  • 21. Data: 2010-10-29 13:20:57
    Temat: Re: Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    news:slrniclg78.2tcq.januszek@gimli.mierzwiak.com...

    > Jakie to ma znaczenie?

    Takie, ze skoro nie przeczytales gdzies to pewnie sam to wymysliles, a
    wykrecasz sie z potwierdzeniem, ze pomysl (z ktorym nie jestes pierwszy)
    wyszedl od Ciebie :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 22. Data: 2010-10-29 13:23:22
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Próba wyłudzenia.

    To drogi sprzęt, nawet przy tej ilosci i tak za sztukę trzeba będzie
    zapłacić kila tys. Koszty przywrócenia go do stanu do sprzedaży
    faktycznie mogą wynieść ok 500 zł. Akurat znam dobrze realia i wiem, że
    to na pewno nie jest próba wyłudzenia kasy.

    Co wysłania przedstawiciela do siedziby firmy - nie ma takiej
    możliwości.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 23. Data: 2010-10-29 13:26:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    SDD napisa?(a):

    > Takie, ze skoro nie przeczytales gdzies to pewnie sam to wymysliles, a
    > wykrecasz sie z potwierdzeniem, ze pomysl (z ktorym nie jestes pierwszy)
    > wyszedl od Ciebie :)

    Czytaj posty w watku *zanim* odpisujesz bo pod postem Olgierda napisalem
    skad sie to wzielo... ;)

    j.

  • 24. Data: 2010-10-29 13:35:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Co wysłania przedstawiciela do siedziby firmy - nie ma takiej
    > możliwości.

    Udzielcie komus pelnomocnictwa.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 25. Data: 2010-10-29 13:42:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/29/2010 7:48 AM, januszek wrote:
> [...]
    > towaru do Polski bo boi się, że nie sprzeda i zostanie ze stanem
    > magazynowym. Na forum bardzo nas to martwi, skrzykujemy się więc w
    > kilkadziesiąt osób i grupowo zwracamy się do tego dystrybutora z prośbą
    > o zakup hurtowy. I tu właśnie pojawia się problem bo ten sprzedawca może
    > coś takiego przeprowadzić, może nam nawet zaproponować bardzo dobre
    > ceny. Boi się jednak, tego, że ktoś z nas chce sobie tylko sprzęcik
    > pomacać i po tygodniu go odda. Dlatego to nam, de facto konsumentom,
    > zaczyna zależeć na tym aby w zgodzie z prawem ograniczyć sobie prawo do

    a ten sprzedawca, to jakiś z upośledzeniem umysłowym jest czy jak?

  • 26. Data: 2010-10-29 14:27:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    SDD napisa?(a):

    [...]

    > Udzielcie komus pelnomocnictwa.

    Cos takiego: "Ja AK udzielam KN pelnomocnictwa do zawarcia w moim
    imieniu zakupu XYZ w siedzibie firmy ABC"?

    j.

  • 27. Data: 2010-10-29 14:34:07
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Cos takiego: "Ja AK udzielam KN pelnomocnictwa do zawarcia w moim
    > imieniu zakupu XYZ w siedzibie firmy ABC"?

    Na pierwszy rzut oka powinno to zadzialac wlasciwie.
    Kupi pelnomocnik, wiec tak, jak by to AK kupil, a ze kupil w siedzibie...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 28. Data: 2010-10-29 14:36:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    SDD napisa?(a):

    > Na pierwszy rzut oka powinno to zadzialac wlasciwie.
    > Kupi pelnomocnik, wiec tak, jak by to AK kupil, a ze kupil w siedzibie...

    Ok, formalnie: czy takie pelnomocnictwo moze byc zlozone za pomoca
    formularza na stronie www sprzedawcy?

    j.

  • 29. Data: 2010-10-29 15:35:44
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-10-29 13:19, januszek pisze:
    > Jak zgodnie z prawem można wyłączyć 10-dniowy termin zwrotu towaru
    > kupionego np w sklepie Internetowym? Nie jestem sprzedawcą ale od tej
    > strony łatwiej podejść do problemu: hipotetycznie więc sprzedaję towar w
    > sklepie Internetowym. Z pewnych powodów nie jestem w stanie
    > zagwarantować Klientom możliwości jego zwrotu bez podania przyczyny w
    > ciągu 10 dni. Robię więc tak:

    hehe, towar idzie prosto z hurtowni i jak klient odesle to masz problem :)

    http://nowedopalacze.eu/
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    /

  • 30. Data: 2010-10-29 19:30:05
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    > Co wysłania przedstawiciela do siedziby firmy - nie ma takiej
    > możliwości.

    Chyba sam sobie mnożysz trudności
    Jeżeli jesteś fanem czegoś tam to nie rozumiem problemu żeby siąść w auto/
    samolot/ pociąg i pojechać do siedziby sprzedawcy i dokonac zakupu.
    Jeżeli jest was kilkudziesięciu to tym bardziej niech każdy przyjedzie

    Jeżeli wasz przedstawiciel niejest w stanie tego przeprowadzić to napisz o
    co chodzi i ile osób jest zainteresowanych.
    Ja to sprzedam tobie i twoim kolegom z forum. Wszyscy będą zadowoleni.

    Chociaż prawie na pewno znajdziesz jakąś przeszkodę bo cholera wie o co ci
    chodzi.

    --
    PawełJ