  • 1. Data: 2006-04-01 19:45:35
    Temat: Wyjazd z dzieckiem za granice
    Od: "RadekA" <r...@g...wybiorcza.pl>

    Witam
    Jestesmy para pracujaca za granica i chcemy sciagnac do nas nasze male
    dziecko. Problem w tym ze przylece po nie sam. I tu mam pytanie - jakie
    formalnosci trzeba dopelnic aby moc samemu wyleciec z dzieckiem za granice?
    Przeciez moze powstac podejrzenie ze chce je wywiezc, porwac czy cos... Sa
    jakies gotowe kwitki ktore musi podpisac matka, że wyraza zgode itp?
    pzdr
    RadekA

  • 2. Data: 2006-04-01 19:49:24
    Temat: Re: Wyjazd z dzieckiem za granice
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    RadekA napisał:
    > jakie
    > formalnosci trzeba dopelnic aby moc samemu wyleciec z dzieckiem za granice?

    Wniosek o wydanie paszportu, ew. wniosek o wydanie dowodu osobistego.

    > Przeciez moze powstac podejrzenie ze chce je wywiezc, [...]

    Przecież chcesz. :-)

    -------------------+
    -------------------+

  • 3. Data: 2006-04-01 19:50:58
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "RadekA" <r...@g...wybiorcza.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > cos... Sa jakies gotowe kwitki ktore musi podpisac matka, że wyraza zgode

    Mozesz zawsze zabrac ze soba dziecko za granice, jak ci matka nie zabroni
    zabierajac dziecka paszport. Pisemnej zgody zaden rodzic nie musi udzielac.
    Jesli dziecko porwiesz bez wiedzy matki, to masz wieksze szanse, ze
    przegrasz opieke nad dzieckiem i bedziesz musial je matce zwrocic.

    boukun

  • 4. Data: 2006-04-01 19:53:39
    Od: "RadekA" <r...@g...wybiorcza.pl>

    Witam
> [...]
    > udzielac. Jesli dziecko porwiesz bez wiedzy matki, to masz wieksze szanse,
    > ze przegrasz opieke nad dzieckiem i bedziesz musial je matce zwrocic.
    nie, matka nie moze w tym terminie przyjechac, wie o wszystkim, a malej
    specjalnie po to wyrobilismy w grudniu dowod osobisty (podobno wystarczy
    zamiast paszportu, lecimy do uk)
    pzdr
    RadekA

  • 5. Data: 2006-04-01 19:59:14
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    > nie, matka nie moze w tym terminie przyjechac, wie o wszystkim, a malej
    > specjalnie po to wyrobilismy w grudniu dowod osobisty (podobno wystarczy

    Nie widze najmniejszych problemow. Teraz mozna po Unii jezdzic z dowodem
    osobistym. Moja zona zabiera czesto synka do Niermiec.

    boukun