  • 11. Data: 2005-05-21 20:43:31
    Temat: Re: Wymeldowanie
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Niech się zgłosi do spółdzielni, że chce odpracować.
    Ojciec, nie syn.
    JaC

    > "Problem polega na tym że ja straciłem rok temu pracę i nie mam jak opłacać czynszu
    i innych opłat i gdyby nie syn
    który pracuje byłoby bardzo źle."

  • 12. Data: 2005-05-21 20:57:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Niech się zgłosi do spółdzielni, że chce odpracować.
    > Ojciec, nie syn.

    Ale on nie pisze, że nie może płacić, tylko chce jakoś spowodować, by i
    żona trochę płaciła. Odpracowanie sprawy nie załatwi, więc odpowiedź
    jest trochę nie na temat. Równie dobrze można mu poradzić, by sprzedał
    mieszkanie, podarował, albo znalazł pracę. W każdym z wypadków problem
    zostanie trochę rozwiązany, ale nie jest odpowiedzią na zadane pytanie.

  • 13. Data: 2005-05-22 06:48:03
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    Witam ponownie
    Nie sądziłem ze sprawa jest tak skomplikowana. Chciałbym jeszcze nadmienić
    że narazie opłaty są pokrywane w 100% oczywiście przez syna. Moje problemy z
    praca rozpoczęły się jak sie rozchorowałem (choroba wieńcowa nadciśnienie).
    Jednak dla zusu to za mało żeby dostać rentę a zasiłek dla bezrobotnych też
    mi się nie należy bo przez ostatnie 3 lata byłem zatrudniony na pół etatu.
    Reasumując chodzi mi tylko o to żeby w jakiś sposób zminimalizować opłaty a
    gdyby jedna osoba która i tak nie mieszka została wymeldowana napewno opłaty
    by się zmniejszyły. Moja żona niestety jak już nadmieniałem niema zamiaru
    się dokładać. Ogląda u mamusi wszystkie telenowele jakie tylko są możliwe i
    jest bardzo szczęśliwa. Ja zajmuje się domem sprzątam gotuje piorę bo
    chociaż w taki sposób staram się pomóc synowi żeby miał normalny dom. Wiedze
    że przede mną dopiero nerwy się zaczną bo sprawy są skomplikowane i trzeba
    mieć końskie zdrowie żeby z tym wszystkim dać sobie rade. Jeszcze raz bardzo
    serdecznie Wszystkim dziękuję za informacje bo każda jest dla mnie cenna
    Pozdrawiam
    Bogdan

  • 14. Data: 2005-05-22 08:11:40
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Deklaracja w spółdzielni o liczmie zamieszkałych osób niekoniecznie musi się pokrywać
    z liczbą osób zameldowanych.
    Gdyby tak miało być, to Ty i Twój syn wymeldowalibyście się i bylibyście do przodu
    ;))
    Oczywiście w sytuacji, gdy spółdzielnia nalicza jakieś ryczałtowe opłaty od liczby
    osób w lokalu.
    Podkreślam NALICZA, a nie jedynie pobiera zaliczki potem rozliczane wg przykładowo
    liczników co jakiś czas.
    Fakt, że w niektórych spółdzielniach nie tylko wywóz śmieci, winda, zimna woda,
    podgrzanie ciepłej wody, ale nawet i gaz
    są rozliczane ryczałtowo (jeden licznik gazu na cały olbrzymi budynek).
    Znajdź bezpłatne porady prawne (związki zawodowe, urząd miejski, ośrodek pomocy) i
    zorientuj się, czy powinieneś
    wystąpić do żony o alimenty dla siebie.
    JaC

  • 15. Data: 2005-05-22 20:47:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Znajdź bezpłatne porady prawne (związki zawodowe, urząd miejski,
    ośrodek pomocy) i zorientuj się, czy powinieneś
    > wystąpić do żony o alimenty dla siebie.

    Z tego co pisze, to moim zdaniem od żony się należą akurat alimenty.

  • 16. Data: 2005-05-22 20:53:24
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Z tego co pisze, to być może zamnięte leczenie odwykowe się należy...
    JaC

  • 17. Data: 2005-05-22 21:41:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Z tego co pisze, to być może zamnięte leczenie odwykowe się należy...

    Co akurat prawa do alimentów go nie pozbawia. Alkoholik, też chory.

  • 18. Data: 2005-05-23 08:56:46
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Sun, 22 May 2005 08:48:03 +0200, Bogdan napisał(a):

> [...]
    > by się zmniejszyły. Moja żona niestety jak już nadmieniałem niema zamiaru

    Gdy moja siostra wyjeżdżała na studia mama złożyła wniosek o uwzględnienie
    faktu nieprzebywania córki w mieszkaniu - woda naliczana była dla jednej
    osoby. Siostra była cały czas zameldowana na stałe... Może tak się uda coś
    uzyskać?

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski