  • 11. Data: 2008-02-17 07:48:16
    Temat: Re: Wyciek danych osobowych?
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    news:fp760v$gi6$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "KsZZysiek" <kszysiek@____tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Zastanawiam się, czy nie ma jakiejś innej możliwości. Urząd nie publikuje
    > gdzieś list stażystów?

    A w jakim celu i na jakiej podstawie miałby to robić?

  • 12. Data: 2008-02-17 11:28:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Szymon" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A w jakim celu i na jakiej podstawie miałby to robić?

    Nie wiem. Głośno myślę i staram się ustalić, czy UP jest jedynym miejscem
    możlwiego przecieku. Moze ktoś inny z grupowiczów zna obieg dokumentów.

  • 13. Data: 2008-02-17 11:29:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Też myślałem o Zusie. Tylko zauważ, że składki odprowadza UP, a nie ta
    > jednostka w której znajoma odbywa staż. Więc skąd by wiedzieli, gdzie jej
    > szukać.

    Odprowadza, czy pokrywa? Bo na zdrowy rozsądek zgłoszenie powinien chyba
    wysłać pracodawca. W końcu on zatrudnia daną osobę.

  • 14. Data: 2008-02-17 11:33:30
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    > Użytkownik "Szymon" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Odprowadza, czy pokrywa? Bo na zdrowy rozsądek zgłoszenie powinien chyba
    > wysłać pracodawca. W końcu on zatrudnia daną osobę.

    Stażysta jest de facto zatrudniony przez urząd pracy, np zwolnienie
    lekarskie itp trzeba zanieść do up a nie do miejsca wykonywania stażu. Także
    raczej jestem pewny że to up odprowadza te składki

  • 15. Data: 2008-02-17 11:46:31
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    > Użytkownik "Szymon" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem. Głośno myślę i staram się ustalić, czy UP jest jedynym miejscem
    > możlwiego przecieku.

    Wygląda na to, że tak. Wczoraj wieczorem rozmawiałem z kolegą, który jest
    obecnie drugi raz na stażu (z innego up niż moja znajoma) i do niego
    dzwonili i za pierwszym razem jak był na stażu i teraz.

  • 16. Data: 2008-02-17 12:03:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Wygląda na to, że tak. Wczoraj wieczorem rozmawiałem z kolegą, który jest
    > obecnie drugi raz na stażu (z innego up niż moja znajoma) i do niego
    > dzwonili i za pierwszym razem jak był na stażu i teraz.

    Czyli wszystkie UP były by skorumpowane? Nie chce mi się wierzyć. Musi być
    jakieś inne wytłumaczenie. Będę kombinował, bo mnie to zaintrygowało.

  • 17. Data: 2008-02-17 12:23:09
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    > Użytkownik "Szymon" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli wszystkie UP były by skorumpowane? Nie chce mi się wierzyć.

    Mi tak samo

    > Musi być jakieś inne wytłumaczenie. Będę kombinował, bo mnie to
    > zaintrygowało.

    Byłbym wdzięczny, bo ja nie mam pojęcia, gdzie można szukać odpowiedzi

  • 18. Data: 2008-02-17 12:39:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Szymon" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    Komu UP wysyła informację o zatrudnieniu? Nie robią zbiorowego ubezpieczeni
    NW przykładowo?

  • 19. Data: 2008-02-17 12:51:18
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    > Użytkownik "Szymon" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Komu UP wysyła informację o zatrudnieniu? Nie robią zbiorowego
    > ubezpieczeni NW przykładowo?

    Prawdę mówiąc nie wiem. A gdyby tak było to up jest "czysty" a cała wina by
    spadła na towarzystwo ubezpieczeniowe? Czy TU by działało zgodnie z prawem?

  • 20. Data: 2008-02-17 13:00:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Prawdę mówiąc nie wiem. A gdyby tak było to up jest "czysty" a cała wina
    > by spadła na towarzystwo ubezpieczeniowe? Czy TU by działało zgodnie z
    > prawem?

    Wówczas TU po prostu by korzystało z legalnie otrzymywanych danych. Pytam,
    czy oni ubezpieczają, bo nie wiem, ale to bardzo prawdopodobne.