  • 1. Data: 2002-06-02 19:05:26
    Temat: Wspólna droga, a wredny sąsiad
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Witam!
    Posiadam z sąsiadem wspólną drogę dojazdową( obaj jesteśmy włascicielami i
    nawzajem musimy udostępniam sobie przejazd). Sasiąd stwierdził, że zmieni
    nawierzchnię na tylko połowie drogi( części na przeciwko jego domu). Czy musi
    mieć moją zgodę na zmianę nawierzchni? Jeżeli juz ropoczął przebudowę, to co
    mogę zrobić?

    Pozdrawiam,
    Marek Pawlikowski

  • 2. Data: 2002-06-03 09:24:56
    Temat: Re: Wspólna droga, a wredny sąsiad
    Od: "spider" <s...@l...warszawa.pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    musi
    > mieć moją zgodę na zmianę nawierzchni? Jeżeli juz ropoczął przebudowę, to

    Dlaczego sąsiad ma być wredny? To, że chce zmienić nawierzchnię tylko na
    swojej częśći to normalne zachowanie - dlaczego miałby płacić także za część
    sąsiada?

    spider

  • 3. Data: 2002-06-04 11:08:41
    Od: "Tailer" <t...@k...net.pl>

    a moze to ty jestes ten wredny :)

  • 4. Data: 2002-07-18 06:54:11
    Od: "Wojtek Sylwestrzak" <w...@w...pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    musi
    > mieć moją zgodę na zmianę nawierzchni? Jeżeli juz ropoczął przebudowę, to

    To chyba dobrze, ze zmieni nawierzchnie ?

    W czym problem ?

    --w

  • 5. Data: 2002-07-18 07:45:08
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    > To chyba dobrze, ze zmieni nawierzchnie ?
    >
    > W czym problem ?

    A może ma zamiar zerwać asfalt i położyć bruk...? ;-)
    TS

  • 6. Data: 2002-07-18 17:01:25
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>

    Użytkownik "TomekS" <t...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > A może ma zamiar zerwać asfalt i położyć bruk...? ;-)

    To tylko przyklasnąć - bruk jest ładny, a asfalt ohydny
    T.