  • 31. Data: 2010-11-22 14:13:16
    Temat: Re: Wybory - ktos glosowal za mnie.
    Od: MW <w...@g...pl>

    W dniu 2010-11-22 14:42, spp pisze:
    > [ciach]
    > A wszyscy politycy kłamią. :)

    Trudno się nie zgodzić.

    http://rozliczplatforme.pl/
    http://www.skubi.net/obiecanki2-a6.html

    p,M

  • 32. Data: 2010-11-22 14:14:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-22 15:11, Maddy pisze:

    > W kwestii formalne:
    >
    > Jeżeli nie wiesz kto to powiedział, to skąd wiesz, że była to osoba mądra?

    Skąd założenie, że nie wie?

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2010-11-22 14:30:04
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 22-11-2010 15:14, Liwiusz pisze:

    > Skąd założenie, że nie wie?

    Z użycia zaimka "ktoś"?
    W końcu jakby wiedział, to by chyba napisał, kto to powiedział, nie
    jesteśmy w przedszkolu.

    A tak albo nie wie, albo ten ktoś nie jest powszechni uwazany za osobę
    szczególnie mądrą i koledze głupio się na taki "autorytet" powoływać.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 34. Data: 2010-11-22 14:34:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-22 15:30, Maddy pisze:

    > Z użycia zaimka "ktoś"?

    A, z fałszywych przesłanek możesz sobie wyciągać dowolne wnioski.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2010-11-22 14:39:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A, z fałszywych przesłanek możesz sobie wyciągać dowolne wnioski.

    Poczekajmy na wypowiedź twórcy wątku, tym nie mniej ja mam podobne
    skojarzenie, jak Maddy, że użycie słowa "ktoś" świadczy, że nie wie on, kto
    to jest. No bo skąd niby miałby wiedzieć, komu omyłkowo wydano te karty do
    głosowania?

  • 36. Data: 2010-11-22 14:44:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-22 15:39, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > skojarzenie, jak Maddy, że użycie słowa "ktoś" świadczy, że nie wie on,
    > kto to jest. No bo skąd niby miałby wiedzieć, komu omyłkowo wydano te

    Oj, Robert, to nie chodzi o "ktoś głosował za mnie", tylko "ktoś mądry
    powiedział" ;)

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2010-11-22 14:46:33
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 22-11-2010 15:34, Liwiusz pisze:

    > A, z fałszywych przesłanek możesz sobie wyciągać dowolne wnioski.

    A co tutaj jest fałszywa przesłanką?
    Oświeć mnie, o mistrzu logiki.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 38. Data: 2010-11-22 14:49:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-22 15:46, Maddy pisze:

    > A co tutaj jest fałszywa przesłanką?
    > Oświeć mnie, o mistrzu logiki.

    Musisz zmienić swój algorytm w programie udającym logikę ;) ponieważ
    "ktoś" nie zawsze oznacza, że nie wiemy o kim mówimy, zresztą sama potem
    o tym pisałaś.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2010-11-22 14:56:51
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 22-11-2010 15:49, Liwiusz pisze:

    > Musisz zmienić swój algorytm w programie udającym logikę ;) ponieważ
    > "ktoś" nie zawsze oznacza, że nie wiemy o kim mówimy, zresztą sama potem
    > o tym pisałaś.

    Podałam dwie możliwości. Czemu nie dopiszesz trzeciej i czwartej?

    Albo kolega nie wie, albo się wstydzi powiedzieć kto to, bo to nikt
    specjalnie mądry albo ktoś szczególnie niemiły, np. Hitler.

    Oczywiście zawsze pozostaje opcja, że mamy do czynienia z
    przedszkolakiem, który nie powie "bo nieeee".

    A jakie Ty widzisz inne wyjaśnienia?
    Tzn. o ile zniżyłeś się, żeby zaprzątnąć swój cenny rozum taką
    bagatelką. Ale zniżyłeś się, żeby wygłosić nic nie wnoszące zdanie, wiec
    widać, że masz czas.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 40. Data: 2010-11-22 18:31:21
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "spp"

    > Ten Michalkiewicz wygląda mi na kaprala Jedziniaka. :)
    > spp

    Jesli ten kapral to od dziadka Poszepszynskiego to byl to zdecydowanie
    kapral Idziniak.
    AM