  • 11. Data: 2011-01-25 16:15:56
    Temat: Re: Wyłudzenie na 35 zł
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 15:52:58 +0100, niusy.pl napisał(a):

    > Jak znajdziesz dowód, że to oszustwo.

    No to już zależy od danej sytuacji.

    > To musiał być jakiś wielki oszust że go aresztowano. Czy też 35 zł ? ROTFL

    Lepiej. Nic, ale docelowo próbował nieco ponad setkę. Ale sposób działania
    był taki, że pewnie nie byłem jedynym. Jak już pisałem, a jak widać nie
    doczytałeś, przy oszustwie kwota nie ma znaczenia.
    --
    marcin

  • 12. Data: 2011-01-26 07:30:09
    Od: "Grzes" <p...@o...pl>

    Użytkownik "greqq" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    Witam, zostałem najprawdopodobniej oszukany na kwotę 35 zł (aukcja
    świstaka i niezeralizowany kod tak taka). Mam pytanie w związku z tym,
    czy warto złożyć doniesienie na policję o oszukanie?
    Pozdrawiam
    greqq

    Warto - zgłoszenia związane z oszustwem są ścigane z urzędu.
    Nawet dla kwoty 10 zł prokurator ściga to z urzędu.
    Wiem od policjanta, że próby wyłudzenia np w sprawie doładowań np za
    10 zł są ścigane z urzędu i wtedy czesto wystarczy jedna wizyta policy i
    kasa
    wraca na konto.

    pozdrawiam
    Grzegorz
    ps. zgłaszaj - nich koleś nie czuję się bezkarny

  • 13. Data: 2011-01-26 14:32:29
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    zly napisał(a) :

    > A dlaczego? Nawet jak go nie skażą, to trochę pociągają przynajmniej po
    > komisariatach.

    Choć niektórzy utożsamiają Policję z terrorystami, to na pewno nie
    skażą go ani chemicznie ani radiologicznie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]