  • 11. Data: 2010-01-28 13:32:59
    Temat: Re: Wszyscy jeste�my przest�pcami?
    Od: "mi" <m...@o...pl>

    > wĹ&#65533;aĹ&#65533;nie siÄ&#65533; natknÄ&#65533;Ĺ&#65533;em na KK:

    To towarzysz zdziwiony, że ustroje naiwności społecznej penalizują wszystko co
    samo na drzewo nie ucieka a w innych krajach z powodzeniem jest przedmiotem
    prawa cywilnego? Cóż, nazywa się to dysonans poznawczy. Zapewniam jednak, że
    bardzo dobrze robi na percepcję rzeczywistości. Witajcie w życiu, towarzyszu,
    może będą z was jeszcze ludzie.

    mi

  • 12. Data: 2010-01-28 14:44:42
    Temat: Re: Wszyscy jesteśmy przestępcami?
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Massai" napisał w wiadomości news:hjs3ff$gt5$1@news.onet.pl...

    > Właśnie założyłem konto jednemu userowi o dość szerokich
    > uprawnieniach. Leżę i kwiczę. Wytworzyłem kod i udostepniłem go...

    Ja jeszcze gorzej. mam w domu sieć lokalną (Jeden stacjonarny i laptop żony
    przez router). CELOWO dałem żonie hasło do tej sieci.
    Chyba dożywocie dostanę...

    Czy jest jakiś przepis dotyczący głupoty ustawodawcy?

  • 13. Data: 2010-01-28 14:54:26
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 28-01-2010 15:44, Ajgor pisze:

    > Ja jeszcze gorzej. mam w domu sieć lokalną (Jeden stacjonarny i laptop żony
    > przez router). CELOWO dałem żonie hasło do tej sieci.
    > Chyba dożywocie dostanę...

    A tam jedna żona, pikuś.
    Kolega ma bar, w barze wifi na hasło. Hasło daje każdemu klientowi który
    zapyta.

    Prawie przestępczość zorganizowana!

    > Czy jest jakiś przepis dotyczący głupoty ustawodawcy?

    Musiałby go wprowadzić ustawodawca. Niestety, ten pomimo głupoty
    zachowuje instynkt samozachowawczy.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 14. Data: 2010-01-29 02:58:37
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Maddy" napisał w wiadomości

    > A tam jedna żona, pikuś.
    > Kolega ma bar, w barze wifi na hasło. Hasło daje każdemu klientowi który
    > zapyta.
    >
    > Prawie przestępczość zorganizowana!

    W dodatku recydywista !!!