  • 41. Data: 2009-09-17 22:36:15
    Temat: Re: Wszyscy taksówkarze to GPSowi piraci?
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Nic nie kosztują bo bonusy to fikcja.

    Oczywiście. I konkursy na wycieczki dla najlepszych handlowców produktów
    Microsoftu do Turcji i Egiptu to też fikcja?

    Wiele więcej powiedzieć niestety nie mogę, ale byś się zdziwił. Mocno
    zdziwił.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 42. Data: 2009-09-17 22:39:39
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Fri, 18 Sep 2009 00:36:15 +0200, Patryk Włos napisał(a):

> [...]
    > Microsoftu do Turcji i Egiptu to też fikcja?
    >
    > Wiele więcej powiedzieć niestety nie mogę, ale byś się zdziwił. Mocno

    Promile z procentów.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 43. Data: 2009-09-18 05:45:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Smok Eustachy pisze:
    > Dnia Thu, 17 Sep 2009 21:51:12 +0200, Liwiusz napisał(a):
    > /..../
    >>
    > 100 dni? 4 mięsieczna pensja/liczba kopii (znak dzielenia)

    No więc ile ma kosztować 1szt. nowo napisanego programu? Zapomniałeś
    o jeszcze jednej niewiadomej - ile się sprzeda. Co też zależy od ceny.
    Jak widać, cenę programu kalkuluje się na podstawie tego, ile konsument
    jest w stanie dać, a nie ile godzin programista przeznaczył na pisanie.

    > Jesteś w stanie płacić za cebulę 20 zł za kilo?

    To jest przykład. Możesz wstawić inne liczby, a zachować proporcje.

    --
    Liwiusz

  • 44. Data: 2009-09-18 17:04:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Patryk Włos pisze:

    > Microsoft publikował parę lat temu, ile w przybliżeniu wydał na R&D przy
    > tworzeniu kolejnej wersji Windows i Office.

    Heh.

    [ciach]

    > 1. 80% to nie marża - oprócz kosztów stworzenia produktu są także
    > gigantyczne koszty jego dystrybucji,

    Gigantyczne? Dystrybucji? Weź się nie ośmieszaj. To nie materiały
    radioaktywne, wymagające specjalnego, kosztownego transportu.

    > marketingu,

    Uhm. I tak oto domagasz się, żeby konsumenci pokrywali koszta
    nieuczciwego uzyskania przez M$ pozycji monopolisty.

    Może jeszcze doliczysz koszta procesów antymonopolistycznych i
    antytrustowych, hmm?

    > ogólnie utrzymania firmy itd.

    ROTFL

    Patrz niżej.

    > I to też musi być rozliczane jako koszty, więc nie mówimy
    > tutaj absolutnie o "marży".

    Zapominasz, że podane były dane o ZYSKU NETTO.

    PO odliczeniu wszystkich kosztów, z kosztami procesów włącznie.

    > 2. 20% to dla Ciebie "nikły ułamek", czy bardziej "dostrzegalny ułamek"?

    A jak dostaniesz w którymś miesiącu 5-krotnie wyższy czynsz, to będzie
    to dla ciebie nikła podwyżka?

    [ciach]

    > Nie wiem, czym właściwie zajmuje się teraz Novell, ale RedHat to wg

    SuSE

    > moich informacji paczkuje i sprzedaje Linuxa, a zarabia bardziej na
    > sprzedawaniu komercyjnego wsparcia, a więc bardziej na usługach, niż
    > produktach.

    A M$ to wsparcia niby nie daje?

    > A usługi to bezpośrednia praca, a więc dochodzi znacznie wyższy koszt
    > osobowy, niż przy produktach.

    Wszystkie te firmy zajmują się dostarczaniem systemów operacyjnych.

    A zdziera tylko M$.

  • 45. Data: 2009-09-19 04:21:45
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    wiadomości news:4ab2b83d@news.home.net.pl...

    > Ano. Bo niestety kapitalizm to nie to samo, co wolny rynek...

    Na wolnym rynku kazdy moze robic zdjecia, a w kapitalizmie za bezprawne
    fotografowanie na cudzym terenie mozna dostac w glowe.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 46. Data: 2009-09-19 13:13:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn pisze:
    > w wiadomości news:4ab2b83d@news.home.net.pl...

    > Na wolnym rynku kazdy moze robic zdjecia, a w kapitalizmie za bezprawne
    > fotografowanie na cudzym terenie mozna dostac w glowe.

    Mieć zacięcie... Mieć zacięcie... Mieć zacięcie...

    Jesteś gorszym trollem od buzdygana. I duuuuuuuuuuuuużo bardziej
    tchórzliwym.

    I widzę, że jakieś podejrzane kroki za drzwiami o 6 rano cię obudziły ;->

  • 47. Data: 2009-09-19 22:39:44
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 17.09.2009 09:11 użytkownik spp napisał :

    > To jest wyrok?

    Niestety nie wiem/nie pamiętam, kiedyś to gdzieś znalazłem i zapisałem
    na dysku.

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

  • 48. Data: 2009-09-20 05:51:28
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    wiadomości news:4ab4d8f4@news.home.net.pl...

    > Jesteś gorszym trollem od buzdygana.

    Ja nie jestem trollem. Ja tępie internetowych debili. Jestes ostatnio
    liderem mojej shortlisty.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 49. Data: 2009-09-20 15:59:02
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
    > problem zlikwidowaliby sami producenci, gdyby obniżyli ceny licencji do
    > rozsądnego poziomu;

    AM legalna kupisz za 100pln brutto...

  • 50. Data: 2009-09-20 17:44:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn pisze:
    > w wiadomości news:4ab4d8f4@news.home.net.pl...

    > Ja nie jestem trollem.

    Jaaaaaaaaasne. A Związek Sowiecki był wyzwolicielem ludów uciśnionych.

    > Ja tępie internetowych debili. Jestes ostatnio
    > liderem mojej shortlisty.

    ROTFL