  • 1. Data: 2002-09-30 09:06:49
    Temat: Wydział komunikacji a niezgłoszenie w terminie zmiany danych
    Od: "Tym" <t...@g...pl>

    Witam grupowiczów!
    Krótkie pytanie - co w PRAKTYCE grozi za niezgłoszenie w terminie zmiany
    adresu zameldowania w WK (dowód rejestracyjny i prawo jazdy). Czy mogą
    ukarać? Jak? Czy mogą robić problemy z wystawieniem nowych dokumentów?
    Z góry dziękuję!
    Tym

  • 2. Data: 2002-09-30 09:40:09
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Tym napisał:
> [...]
    > adresu zameldowania w WK (dowód rejestracyjny i prawo jazdy). Czy mogą
    > ukarać? Jak? Czy mogą robić problemy z wystawieniem nowych dokumentów?
    Z własnego doświadczenia - nazwisko w dowdzie rejestracjnym zmieniłam
    rok po slubie. Pani w WK spytała "czemu tak długa" A ja "nie miała
    pieniedzy na przerejestrowanie" (musiałam zmienic tablice ze starych
    na nowe,białe, i cały ten kram). Na tym sprawa sie skończyła.
    To samo z prawem jazdy. Raz tylko smerf mi uwagę zwróciła, że może
    warto byłoby uzgodnic dane z dowodem. I tyle.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-09-30 12:14:09
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    "Maddy" <m...@i...pl> wrote in message
> [...]
    | To samo z prawem jazdy. Raz tylko smerf mi uwagę zwróciła, że może
    | warto byłoby uzgodnic dane z dowodem. I tyle.

    Ja jeżdzę już 4 lata na dowodzie rejestracyjnym z nieaktualnymi danymi ;)
    Też mi się kram ze zmienianiem tablic nie podoba. 2 x smerfy wskazywały
    na niekatualne dane, a ja obiecywałem że postaram się to załatwić...

  • 4. Data: 2002-09-30 19:43:40
    Od: "Tym" <t...@g...pl>

> [...]
    > To samo z prawem jazdy. Raz tylko smerf mi uwagę zwróciła, że może
    > warto byłoby uzgodnic dane z dowodem. I tyle.

    Dzięki! No to nie muszę się chyba stresować, w końcu podlegamy pod ten sam
    WK ;-)
    Tym