  • 31. Data: 2004-08-10 13:04:14
    Temat: Re: Wyłudzanie korzyści majątkowych
    Od: "Zawiedziony" <e...@p...fm>

    I mi się wydawało zawsze, że jeśli żyjesz z kobietą którą kochasz to nie
    musisz się zastanawiać co wieczór czy masz Aids czy nie? skoro wcześniej
    byłeś o tym zapewniany. i jesteś każdego dnia będąc z nią!
    Wydaje mi się jednak, że dyskusja owszem może ciekawa i życiowa, ale temat
    nam troszeczkę już przestał pasować na tą grupę ;-)

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:cfaf4i$nth$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 32. Data: 2004-08-10 13:10:37
    Od: "Zawiedziony" <e...@p...fm>

    I nie musi mi już nikt udawadniać, że jestem głupcem, bo wiem o tym, mało
    tego niektóre błędy popełnia się tylko raz!
    Ale ciągle nie o to pytam. Ani nie to chciałem usłyszeć co już wiem... tylko
    jak to jest z tą naszą moralnościa?
    Temat zdrady to chyba częsty kawałek chleba dla prawników i sędziów, Temat
    moralności owszem są tylko zwykłymi ludźmi, ale czym się kierują wydając
    wyroki, własną moralnością? Tą która przesówa swoje granice im nasza
    cywilizacja jest bardziej zdemoralizowana? czy może są jakieś odwieczne
    zasady tak samo jak odwieczny jest temat zdrady?

  • 33. Data: 2004-08-10 13:16:19
    Od: "Zawiedziony" <e...@p...fm>

    Gdyby miał ktoś teraz wydać wyrok.

    To proszę mi powiedzieć co jest większym złem. Zdrada, oszustwo, kłamstwo, i
    odebranie życia?
    czy to, że staramy się taką osobę zdemaskować by nie mogła krzywdzić innych
    czyniąc to w sposób powiedzmy nieeyczny bo bez jej zgody ujawniamy jej
    machlojki.

    I teraz niech mi ktoś powie jak to wyglada prawnie... czysto technicznie
    a jak byście ocenili to sami, odnosząc się do waszej moralności.

  • 34. Data: 2004-08-10 13:35:21
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Zawiedziony" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Wydaje mi się jednak, że dyskusja owszem może ciekawa i życiowa, ale
    temat
    > nam troszeczkę już przestał pasować na tą grupę ;-)

    1. odpisuj POD postami. Jesli nie wiesz, jak sie to robi to wystarczy
    poobserwować posty innych. Az tak jestes malo spostrzegawczy?
    2. wycinaj niepotrzebne cytaty [jak wyzej]
    3. zastanów się zanim wyslesz posta - odpisywanie samemu sobie to straszne
    lamerstwo - Tobie zdarza sie nagminnie
    4. Z prawniczego punktu widzenia już Ci odpowiedziano z podaniem konkretnych
    paragrafów. Jak chcesz sie dalej babrać w tym temacie to śmigaj na
    pl.soc.rodzina - tam kochają takie tematy:-))

    HaNkA

  • 35. Data: 2004-08-10 17:14:35
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > A ile jest warte ludzkie życie?

    Zależy dla kogo i czyje życie.
    Dla niektórych, jak mówi piosenka " mniej niż zero" .
    A realnie, biorąc pod uwagę populację ludzi i nosorozców białych............
    ;)

    Pzdr
    Leszek

  • 36. Data: 2004-08-10 17:55:21
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. wrote:

    > "być kobietą być
    >
    > to lezy chyba w ich naturze

    Tak, Casanova też była kobietą.

    --
    pozdrawiam
    krys, kobieta, wbrew nickowi

  • 37. Data: 2004-08-11 08:58:25
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tak, Casanova też była kobietą.

    Moze popatrz na wiekszosc.

    P.

  • 38. Data: 2004-08-12 08:13:08
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. wrote:

    > Moze popatrz na wiekszosc.

    Don Juan też była kobietą? Ten facet, co o nim film zrobili "Tulipan", też?
    Jaka większość, kto to liczył? IMHO takie zachowanie nie jest uwarunkowane
    posiadaniem konkretnej płci, protestuję więc przeciwko uogólnieniom.

    --
    pozdrawiam
    krys

  • 39. Data: 2004-08-12 15:38:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Jaka większość, kto to liczył? IMHO takie zachowanie nie jest uwarunkowane
    > posiadaniem konkretnej płci, protestuję więc przeciwko uogólnieniom.

    ja sie jednak nie zgodze, zarowno ja sam trafilem na taka suke co
    zawiedziony, jak i moju brat,
    i jest to na porzadku dziennym, co do facetow, co innego poszukac kilku
    dziewczyn dla seksu a co innego sie wiazac
    z nimi (tak jak to "kobiety" robia) , i to naraz z kilkoma.

    P.

  • 40. Data: 2004-08-13 19:15:06
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. wrote:

    > ja sie jednak nie zgodze, zarowno ja sam trafilem na taka suke co
    > zawiedziony, jak i moju brat,
    > i jest to na porzadku dziennym, co do facetow,

    Wiesz, istnieje taka teoria, co to twierdzi, że sami sobie jesteśmy winni,
    że przyciągamy takich, a nie innych ludzi - pomyśl więc, co w Was jest
    takiego, że przyciągacie tego typu kobiety?
    Ja też trafiłam kiedyś na dupka, ale wcale nie twierdzę, że wszyscy faceci
    to świnie.

    co innego poszukac kilku
    > dziewczyn dla seksu a co innego sie wiazac
    > z nimi (tak jak to "kobiety" robia) , i to naraz z kilkoma.

    Co za różnica, jedno i drugie jest nie fair.
    Ale to NTG.
    --
    pozdrawiam
    krys