  • 1. Data: 2007-09-16 22:49:57
    Temat: Wyjazd za granicę ze sprzętem
    Od: "Igor" <i...@w...pl>

    Gram w lokalach jako DJ.
    Otzrymałem zlecenie zagrania na "polskiej" imprezie w Czechach.

    Jak ugryźć kwestię mojego sprzętu - głośniki, komputer, płyty itp?
    Czy muszę to zgłaszać na granicy? Co mam z tym zrobić?

  • 2. Data: 2007-09-16 22:54:59
    Temat: Re: Wyjazd za granicę ze sprzętem
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Igor napisał:
> [...]
    >
    > Jak ugryźć kwestię mojego sprzętu - głośniki, komputer, płyty itp?
    > Czy muszę to zgłaszać na granicy? Co mam z tym zrobić?

    Nie musisz nic zgłaszać - jest jednolity rynek.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2007-09-17 05:05:55
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > Jak ugryźć kwestię mojego sprzętu - głośniki, komputer, płyty itp?
    > Czy muszę to zgłaszać na granicy? Co mam z tym zrobić?

    Tkz odprawa warunkowa

  • 4. Data: 2007-09-17 05:52:38
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Tak, swoboda przepływu towarów i usług, jedynie ograniczenia dotyczą
    artykułów akcyzowych.

    Po 1.1.2008 zero kontroli w punktach granicznych, ale mogą być wzmożone
    lotne patrole, ale nie ma się czego bać. Lotne patrole przede wszystkim
    bedą sprawdzały legalność pobytu na terenie UE.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net

  • 5. Data: 2007-09-17 07:39:40
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Czy muszę to zgłaszać na granicy? Co mam z tym zrobić?

    Ubezpiecz. O ile jakies towarzystwo na to pojdzie.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 6. Data: 2007-09-17 08:45:19
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 17 Sep 2007 07:05:55 +0200, Karoll napisał(a):

    > Tkz odprawa warunkowa

    W ramach UE? To chyba już nie te czasy?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd