  • 1. Data: 2012-06-21 17:51:54
    Temat: Wyegzekwowanie opłat od najemcy
    Od: Mentor <m...@g...pl>

    Wynajmuje jako osoba fizyczna spółce z o.o. pomieszczenia. Firma ta
    notorycznie zalega z płatnościami czynszowymi obecnie również od trzech
    miesięcy z opłatami za media m.in. za prąd, który jest rozliczanych na
    podstawie wskazań sublicznika. Wezwania do zapłaty i kolejne wyznaczone
    terminy spłaty są nieskuteczne.

    Czy w tej sytuacji mogę odłączyć tej firmie prąd bez narażania się z ich
    strony na jakieś konsekwencje prawne?

  • 2. Data: 2012-06-21 21:09:37
    Temat: Re: Wyegzekwowanie opłat od najemcy
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 21.06.2012 17:51, Mentor pisze:
> [...]
    > terminy spłaty są nieskuteczne.
    >
    > Czy w tej sytuacji mogę odłączyć tej firmie prąd bez narażania się z ich
    może jakieś planowane (ogłoszenie z wyprzedzeniem) modernizacje sieci
    elektrycznej, podczas których przez parę dni nie będzie prądu?

    ToMasz