  • 1. Data: 2003-10-10 15:09:22
    Temat: Wplata na konto firmowe na cel prywatny - co teraz
    Od: Nieprawnik ;)<d...@p...onet.pl>

    Ktos wplacil na moje firmowe konto pieniadze... przeznaczone dla
    mnie (aukcja...) ...problem polega natym ze ksiegowa stwierdzila iz
    wplata tytulem "ksiegozbior" od osoby prywatnej moze zaowocowac
    jakims dochodzeniem US.

    dodam tez ze dzialalnosc mojej firmy jest diametralnie inna niz
    handel ksiazkami ;)

    aha... to pare stow w sumie przyszlo...

    prosze o porade szanownych kolegow :)

    Pozdrawiam!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-10-10 15:25:04
    Od: Arek <a...@e...net>

    Nieprawnik ;) rzecze:
    [..]
    > prosze o porade szanownych kolegow :)

    Zmień księgową. :)

    Niech przeksięguje wpłatę na Twoje konto - księgowe - i po ptokach.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 3. Data: 2003-10-10 16:05:16
    Od: Nieprawnik ;)<h...@b...com>

    > Zmień księgową. :)

    Widze ze znowu cie spotykam w usenecie... BUZDYGANIE :P

    Osoby ktore nie wiedza o co chodzi z tym panem zapraszam na ta
    strone:
    www.plsocseks.net i dzial "liberym buzdyganum" czy jakos tak ;)

    mimo wszystko nadal chetnie poslucham opinji jakiegos prawnika na
    temat mojego problemu bankowego...

    > pozdrawiam
    > Arek

    a ja CIEBIE nie... :P

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2003-10-10 18:54:05
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    h...@b...com news:bm6lbs$fg0$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Widze ze znowu cie spotykam w usenecie... BUZDYGANIE :P

    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    > -> http://usenet.pomocprawna.info

    Teraz na 95% arni bedzie dzwonil do dyrektoro/zazadu/itd tego portalu i
    domagal sie dowodow Twojej winy (tego ze go obraziles publicznie) - juz raz
    tak zrobil - smieszny czlowieczek :) Oczywiscie portal do ktorego dzwonil
    wczesniej powiedzial mu grzecznie zeby ****al na drzewo :) ale lepiej badz
    przygotowany, ostatnio arni bardzo rozrabia (zobacz na pl.soc.seks lub
    alt.fan.arnold.buzdygan)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 5. Data: 2003-10-10 18:59:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Ja bym sprawę rozwiązał tak. Skontaktuj się z wpłacającym. Ty mu zwróć z
    konta firmowego pieniądze, a on niech Ci wpłaci na właściwe, albo niech
    prześle Ci pismo, że przeprasza za pomyłkę i omyłkowe wysłanie Ci
    pieniędzy i prosi, byś omyłkowo wpłacone pieniądze przelała na inne
    konto - to inne konto, to Twoje prywatne konto.

    Jeśli z jakiś względów nie jest to możliwe, to możesz ewentualnie
    spróbować kompensaty. Ty, jako osoba fizyczna występujesz do Twojej firmy,
    by ta uregulowała dług tego dłużnika z posiadanych środków finansowych
    omyłkowo przez niego wpłaconych. Księgowa dokonuje przelewy na Twoje konto
    prywatne i powinno być OK!

    Generalnie chodzi o to, czy na pewno doszło do pomyłki. Urząd Skarbowy
    może sobie do woli robić dochodzenia, jeśli faktycznie ten gość się
    pomylił, a nie jest to jakieś ukrywanie przychodu przez Ciebie.