  • 21. Data: 2006-03-23 18:53:24
    Temat: Re: Wymeldowanie lokatora bez umowy o nejem, mozna?
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl>

    castrol napisał(a):

    > ale co cie interesuje czy on placi podatki czy nie?? :)

    Bo ja za niego płacę podatek np. od nieruchomości, wywóz śmieci itp. A
    on nawet się nie poczuwa do załacenia złamanego grosza.

  • 22. Data: 2006-03-23 18:55:02
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl>

    tarcamion napisał(a):

    > Bo ja za niego płacę podatek np. od nieruchomości, wywóz śmieci itp. A
    > on nawet się nie poczuwa do załacenia złamanego grosza.
    A dodam jeszcze, że używa przecież ziemi, domu. Ja to ubezpieczam i
    chciałbym korzystać swobodnie, a nie wysłuchiwać awantur, bo mus się np.
    zachciało pomidory uprawiać pod oknem i goni mojego psa i kota, że tam
    mu się załatwiają. Ja np. nie chcę mieć wysuszonego, zachwaszczonego
    ogródka pod oknem

  • 23. Data: 2006-03-24 08:02:19
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    tarcamion napisał(a):

> [...]
    > np. zachciało pomidory uprawiać pod oknem i goni mojego psa i kota, że
    > tam mu się załatwiają. Ja np. nie chcę mieć wysuszonego,

    No, ja to w tym celu ogródek podlewam i pielę, ale truskawki też z
    cukrem...
    S,NMSP
    Justyna

  • 24. Data: 2006-05-09 23:53:12
    Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    tarcamion wrote:
    > Po moim adresem jest zameldowany człowiek, który nie ma i nie chce
    > podpisać umowy o najem. Nie płaci, pije i awnaturuje się.
    > Pytanie: czy moge wymeldować taką osobę bez jej zgody jako właściciel
    > mieszkania?

    Nie. Zameldowanie to sprawa między tym człowiekiem a gminą. Zameldowanie
    i wymeldowanie robi (za)meldowany osobiście (z paroma wyjątkami, tu
    nieistotnymi).

    Nie, jesli nie mieszka, to te "wyjątki" bywaja zasadnicze..

    --
    Pozdr