  • 1. Data: 2004-08-21 08:46:20
    Temat: Wyjazd z dzieckiem za granice
    Od: "Remek" <c...@c...tam.pl>

    Witam, czy jest potrzebna zgoda matki w przypadku wyjazdu ojca z dzieckiem
    niepelnoletnim za granice na kilka dni ? dziecko ma swoj paszport....ojciec
    tez:)
    Dziekuje z gory za informacje

    --
    Remek www.remig.cad.pl
    Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

  • 2. Data: 2004-08-21 10:16:20
    Temat: Re: Wyjazd z dzieckiem za granice
    Od: "Marek" <...@...pl>

    Użytkownik "Remek" <c...@c...tam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dzieckiem
    > niepelnoletnim za granice na kilka dni ? dziecko ma swoj

    a ja mam podbne pytanie: czy nie bedzie zadnych problemow skoro dziecko
    ( 6 lat ) nie zadnych dokumetow a chcialbym z zona i z dzieckiem pojechac za
    granice, np. do niemiec. co ewentualnie musze zrobic?

  • 3. Data: 2004-08-21 12:41:27
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 21/08/2004 12:16, Marek wrote :
> [...]
    > ( 6 lat ) nie zadnych dokumetow a chcialbym z zona i z dzieckiem pojechac za
    > granice, np. do niemiec. co ewentualnie musze zrobic?

    Trzeba dziecku wyrobić paszport albo dowód osobisty. Dziecko może być
    też wpisane do paszportu rodzica.

    Źródło: http://www.sg.gov.pl/poradnik/index.asp?id=17

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    To kill a man in a paroxysm of passion is understandable, but to have

  • 4. Data: 2004-08-22 15:56:29
    Od: "Remek" <c...@c...tam.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki"
> [...]

    Czesc juz wiem, dziecko musi miec paszport lub dowod i wtedy juz nie ma
    problemu czy jedzie z mama, tata, badz dziadkiem.
    Wpis do paszportu potrzebny jest tylko w sytuacji gdy nieletni nie ma tych
    dokumentow.

  • 5. Data: 2004-08-22 21:52:12
    Od: "Marek" <...@...pl>

    ok. dzieki za rade. mam jeszcze jdno pytanie, gdzie mozey dokonac wpisu do
    paszportu ( 5 letniego ) dziecka? lub dowodu? ( dowod to w gminie, ale dla
    pewnosci to pytam )

  • 6. Data: 2004-08-22 22:09:52
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 22/08/2004 23:52, Marek wrote :
    > ok. dzieki za rade. mam jeszcze jdno pytanie, gdzie mozey dokonac wpisu do
    > paszportu ( 5 letniego ) dziecka? lub dowodu? ( dowod to w gminie, ale dla
    > pewnosci to pytam )

    Zakładam, że wpis do paszportu dokonuje organ który go wystawia --
    wojewoda. Natomiast dowód osobisty dla dziecka można wyrobić w gminie.
    Wpis dziecka do dowodu osobistego starego typu (zielonego) nie jest
    respektowany przez Straż Graniczną.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Do not choose for your wife any woman you would not choose as your