  • 31. Data: 2008-02-19 06:59:49
    Temat: Re: Wyciek danych osobowych?
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Sun, 17 Feb 2008 15:13:29 +0100, e-zop napisał(a):

    > Zreszta idz do urzedu i sprobuj dowiedziec sie jaki posiadaja na Twoj temat
    > dane i jak sa one chronione.
    >
    > Zostaniesz olany na samym wstepie i uznany w najlepszym razie za wariata.

    No pewnie, że zostaniesz olany jeśli tak przedstawisz pytanie... Bo
    informacja o sposobie zabezpieczenia danych jest również chroniona.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 32. Data: 2008-02-20 15:21:53
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Szymon" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Sytuacja przedstawia się następująco:
    > Znajoma została skierowana przez urząd pracy na staż (od 20 stycznia tego
    > roku). W ubiegły piątek zadzwonił do jej przełożonej agent jednego z
    > funduszy emerytalnych. Powiedział że znajoma (podał imię i nazwisko
    > znajomej) jest stażystką i by chciał z nią rozmawiać. W rozmowie z nią
    > stwierdził (się spytał tylko stwierdził) że znajoma nie ma wybranego
    > żadnego funduszu i do końca miesiąca musi wybrać. Umówił się z nią, że
    > przyjedzie i przedstawi ofertę.

    Sprawa nieaktualna. Znajoma wprowadziła mnie w błąd. Dzisiaj mi wyjaśniła że
    sama im podała dane. Zadzwonili do kierowniczki i pytali o stażystę. Tak jak
    napisał Waldek "Jakec" Bulkowski UP publikują listę przedsiębiorstw, które
    przyjęły osoby na staż. Także przepraszam za zamieszanie i dzięki wszystkim
    (w szczególności Robertowi :) ) za zainteresowanie

    pzdr