  • 11. Data: 2007-03-12 19:12:59
    Temat: Re: Wulgarny nauczycie.
    Od: "Patryk" <p...@y...com>

    No tak ale ja nie jestem uczniem tej szkoły. Myślałem czy by nie dało się tego
    podciągnąć pod naruszenie godności i czy nie lepiej było by sprawe skierować do
    prokuratury bo wiem że za mną poszło by jeszcze kilka osób które on publicznie
    obrażał.

  • 12. Data: 2007-03-12 19:22:46
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Użytkownik "Patryk" <p...@y...com> napisał w wiadomości
    > No tak ale ja nie jestem uczniem tej szkoły.

    A jakie to ma znaczenie ? Piszesz ,że Twoja dziewczyna jest tak traktowana i
    prosisz o interwencję. No chyba ,że ona ma inne zdanie na ten temat... A co
    sądzą rodzice dziewczyny o tym wszystkim ?

    Pozdrawiam
    zenek

  • 13. Data: 2007-03-12 19:25:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Patryk wrote:

    > samemu. A właśnie dzisiaj dowiedziałem się że przy niej i przy całek klasie na
    > lekcji zaczął się ze mnie śmiać i mnie wyzywać i nie wiem co mam zrobić bo on

    Tak ni stąd ni z owoąd? Ciekawe ;)

    Swoją drogą skoro tak ciągle wszystkich wyzywa to dziwne, że póki co
    tylko zeznania są i nic ponadto..
    .

  • 14. Data: 2007-03-12 19:27:35
    Od: "Patryk" <p...@y...com>

    Na nich niestety nie możemy liczyć. A jak myślisz żeby nagrać jego wypowiedź i
    przesłać ją po ministerstwa wraz z podpisami uczniów któży byli świadkami jego
    zachowania to by coś dało?? Bo z tego co mi wiadomo to do dyrekcji już wpływały
    pisma na jego temam i nigdy żadne działania nie zostały podięte tylko zawsze
    pogarszały sytuacje.

  • 15. Data: 2007-03-12 19:28:23
    Od: "Patryk" <p...@y...com>

    Sorki nie do minesterstwa tylko do kuratorium.

  • 16. Data: 2007-03-12 19:42:06
    Od: krys <k...@p...onet.plys>

    Patryk napisał(a):

    > Na nich niestety nie możemy liczyć. A jak myślisz żeby nagrać jego
    > wypowiedź i przesłać ją po ministerstwa wraz z podpisami uczniów któży
    > byli świadkami jego zachowania to by coś dało??

    Taaa, do Trybunału Europejskiego najlepiej... Nagrać, tak, do dyrekcji -
    tak, najlepiej na piśmie ( i do wiadomości Kuratorium) i z pytaniem, w
    których mediach chce zabłysnąć. I licz sie z koniecznością zmiany
    szkoły.

    Justyna

  • 17. Data: 2007-03-12 19:42:13
    Od: "Patryk" <p...@y...com>

    On jest taki że bez powodu potrafi kogoś wyzwać. A dyrekcja nic se nie robi. Ja
    chcem coś z tym zrobić tylko nie wiem co by było najlepiej abym zrobił.

  • 18. Data: 2007-03-12 19:47:55
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

> [...]
    > wpływały
    > pisma na jego temam i nigdy żadne działania nie zostały podięte tylko

    Uważam ,że wszystko powinno mieć jakąś logiczną kolejność. Po pierwsze
    porozmawiałbym na Twoim miejscu spokojnie z nauczycielem , informując ,że
    sprawa nabierze dalszego biegu , jeśli nie zmieni postępowania. Tylko
    spokojnie i bez emocji - to jest skuteczniejsze niż szczeniackie
    podskakiwania. Po drugie jeśli by to nie pomogło, wysłałbym pismo do
    dyrekcji z opisem sytuacji i z prośbą o ustosunkowanie się do tego pisma np.
    w ciągu 2 tygodni z informacją ,że przy braku odpowiedzi sprawa trafi do
    kuratorium . Po trzecie - nie stresuj się tak. A im więcej dowodów będziesz
    miał tym lepiej.

    Pozdrawiam
    zenek

    PS.nie jestem prawnikiem

  • 19. Data: 2007-03-12 19:50:56
    Od: Mirek <m...@o...pl.wywal.to>

    Może spróbuj kulturalnie, polubownie. Spotkaj się z nauczycielem po
    lekcjach, na spokojnie porozmawiaj. Powiedz mu, że dociera do ciebie to
    i owo, że sobie nie życzysz i dziewczyna również. Jak ma do Ciebie
    jakieś zarzuty to niech je wypowie teraz a nie przed klasą. Jeśli Cię
    oleje to od razu powiedz, że od tego momentu wszystkie jego wypowiedzi
    są nagrywane, uczniowie są chętni zeznawać więc mogą być problemy.

  • 20. Data: 2007-03-12 19:55:13
    Od: "Patryk" <p...@y...com>

    Ok. Jutro pujde z nim pogadać tylko wezme ze sobą jakiegoś kolege na świadka
    żeby potem nie mówił że go zastraszałem bo on jest do tego zdolny a jak to nic
    nie pomoże to rozpocznę drogę służbową według waszych rad.
    Dzięki za pomoc.
    Pozdrawiam wszystkich.