  • 1. Data: 2008-04-23 20:11:48
    Temat: Wyjad do Cheb
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Melduję, że za chwilę wyjeżdżamy w składzie ja, Zygmunt NOGA i Andrzej
    SKAŁA. Adam HEBDA ostatecznie zrezygnował. Od Władka zaliczki nie wziąłem,
    bo wyjechał na szkolenie. Rozliczę się po powrocie.

    Pozdrawiam - Robert

  • 2. Data: 2008-04-23 20:15:03
    Temat: Re: Wyjad do Cheb
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Melduję, że za chwilę wyjeżdżamy w składzie ...

    A gdzie policja się wybiera :)?

    --
    @2008 Johnson

    "Czas pracy wydłuża się wypełniając cały czas przeznaczony na jej wykonanie"

  • 3. Data: 2008-04-23 20:24:17
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 23 kwiecień 2008 22:11
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fuo5ne$7t5$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Melduję,

    O w mordę, teraz trzeba będzie nas wszystkich zabić.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 4. Data: 2008-04-23 20:25:33
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    [cut]

    Cieszymy sie Robercie. ;-)

  • 5. Data: 2008-04-23 20:33:11
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
> [...]
    > SKAŁA. Adam HEBDA ostatecznie zrezygnował. Od Władka zaliczki nie
    > wziąłem, bo wyjechał na szkolenie. Rozliczę się po powrocie.

    BAWCIE SIE DOBRZE!!!!1111 ;))))))

  • 6. Data: 2008-04-23 20:33:35
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Tristan napisał:
> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <fuo5ne$7t5$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > O w mordę, teraz trzeba będzie nas wszystkich zabić.

    Najpierw niech nas dogoni ;)

  • 7. Data: 2008-04-23 20:37:09
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 23 Apr 2008 22:11:48 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Melduję, że za chwilę wyjeżdżamy w składzie ja, Zygmunt NOGA i Andrzej
    > SKAŁA. Adam HEBDA ostatecznie zrezygnował. Od Władka zaliczki nie
    > wziąłem, bo wyjechał na szkolenie. Rozliczę się po powrocie.

    Wykonać! ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 8. Data: 2008-04-23 20:46:59
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    I nie zapomnijcie postrzelać z moździeża ;-)
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2008-04-27 23:03:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Melduję, że za chwilę wyjeżdżamy w składzie ja, Zygmunt NOGA i Andrzej
    > SKAŁA. Adam HEBDA ostatecznie zrezygnował. Od Władka zaliczki nie
    > wziąłem, bo wyjechał na szkolenie. Rozliczę się po powrocie.

    Miał gdzie indziej iść. Już wróciliśmy - to dla zainteresowanych :-)
    Przepraszam.

  • 10. Data: 2008-04-28 12:34:03
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > wiadomości news:fuo5ne$7t5$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >
    > Miał gdzie indziej iść. Już wróciliśmy - to dla zainteresowanych :-)
    > Przepraszam.

    Pokaz fotki !!!!! :)