  • 11. Data: 2020-11-05 15:19:54
    Temat: Re: Wszystko będzie zamknięte
    Od: r...@o...pl

    W dniu czwartek, 5 listopada 2020 14:55:35 UTC+1 użytkownik Olin napisał:

    > https://www.medonet.pl/zdrowie/zdrowie-dla-kazdego,7
    -najbrudniejszych-rzeczy-swiata--ktorych-codziennie-
    dotykasz,artykul,1656106.html

    > https://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/choroby-zakaz
    ne/5-miejsc-w-ktorych-bakterii-kalowych-jest-wiecej-
    niz-w-toalecie-aa-r9Xx-fYtx-mJz4.html

    Onet locuta, causa finita

    Proponuję obejrzeć film: "Mikrobiota - moc w twoim brzuchu" (był w październiku
    na Planete+, może jeszcze powtórzą)

    prod: ARTE FRANCE, 2019r
    fr.: Microbiote: les fabuleux pouvoirs du ventre";
    ang.: "Microbiota: The amazing power of the gut"

    Polecam scenę wcierania przyschniętego krowiego placka w twarz, a szczególnie
    epizod z piciem koktailu z kałem sąsiada.

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 12. Data: 2020-11-05 15:28:29
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 5 Nov 2020 06:02:01 -0800 (PST)
    doszła do mnie wiadomość <0a0c12dd-8890-439a-963d-107ee87baf1bo@googlegroups.
    com>
    od r...@o...pl :

    >Odnośnie nadmiaru higieny:
    >
    >http://www.phie.pl/pdf/phe-2011/phe-2011-3-377.pdf
    >
    >"(...) badania Ichinohe i wsp. [33](*) donoszą, że korzystna rola
    >mikroflory jelitowej nie ogranicza się wyłącznie do przewodu pokarmowego, ale
    >może także pozytywnie wpływać na odpowiedź immunologiczną w płucach podczas
    >zakażenia wirusem grypy"
    >
    >(*): https://www.pnas.org/content/pnas/108/13/5354.full.p
    df

    No ale lizanie desek sedesowych generalnie nie jest zbyt zdrowe, tak twierdzi
    medycyna(można mieć sporego pecha).

  • 13. Data: 2020-11-05 15:32:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 5 Nov 2020 06:19:54 -0800 (PST), r...@o...pl napisał(a):

> [...]
    >
    > Polecam scenę wcierania przyschniętego krowiego placka w twarz, a szczególnie
    > epizod z piciem koktailu z kałem sąsiada.

    To pewnie jakieś popłuczyny po "Salo, czyli 120 dni Sodomy" Passoliniego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 14. Data: 2020-11-05 15:49:46
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 5 Nov 2020 15:32:53 +0100
    doszła do mnie wiadomość <l...@4...net>
    od Olin <k...@a...w.stopce> :

    >To pewnie jakieś popłuczyny po "Sal?, czyli 120 dni Sodomy" Passoliniego.

    Lepsze atrakcje znajdziesz w "Sweet Movie" Dušana Makavejeva.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/S%C5%82odki_film
    Jak będziesz miał okazję, to obejrzyj.

  • 15. Data: 2020-11-05 16:27:25
    Od: r...@o...pl

    W dniu czwartek, 5 listopada 2020 15:32:53 UTC+1 użytkownik Olin napisał:

    > To pewnie jakieś popłuczyny po "Salo, czyli 120 dni Sodomy" Passoliniego.

    ROTFL! :-)))))))))))))))))))))

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 16. Data: 2020-11-05 20:04:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Cienkie, może po "Gąsienicy".

    -----

  • 17. Data: 2020-11-06 14:54:35
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ty to Animka masz problemy.

    A wiesz co najlepiej działa w lokdałnie?

    30% spadek ludzi pracujących.

    Mówimy o 30% z 20 milionów

    Kościoły sklepy i demonstracje to PRYSZCZ.

  • 18. Data: 2020-11-06 14:58:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Pierdolenie.

    Wiadomo że izolowanie od cholerstwa nie jest najlepszą OBRONĄ

    Teraz się potwierdziło. Ludzie którzy niedawno przeszli przeziębienia
    radzą sobie lepiej z Covidem.

    I na co to jest dowód?

    Że ta wspaniała medycyna gówno wie tylko się wiele domyśla ;-)

  • 19. Data: 2020-11-06 15:03:26
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-11-05 o 15:02, r...@o...pl pisze:
> [...]
    > może także pozytywnie wpływać na odpowiedź immunologiczną w płucach podczas

    Mało tego.
    Są związki między florą jelitową a schorzeniami psychicznymi.
    Nie to nie żarty.

    I tu możemy łagodnie przejść do roli jaką psychika odgrywa w zwalczaniu
    chorób.

    Ale takie Runty mogą tego nie ogarnąć dlatego darujemy im przegrzanie
    zwojów mózgowych ;-)

  • 20. Data: 2020-11-06 15:04:35
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-11-05 o 15:28, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > No ale lizanie desek sedesowych generalnie nie jest zbyt zdrowe, tak twierdzi
    > medycyna(można mieć sporego pecha).

    Medycyna opiera się na statystyce.

    Nie bądź taki pewny że konowały nie zmienią zdania. ;-)