  • 11. Data: 2009-01-25 20:18:21
    Temat: Re: Wydruk potwierdzenia przelewu bankowego
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Budzik wrote:

    > no skoro mu napisali ze ma zaległosc, to chyba wlasnie dostał pisemna
    > informacje ze nie wplyneły, prawda?

    A to faktycznie przeoczyłem.
    No skoro ma na piśmie, że brak wpływu,
    to niech złoży dodatkowo reklamację w swoim banku.

  • 12. Data: 2009-01-26 06:49:39
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 25 Jan 2009 19:30:47 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Napisz pismo i zdaj za potwierdzeniem w sekretariacie.
    > W pismie napisz ze zaplaciłes, dolacz wydruki i tyle.

    Zapewne chodzi o to, że księgowania odbywają się ręcznie i komuś palec się
    omsknął na klawiaturze i coś nie wyszło lub po prostu zostało przeoczone.

    Rachunki bankowe są 26 cyfrowe, z czego każdy bank może sobie w ramach 16
    cyfr ustalać numerki.
    Nikt mi nie powie, że banki posiadają deficyt numerków. W ramach 16 cyfr da
    się zrobić 9.999.999.999.999.999 numerków więc w jakim banku by SM nie
    miała konta, to da się zrobić usługę, aby każdy klient miał indywidualny nr
    rach do wpłat.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Galeria foto Piętrus KM Bombardier http://foto.3mam.net

  • 13. Data: 2009-01-26 08:27:36
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    zik61.poznan.pl
    użytkownik *Budzik* napisał(a):

    > no skoro mu napisali ze ma zaległosc, to chyba wlasnie dostał pisemna
    > informacje ze nie wplyneły, prawda?

    A to już podpada pod próbę wyłudzenia ;)

    --
    Big Jack
    //////

  • 14. Data: 2009-01-26 09:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@m...www.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zapewne chodzi o to, że księgowania odbywają się ręcznie i komuś palec
    > się omsknął na klawiaturze i coś nie wyszło lub po prostu zostało
    > przeoczone.

    no i?
    Temat nie tyczył sie tego, skad bład, tylko jak poradzic sobie bez
    proszenia banku o wydanie płatnych potwierdzen wykonania przelewu.

    ...i to by było na tyle
    Jan T. Stanisławski

  • 15. Data: 2009-01-26 21:41:48
    Od: Bogdan Kwietniak <d...@p...onet.pl>

    Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail c...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > no skoro mu napisali ze ma zaległosc, to chyba wlasnie dostał pisemna
    > informacje ze nie wplyneły, prawda?

    Niezupełnie. Stwierdzili, że nie mogą ich znaleźć. To że firma nie
    odnotowała wpłaty nie zawsze świadczy o tym, że przelewy nie dotarły.
    Sam miałem przypadek, że wysłałem przelew za znajomą i były problemy, bo
    ktoś zamiast po tytule szukał po nadawcy i twierdził, że nie ma.
    Zrób jak radzą. Złóż pisemnie z wydrukami i prośbą o wyjaśnienia, bo
    tobie się zgadza.

    Bogdan

  • 16. Data: 2009-01-27 05:40:11
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 26 Jan 2009 09:00:45 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Temat nie tyczył sie tego, skad bład, tylko jak poradzic sobie bez
    > proszenia banku o wydanie płatnych potwierdzen wykonania przelewu.

    Tak jak już napisano.
    Nic nie robić, co najwyżej zadzwonić i stwierdzić, że ze swojej strony się
    sprawdziło i wszystko jest OK.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Koleje Mazowieckie galeria Bombardier http://foto,3mam.net