oryginału (!) faktury nie powinno być tutaj przeszkodą.

    --
    Liwiusz


  • 5. Data: 2009-07-07 20:08:36
    Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Lisciasty w
    <news:485db4b9-923a-4296-9bfd-fc72ca34635d@b15g2000y
    qd.googlegroups.com>:

    > On 7 Lip, 21:53, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >>    Może się wypiąć - sprzedawca stacjonarny nie ma obowiązku przyjmować
    >> zwrotu.

    > Dzięki za szybką odpowiedź.
    > A czy zwrot=wymiana? Nawet jeżeli klient chce wymienić dany
    > towar na droższy i dopłacić?

    Droższy i dopłacić nie oznacza większej marży dla sprzedającego.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]


  • 6. Data: 2009-07-07 21:01:38
    Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
    Od: Sir Castic <m...@C...pl>

    > Dzięki za szybką odpowiedź.
    > A czy zwrot=wymiana?

    Wymiana na inną kabinę, z magazynowego punktu widzenia to
    przyjęcie (zwrot) jednej, wydanie drugiej.

    W dużym sklepie nie powinno byc problemu, ale też mało komu
    zależy, w małym sklepie.. no cóż , mogą nie mieć co zrobić ze
    zwróconą :)


  • 7. Data: 2009-07-07 21:17:11
    Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
    Od: to <t...@a...xyz>

    Lisciasty wrote:

    > Teściowie kupili kabinę prysznicową i po paru dniach zaszła konieczność
    > wymiany na inną (złe wymiary) kabina nie rozpakowywana. Niestety
    > posiali gdzieś fakturę (oryginał) z zakupu, w sklepie otrzymali duplikat
    > kopii faktury

    Duplikat faktury, po prostu, nie duplikat kopii.

    > ale mimo to sklep odmawia wymiany kabiny na inną. Czy da
    > radę coś z w takim przypadku zrobić, czy sklep może się wypiąć i olać
    > klienta?

    Na szczęście nie musi wymieniać, inaczej idąc do sklepu nigdy nie
    wiedziałbyś, czy wystawiony tam towar jest naprawdę nowy, czy też ktoś go
    już sobie wcześniej "wymienił".

    --
    cokolwiek


  • 8. Data: 2009-07-07 21:19:18
    Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
    Od: to <t...@a...xyz>

    Lisciasty wrote:

    > A czy zwrot=wymiana? Nawet jeżeli klient chce wymienić dany towar na
    > droższy i dopłacić?

    Niech pójdą i pogadają. Niech zaznaczą, że kabina jest w stanie
    fabrycznym, nie rozpakowana i chcą dopłacić i wziąć droższą. Całkiem
    możliwe, że się uda...

    Ale to tylko dobra wola sprzedawcy, więc awanturowanie się czy coś
    takiego nie ma sensu i zapewne odniesie skutek odwrotny od zamierzonego.

    --
    cokolwiek


  • 9. Data: 2009-07-08 04:13:22
    Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
    Od: spp <s...@o...pl>

    to pisze:

    > Na szczęście nie musi wymieniać, inaczej idąc do sklepu nigdy nie
    > wiedziałbyś, czy wystawiony tam towar jest naprawdę nowy, czy też ktoś go
    > już sobie wcześniej "wymienił".
    >


    A co to ma za znaczenie w tym przypadku?

    Dziewictwo straciła kabina czy co?

    --
    spp


  • 10. Data: 2009-07-08 05:22:56
    Temat: Re: Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
    Od: news-gazeta <n...@g...pl>

    Lisciasty pisze:
    > Witam!
    >
    > Teściowie kupili kabinę prysznicową i po paru dniach
    > zaszła konieczność wymiany na inną (złe wymiary),
    > kabina nie rozpakowywana. Niestety posiali gdzieś
    > fakturę (oryginał) z zakupu, w sklepie otrzymali duplikat kopii
    > faktury ale mimo to sklep odmawia wymiany kabiny
    > na inną. Czy da radę coś z w takim przypadku zrobić,
    > czy sklep może się wypiąć i olać klienta?
    >
    > Pzdr.
    > L.

    U nas w hurtowni bardzo czesto wymieniamy kabiny(i nie tylko) idac
    klientom na reke, gdyz klotnia z klientem sie nie oplaca na dalsza mete.
    Zrazic do siebie klienta mozna latwo a on jest chodzącą reklama, a może
    być antyreklamą. Zaden problem taki zwrot przyjac a jesli chce jeszcze
    inny towar, to jeszcze lepiej. Po co utrudniac innym zycie.
    Tak jak koledzy napisali - nie musza, ale mogą. Warto z nimi porozmawiac
    i uswiadomic co nie co...

    Pozdrawiam - Darek.

strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1