  • 11. Data: 2004-10-23 23:07:47
    Temat: Re: Wrabiaj? mnie (długie)
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 23 Oct 2004 19:41:21 +0200, użyszkodnik Grzegorz Górnisiewicz
    <g...@n...pl> napisał:

    > co do stron i logów, to firmy hostingowe robią kopie zapasowe myślę że
    > jak wydruk z archiwum z GG nie pomorze trzeba się zwrócić to tejże firmy
    > żeby pozowoliła przeglądnąć kopie zapasowe z konkretnych dni :)
    > [oczywiście zależy jak często robią kopie]

    logi w takich wypadkach lubią ginąć :P

    > P.S.
    > Czy chcielibyście żeby ktoś kto Was nie lubi pomalował Wam samochód i
    > domek ? chyba znam odpowiedź ;)

    wniosek jest prosty - lepiej mieć 100 przyjaciół jak jednego wroga

    --
    futszaK
    598339018 601061867

  • 12. Data: 2004-10-24 08:18:25
    Temat: Re: Wrabiają mnie (długie)
    Od: "Piotr Serwin" <l...@N...pl>

    Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w wiadomości
    > Czyżbyś pisał o Świętej Rodzinie w Krakowie?

    Nie jest to Zespół Szkół Katolickich w Nowym Sączu

  • 13. Data: 2005-01-16 23:02:51
    Od: Szperacz<s...@w...pl>

    > Moja wiedza na tematy związane z tworzeniem stron www jest bardzo niska,nie
    > potrafię tego robić co również może poświadczyć mój nauczyciel informatyki.

    Poszperałem troche w internecie, używając twojego Imienia i Nazwiska. Znalazłem
    coś ciekawego. www.lecznica.nsi.pl

    Autor strony i obsługa mają takie same dane jak ty i wymieniona firma na stronie
    też jest z miejscowości z której pochodzisz.

    -> http://usenet.pomocprawna.info