  • 11. Data: 2008-08-02 22:46:15
    Temat: Re: Wróżbici, tarociści i inni oświeceni
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sat, 2 Aug 2008 23:36:42 +0200, axl napisał(a):

    > Witam,
    > niech mi ktoś obyty w temacie wytłumaczy jak legalnie mogą funkcjonować w
    > Polsce oszuści zwani

    udowodnij, ze oszusci i skarz o oszustwo

    --
    marcin

  • 12. Data: 2008-08-02 22:52:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    axl pisze:
    > Witam,
    > niech mi ktoś obyty w temacie wytłumaczy jak legalnie mogą funkcjonować w
    > Polsce oszuści zwani wrożbitami, tarocistami i innymi tego pokroju
    > cwaniakami. Mam świadomość, że wiele z tych osób (jak nie większość) ma

    A jesteś w stanie UDOWODNIĆ, że to oszuści? ;)

    [ciach]

    > Mamy XXI wiek, trzeba plewić takie osoby, bo będziemy się cofać a nie
    > rozwijać...

    Cóż, kiedyś oświecony Kościół zwalczał różne starożytne zabobony jak
    kulistość Ziemi czy jej inne niż centralne miejsce w Kosmosie ;->

  • 13. Data: 2008-08-02 23:19:42
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Da się to jakoś zwalczać? Przykładowo, gdy ktoś zamówi "usługę" postawienia
    > tarota przez internet i otrzyma informację, które bardzo negatywnie wpłyną
    > na jego życie

    to znaczy, ze takie osoby maja

    "spore problemy psychiczne i sami zaczynają wierzyć w te bzdury,
    które m przychodzą do głowy"

    jest popyt na bzdury? to jest i podaz...

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 14. Data: 2008-08-02 23:38:38
    Od: "axl" <a...@a...pl>

    wiadomości news:q25fm5-g19.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Cóż, kiedyś oświecony Kościół zwalczał różne starożytne zabobony jak
    > kulistość Ziemi czy jej inne niż centralne miejsce w Kosmosie ;->

    Cóż, wróżbiarstwo i czysta głupota istniała od zawsze... i jeszcze nic z
    tego pożytecznego dla nauki (na miarę kulistości Ziemi) nie odkryto. Także,
    ja bym zwalczał dalej ;) Bo wiesz... powstała nauka zwana psychologią, która
    pozwoliła wytłumaczyć takie zjawiska jak właśnie wróżbiarstwo.

  • 15. Data: 2008-08-03 00:06:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    axl pisze:
> [...]
    > ja bym zwalczał dalej ;) Bo wiesz... powstała nauka zwana psychologią, która
    > pozwoliła wytłumaczyć takie zjawiska jak właśnie wróżbiarstwo.

    Arogancją i ciemnotą jest urzędowe niszczenie/zakazywanie wszystkiego,
    co nie jest zgodne z aktualną "oficjalną prawdą" (swoją drogą piję też
    do tego idiotycznego przepisu o "kłamstwie oświęcimskim").

    Kiedyś oficjalnie było oczywiste, że starożytne marzenie człowieka o
    lataniu to mrzonka, mit i totalna bzdura. A jednak różnego rodzaju
    "szarlatani" (ale i szarlatani - bez cudzysłowu) nie dali się nawrócić
    na Ścieżkę Racjonalności.

    Jasne, wiele pomysłów okazało się kompletną porażką (np.
    mięśniolot-ornitopter), ale jednak człowiekowi udało się polecieć (ba,
    nawet o własnych siłach, choć zamiast ornitoptera skonstruowano
    mięśniolot ze stałym płatem i śmigłem).

    Tak więc ponieważ nie jesteś w stanie udowodnić, że te _wszystkie_
    "wiedze tajemne" to bzdura, ani też nie dasz rady udowodnić, co o tymna
    prawdę myślą wróżbici itepe - kwestia będzie filozoficzna, a nie prawna.

    A jak spróbujesz zrobić z niej prawną, to przywitaj się z Torquemadą ;)

  • 16. Data: 2008-08-03 05:20:33
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał

    > Da się to jakoś zwalczać? Przykładowo, gdy ktoś zamówi "usługę"
    > postawienia
    > tarota przez internet i otrzyma informację, które bardzo negatywnie
    > wpłyną
    > na jego życie - np. spowodują samobójstwo, to czy można taką sprawę
    > zgłosić
    > na Policję i narobić ambarasu takiemu oświeconemu wróżbicie?

    I dlaczego do razu wrozbitow? Kule szczescia tez. I komoirkowe
    "futrzaki" czy inne co niby odpowaidaja na pytania. I kazden jeden
    rzut moneta w ktora strone isc.

    ===

    Zakazać rzucania monetą! Albo negatywnymi skutkami decyzji
    tak podjętej obciążyć emitenta monet czyli państwo.

  • 17. Data: 2008-08-03 06:12:47
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    axl wrote:
    > Witam,
    > niech mi ktoś obyty w temacie wytłumaczy jak legalnie mogą
    > funkcjonować w Polsce oszuści zwani wrożbitami, tarocistami i innymi

    A kościół? Oferuja zbawienie za drobne datki. Ktos udowodnil ze zbawienie
    bedzie mialo miejsce? Nie, wszyscy wierza w to naiwnie :)

  • 18. Data: 2008-08-03 06:20:34
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał

    > A kościół? Oferuja zbawienie za drobne datki.

    Jaki kościół ma taką ofertę?

  • 19. Data: 2008-08-03 08:15:21
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    axl wrote:
    > Jeśli wiedzą jaki jest magiczny stosunek wody do cukru, który powoduje
    > polepszenie zdrowotne to niech sprzedają ;) A tak bardziej serio; o jakich
    > lekach myślisz dokładnie? Przykłady.

    Wszystkie homeopatyczne, ciekawy artykul na ten temat:

    http://www.sluzbazdrowia.com.pl/html/more3556b.php

    Wieslaw

  • 20. Data: 2008-08-03 08:45:37
    Od: "axl" <a...@a...pl>

    wiadomości news:g73ink$6n6$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał

    > Jaki kościół ma taką ofertę?

    Ma, tylko kiepsko u nich z wystawianiem faktur....

    Ci którzy bronią tutaj wróżbitów w imię tego, iż nie możemy im udowodnić
    oszustwa, a co lepsza... porównują ich do ludzi którzy dokonali wielkich
    odkryć i przyczynili się do rozwoju techniki - nie są lepsi od tych, którzy
    korzystają z ich usług. Nie wiedziałem, że tutaj można spotkać jeszcze
    takich ludzi.