  • 21. Data: 2007-08-21 12:02:09
    Temat: [OT]Re: Wyegzekwowanie zalozenia telefonu od tpsa?
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 21 Aug 2007 09:54:37 +0000, mlagm napisał(a):
    [...]>
    > Znalazlem w ustawie PT art. 81, ale nie mam sil przeszukac calej i
    > znalezc jakies wyjatki jesli sa ;) A mam zeskanowana wersje w pdf, co
    > jest kompletnie nieprzyjazne wyszukiwaniu... ;(

    Idź na isip.sejm.gov.pl, tam są pdfy "przyjazne wyszukiwaniu".

    p. m.

  • 22. Data: 2007-08-21 13:29:14
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    mlagm pisze:

    > Zadzwonilem jeszcze raz i potwierdzilem daty nagrywajac rozmowe.
    > To pewnie nie bedzie zaden dowod ale przynajmniej moze zapis zlecenia
    > nie zniknie 'automagicznie' z bazy tpsa. Dowiedzialem sie tez, ze
    > moja skarga dotyczy obu zlecen wiec w odpowiedzi powinienem dostac
    > na pismie te daty...

    To poczekaj na wersję papierową i - jeśli ją dostaniesz - w zalezności
    od jej treści podejmiesz stosowne działania

    > Znalazlem w ustawie PT art. 81, ale nie mam sil przeszukac calej i
    > znalezc jakies wyjatki jesli sa ;) A mam zeskanowana wersje w pdf, co
    > jest kompletnie nieprzyjazne wyszukiwaniu... ;(

    W tym zakresie wystarczy Ci to http://www.abc.com.pl/serwis/du/2004/1800.htm

    M.

  • 23. Data: 2007-08-22 06:16:31
    Od: "sotb" <s...@n...netu>

    > No dobra, ja mówię, żeby olać tepsę a ty mówisz, że tepsa jest do bani :D
    > Orange to to samo co tpsa... Mi zresztą też nieźle dopiekli, choć nie
    > jestem ich klientem....
    >
    > Ja wiem.... Z Polkomtelem też miałem różne jaja, ale marka Orange
    > jest ,,cudna'' a Tepsa do niej należy.

    Mimo to przekonałem się, że jest spora różnica między tepsą, a tepsą ORANGE.