  • 41. Data: 2004-12-02 11:06:15
    Temat: Re: Wyjące/szczekające/ujadające psy
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    A jeżeli nie - to wówczas już można
    > oskarżyć ich o celowe, psychiczne znęcanie się nad zwierzęciem.
    > Zawsze warto spróbować i takiego sposobu.

    Wiesz co jezeli Ty zglosilbys na mnie cos takiego (a mnie pieski maja jak
    w niebie)
    to zrobiolbym wszystko bys w pierdlu wyladowal (zawsze sie cos znajdzie,
    losowi mozna pomoc).

    P.

  • 42. Data: 2004-12-02 11:07:38
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nigdy!
    > Trzeba od razu sprzątać ;-)..

    ..smiecie z Polski.

    P.

  • 43. Data: 2004-12-02 16:32:39
    Od: "teleron" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > losowi mozna pomoc).
    >
    > P.
    > patrząc na twoje wypowiedzi jestem przekonany
    że masz poważne problemy z główką
    od kiedy pies jest ważniejszy od człowieka?
    ale myślę że to się da leczyć medycyna teraz wiele potrafi

  • 44. Data: 2004-12-02 20:43:22
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w niebie)
    > to zrobiolbym wszystko bys w pierdlu wyladowal (zawsze sie cos znajdzie,

    Aaaa przepraszam, zabłądziłem. To grupa soc.bezprawie - prawda? Już
    wychodzę.
    Żle trafiłem ...
    WSm

  • 45. Data: 2004-12-02 23:42:07
    Od: kukua<r...@w...pl>

    no włąsnie- jaka podstawa ze gmina ma obowiazek sprzatac po
    psach???

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 46. Data: 2004-12-03 03:02:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    teleron wrote:
    > patrząc na twoje wypowiedzi jestem przekonany
    > że masz poważne problemy z główką
    > od kiedy pies jest ważniejszy od człowieka?
    > ale myślę że to się da leczyć medycyna teraz wiele potrafi

    Przemuś tak już ma... Nie tak dawno się awanturował, że lepiej, żeby
    kobieta umarła, niż odeszła.

    Zrozum biedne dziecko - dziewczyna go rzuciła i teraz ma problemy
    psychiczne...

    Stąd prośba: nie cytuj delikwenta, bo mi go z 'wora' wyciągasz.

  • 47. Data: 2004-12-03 06:40:24
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "WSm" <w...@s...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:K7Lrd.61314$ha.38890@news.chello.at

    > [...................]
    > Aaaa przepraszam, zabłądziłem. To grupa soc.bezprawie - prawda? Już
    > wychodzę.
    > Żle trafiłem ...

    Hehe, nie przejmuj się nim - to miejscowy troll.
    Jego i pięć psów nie przeszczeka.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Denerwować się - to mścić się na własnym

  • 48. Data: 2004-12-03 08:17:16
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Przemek R. napisał(a):

    > "A generalnie jestem za poszanowaniem zasad współżycia społecznego."
    >
    > strzelanie do czyjegos psa to poszanowanie zasad W S ?
    > Zastanow sie nad tym co piszesz.

    Z psami społecznie nie współżyję :)
    nn

  • 49. Data: 2004-12-03 08:19:31
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Przemek R. napisał(a):

    > to zrobiolbym wszystko bys w pierdlu wyladowal (zawsze sie cos znajdzie,
    > losowi mozna pomoc).

    to brzmi jak groźba karalna ;)
    nn

  • 50. Data: 2004-12-03 08:22:42