  • 111. Data: 2005-07-01 22:19:10
    Temat: Re: Wychowanie przez pracę
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:da4d6r$4hd$1@inews.gazeta.pl...
    > Bo jest administracyjnoprawny.
    > Kazał im.

    Szkoła się skończyła. Teraz ich najął na wakacje. Maj wolne. Jak chcą,
    to mogą dorobić. W sumie fajno, że własnym uczniom zaproponował, a nie
    obcym przypadkowym osobom. :-) Kij z tą umową. Chciał bym widzieć jego
    minę, jak dostanie rachunki.

    > Pominę zwrot "w wakacje", bo to dyskusyjne. Ale:
    (...)
    > To tylko niektóre przykłady treści z podstawy programowej, które można
    > zrealizować, wychowując uczniów poprzez pracę.

    A mógł byś wskazać ten fragment, na podstawie którego mają w te wakacje
    przekopywać ów trawnik?

  • 112. Data: 2005-07-01 22:20:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:da4djk$68b$1@inews.gazeta.pl...

    > Strach pomyśleć, co ja łamię, gdy pod groźbą kary, a więc pod
    przymusem, każę
    > synowi poodkurzać pokój...

    Ale nie zabierasz mu w celu przymuszenia jego legitymacji szkolnej?

  • 113. Data: 2005-07-01 22:22:09
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:da4d6r$4hd$1@inews.gazeta.pl Roman G.
    <r...@g...SKASUJ-TO.pl> pisze:

> [...]
    > Kazał im.
    > Pominę zwrot "w wakacje", bo to dyskusyjne. Ale:
    > ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU
    > z dnia 26 lutego 2002 r.
    > w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia
    > ogólnego w poszczególnych typach szkół
    > (Dz. U. Nr 51, poz. 458, z 2003 r. Nr 210, poz. 2041 oraz z 2005 r. Nr
    > 19, poz. 165)
    > Załącznik nr 4:
    > PODSTAWA PROGRAMOWA KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO DLA LICEÓW OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH,
    > LICEÓW PROFILOWANYCH, TECHNIKÓW, UZUPEŁNIAJĄCYCH LICEÓW

    O w mordę, zaczęło się. Znowu. Wiedziałem że tak będzie. To ja spadam,
    szkoda czasu. Ładna noc. Cześć wszystkim, do zobaczyska bo mnie jeszcze kto
    napadnie, kształcić zacznie i będę musiał rów na dyplom kopać. ;)

    --
    Jotte

  • 114. Data: 2005-07-01 22:23:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Celowe musi być uzależnienie czynności od *uzyskania korzyści
    > majątkowej*. Czyli bezpośrednim zamiarem sprawcy przestępstwa z art.
    228
    > paragraf 4 kk musi być uzyskanie korzyści majątkowej. A tutaj cel
    > działania dyrektora jest inny - wychowanie młodocianych - a ewentualna
    > korzyść majątkowa jest uzyskiwana ubocznie - w zamiarze ewentualnym.

    Niezgodę się z Tobą. Równie dobrze mógł bym próbować wykazać przed
    sądem, że celem złodzieja samochodu nie było uzyskanie korzyści postaci
    samochodu, a jedynie pozbawienie właściciela kłopotów związanych z jego
    utrzymaniem. Ubocznie uzyskuje on korzyć w postaci samego samochodu. :-)
    Idę spać, bo coraz głupsze mi pomysły przychodzą do głowy.

  • 115. Data: 2005-07-01 22:24:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:da4e8i$8hj$1@inews.gazeta.pl...

    > A więc nie zdziwiłbyś się, gdyby uczniowie popełnili przestępstwo?

    A jakież to? Zamówił usługę, więc ją wykonali. teraz oczekują zapłaty.
    Co w tym nagannego?

  • 116. Data: 2005-07-01 22:26:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:da4e1k$7rk$1@inews.gazeta.pl...

    > Napiszę całkiem szczerze i spontanicznie: dawno się tak nie uśmiałem
    :-D

    No to jak już się śmiałeś, to powiedz co dalej. Nauczyciel kazał, a
    uczeń pokazał mu przysłowiowego wała. Co może nauczyciel? Obniżyć
    zachowanie? Ale od tego boisko nie będzie zamiecione. Ten się śmieje
    naprawdę, kto się śmieje ostatni.

  • 117. Data: 2005-07-01 22:27:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Polski rzad jednak czyniwszytko zeby nie byl dostepny w sieci. Tekst
    > wziety z COE.int

    To znaczy co dokładnie uczynił? Zaintrygowałeś mnie. Co ten rząd zrobił
    w tym celu?

  • 118. Data: 2005-07-01 22:44:15
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To znaczy co dokładnie uczynił? Zaintrygowałeś mnie. Co ten rząd zrobił
    > w tym celu?

    Zabrania robienia polskich tlumaczen niekorzystnych wyrokow. I zabrania
    umieszczania samej Konwencji na stronie urm

  • 119. Data: 2005-07-01 22:49:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > utrzymaniem. Ubocznie uzyskuje on korzyć w postaci samego samochodu. :-)
    > Idę spać, bo coraz głupsze mi pomysły przychodzą do głowy.

    Ja też idę spać, ale myślę że mam rację. Ale w sumie to bez znaczenia,
    bo jak znam życie to Fakt zmyślił całą tę historyjkę o której tak się tu
    produkujemy.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 120. Data: 2005-07-01 22:56:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Zabrania robienia polskich tlumaczen niekorzystnych wyrokow. I
    zabrania
    > umieszczania samej Konwencji na stronie urm

    To znaczy jest jakiś przepis zabraniający tego, czy co?