  • 11. Data: 2007-09-18 21:56:28
    Temat: Re: Wymeldowanie małżonka.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    TMK wrote:

    > Ale jak kupowałabym mieszkanie to wolałabym takie gdzie nie ma lokatora i
    > nikt nie jest zameldowany. Takie z meldunkiem to tylko po baaardzo
    > promocyjnej cenie.

    Ty się o meldunek nie martw. Ty się martw, czy w mieszkaniu czasem ktoś
    nie mieszka ;)

  • 12. Data: 2007-09-19 07:57:14
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Jasne, bo drzwiami i oknami walą kupujący, którzy za pełną normalną cenę chcą kupić
    mieszkanie z niewymeldowaną żoną,
    skoro sąsiad obok nie ma takiego problemu.....
    JaC

    -----

  • 13. Data: 2007-09-19 08:12:31
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Właściciel dostarcza zaświadczenie z wydziału meldunkowego z datą podpisania umowy o
    liczbie osób zameldowanych w lokalu
    równej 0 (zero).
    JaC

    -----

  • 14. Data: 2007-09-19 08:16:30
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    666 pisze:

    > Właściciel dostarcza zaświadczenie z wydziału meldunkowego z datą podpisania umowy
    o liczbie osób zameldowanych w lokalu
    > równej 0 (zero).

    No dobrze, ale z tego nie wynika, że nie ma tam żadnych lokatorów
    (niezameldowanych).

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 15. Data: 2007-09-19 09:07:52
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Jasne, bo drzwiami i oknami walą kupujący, którzy za pełną normalną cenę
    > chcą kupić mieszkanie z niewymeldowaną żoną,
    > skoro sąsiad obok nie ma takiego problemu.....

    Zdaża się, dlatego nie jest to żadna BLOKADA na sprzedaż mieszkania, to po
    pierwsze. A po drugie, może ją ze spokojem wymeldować.

    M.

  • 16. Data: 2007-09-19 13:13:53
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Jeszcze przed notariuszem musi udowodnić, że żona niepotrzebna...
    JaC

    -----

  • 17. Data: 2007-09-19 14:51:35
    Od: oliveira <_...@g...pl_>

    > Żona wyprowadziła się i mieszka obecnie z kochankiem w wynajmowanym
    > mieszkaniu. Jakie mam szanse na jej wymeldowanie - mieszkanie jest
    > moje, kupione przed ślubem. Ona straszy mnie, że nigdy sie nie
    > wymelduje. W ten sposób blokuje mi sprzedaż mieszkania.

    Złóż w Urzędzie Miasta wniosek o wymeldowanie z urzędu. Procedura jest
    tak, że zwykle policja wypytuje sąsiadów czy osoba faktycznie już nie
    zamieszkuje, robi wywiad, sprawdza, czy w mieszkaniu nie trzyma swoich
    rzeczy, etc. Wydawana jest decyzja w I instancji, jeśli nie zostanie
    zaskarżona w urzędzie wojewódzkim sprawa jest zamknięta. Jeśli nie
    zamieszkuje - znaczy nie odbierze zawiadomienia o zakończeniu
    postępowania, a co za tym idzie nie odwoła się.

    --

    marcin

    Day, ut ia pobrusa, a ti poziwai.