  • 1. Data: 2005-09-01 06:45:10
    Temat: Wstrzymanie egzekucji komorniczej
    Od: "Kris" <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    pytanie czysto praktyczne. Wyrok w sprawie o alimenty, oczywiście z klauzulą.
    Cztero-miesięczna zaległość płatności. Czy hipotetycznie jest możliwość spłaty
    zaległości bez "działki" komornika? Np. jeżeli wierzycielka złoży u niego
    wniosek o wstrzymanie egzekucji zaległości? Jaka jest w/g prawa różnica w
    pojęciach : wstrzymanie i zaprzestanie egzekucji dotyczącej zaległych świadczeń?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-01 15:42:53
    Temat: Re: Wstrzymanie egzekucji komorniczej
    Od: Glorius Glory <e...@q...cy>

    Dnia 1 Sep 2005 08:45:10 +0200, Kris napisał(a):

> [...]
    > pojęciach : wstrzymanie i zaprzestanie egzekucji dotyczącej zaległych świadczeń?

    Hipotetycznie jest taka możliwość....

    --
    Pozdrawiam,
    Glorius Glory

  • 3. Data: 2005-09-02 21:32:12
    Od: Andrzej <n...@j...cy>

    Kris napisał(a):

> [...]
    > pojęciach : wstrzymanie i zaprzestanie egzekucji dotyczącej zaległych świadczeń?

    A bardziej konkretnie? Dostałeś pismo od komornika? Duże te zaległości?

    --
    Andrzej
    # adres w nagłówku - ROT13 #

  • 4. Data: 2005-09-03 09:48:42
    Od: "Roxana " <r...@g...pl>

    Kris <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    Czy hipotetycznie jest możliwość spłaty
    > zaległości bez "działki" komornika? Np. jeżeli wierzycielka złoży u niego
    > wniosek o wstrzymanie egzekucji zaległości?
    Witam,
    oczywiście że tak...musisz dogadać się /i to szybko/ z wierzycielką, żeby
    wstrzymała egzekucję - jak pan "K" się za nią weżmie, to i tak musisz
    zapłacić opłatę od rozpoczęcia czynności /tak miał mój znajomy/ - zaproponuj
    jej spłatę w ratach, wszystko rób na piśmie !!!
    Jaka jest w/g prawa różnica w
    > pojęciach : wstrzymanie i zaprzestanie egzekucji dotyczącej zaległych
    świadczeń
    > ?
    > pozdrawiam

    Moim zdaniem - wstrzymanie/na wniosek wierzyciela/ oznacza czasowe
    zaprzestanie działalności komornika, zaprzestanie - po spłacie całości długu
    lub niemżności jego ściągnięcia :) - jeśli dłużnik NIE MA NIC /majątek/ i nie
    ma pracy...

  • 5. Data: 2005-09-05 20:40:20
    Od: s...@p...onet.pl

    ... A bardziej konkretnie? Dostałeś pismo od komornika? Duże te zaległości?....

    Nieduże, ale chodzi o to że moja żona (jeszcze) ładuje mnie w koszty. Na razie
    komornik g... może. Nie jestem pracujący (dla niego) i nie mam majątku. Na córkę
    płacę bez jego pośrednictwa i to jest chyba błąd. Żona kasę bierze pocztą a
    komornika o tym nie informuje. Zalegam na ok 1 tys zł. Bierząco jestem mniej
    więcej rozliczony (mam dowody nadania z poczty). Nie wiem tylko jak to
    potraktuje sąd aw najbliższym czasie mam sprawę o podwyżkę alimentów.

    Kris