  • 41. Data: 2011-02-22 06:33:49
    Temat: Re: Wojna z PLAY!!!!
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-02-22 07:27, Misiek pisze:

    > BMJ

    Nie daje gwarancji 15 Mb. Na takim łączu daje gwarancję na 5
    krotnie mniej, tj 3 Mb.

    > A co podpisuje - wiem.

    Rili ?
    6008

  • 42. Data: 2011-02-22 08:45:59
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    > Nie daje gwarancji 15 Mb. Na takim łączu daje gwarancję na 5 krotnie
    > mniej, tj 3 Mb.

    zaraz - a gdzie napisalem ze daje gwarancje 15 Mb?
    Napisalem - daje lacze 15 Mb z gwarancja transferu (nie napisalem ile).
    NIgdy nie dawal gwarancji na swoje max lacze.
    Mialem np. lacze 6 mega z gwarancja 2 mega , lacze 1 mega z gwarancja 512
    kilo, lacze 512 kilo bez gwarancji transferu...

  • 43. Data: 2011-02-22 14:34:30
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 22 Feb 2011 07:27:34 +0100, Misiek napisał(a):

    > BMJ

    No dobra. Poświęciłem się i przeczytałem cały regulamin usług tej firmy oraz
    cennik.
    I niestety tylko upewniłem się że masz poważne problemy z rozumieniem tekstu
    pisanego.
    W całym regulaminie nie ma słowa o GWARANTOWANYM połączeniu do Internetu.
    Nie ma słowa o gwarantowanej przepływności lącza (CIR)
    To na co z uporem maniaka powolujesz sie, to w cenniku nazywa się
    "Dostęp do sieci OSI pasmo 15 Mb/s z gwarancją 3.0 Mb/s"

    Podkresle dla niekumajacych: *dostęp do sieci OSI* gdzie OSI to: Osiedlowa
    Siec Internetowa (OSI) - "fragment Zasobów Sieci usytuowanych w budynkach
    mieszkalnych" - czyli de facto LAN.
    I jesli przez szybkosc transmisji rozumieja przepustowosc, a tak zapewne
    jest, bo nie ma slowa o CIR a nie przepływność, to nic nie ugrasz. Regulamin
    jest tak zrobiony zeby tacy naiwniacy sie lapali, a oni sa kryci w 100%

    > A co podpisuje - wiem.

    Really? Moze i wiesz, ale nie rozumiesz

    --
    Mark

  • 44. Data: 2011-02-22 14:37:05
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 22 Feb 2011 07:30:26 +0100, Misiek napisał(a):

    > Zgadza sie - gwarantuja LAN, i co z tego wynika?

    Nic - jesli z tego lanu nie korzystasz, np przesylajac
    informacjie/liki/cokolwiek z innymi uzytkownikami LAN, to pasmo gwarantowane
    na LAN jest to taki pic na wode, cos co ma ladnie wygladac i nic nie daje.

    --
    Mark

  • 45. Data: 2011-02-23 07:34:37
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Mark" <t...@a...w.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Regulamin
    > jest tak zrobiony zeby tacy naiwniacy sie lapali, a oni sa kryci w 100%

    wiem za to co otrzymuje :-)
    Wiem jaka mam przepustowosc lacza.
    Wiem, ze w jezyku polskim nie ma slowa "really"

  • 46. Data: 2011-02-23 08:45:10
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 08:34:37 +0100, Misiek napisał(a):

    > wiem za to co otrzymuje :-)
    > Wiem jaka mam przepustowosc lacza.

    Czyli nic nie wiesz, a sie awanturujsze.
    Jesli chcesz isc na wojne z providerem, to radzil bym Ci zapoznac sie z
    terminami fachowymi, i zorientowwac sie czym sie rozni przepustowosc od
    przepływności. Wiesz jaka masz *przepustowosc", czylo maksymalna ilosc
    informacji. Brawo. Wiesz ile *moze* byc maksymalnie przeslane przez twoje
    lacze. Natomiast rzeczywista predkosc to *przeplywnosc* (CIR), ktorej
    zagwarantowanej nie masz
    Jesli chcesz sie z kims klocic, upewnij sie najpierw ze masz do tego
    niezbedna wiedze i argumenty inne poza oslim uporem

    > Wiem, ze w jezyku polskim nie ma slowa "really"

    Brawo. Pogratulowac wiedzy. Wiesz juz czego nie ma w jezyku polskim. Byle by
    nie byla dla ciebie szokiem wiedza, ze w innym jezyku to slowo jest.

    --
    Mark

  • 47. Data: 2011-02-24 06:33:08
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    > Jesli chcesz sie z kims klocic, upewnij sie najpierw ze masz do tego
    > niezbedna wiedze i argumenty inne poza oslim uporem

    Przeplyywnosc - kolejny wspanialy slowotwor "czysto po polskiemu"
    dla jasnosci:
    Przepustowość
    Przepustowość (pojemność kanału, ang. throughput) w telekomunikacji i
    informatyce - maksymalna ilość informacji (mierzonej w bitach), jaka może
    być przesyłana przez dany kanał telekomunikacyjny lub łącze w jednostce
    czasu (mierzonej w sekundach).

    Czasem potocznie nazywana jest błędnie szybkością (np. sieci komputerowej),
    ale ponieważ mówi o maksymalnej liczbie bitów w jednostce czasu, a nie
    zmianie fizycznego położenia w czasie, należy rozróżniać te pojęcia.

    Przepustowość mierzy się w bitach na sekundę (b/s - ang. bits per second)
    lub bajtach na sekundę (B/s, 8 b/s = 1 B/s) i ich krotnościach: kb/s, Mb/s,
    Gb/s, kB/s, MB/s itd. W praktyce spotykane są zarówno prefiksy dziesiętne (k
    = 1000, M = 1 000 000), jak i binarne (k = 1024, M = 1 048 576).

    Ze względu na tę samą jednostkę, przepustowość jest potocznie mylnie
    utożsamiana z przepływnością. Przepływność jest miarą natężenia strumienia
    informacji (danych), podczas gdy przepustowość jest cechą toru lub kanału
    telekomunikacyjnego.

    Przepływność
    Z Wikipedii, wolnej encyklopedii
    Skocz do: nawigacji, szukaj
    Przepływność (szybkość transmisji, szybkość przesyłu, ang. bit rate) - w
    telekomunikacji i informatyce częstość (mierzona w bitach na jednostkę
    czasu), z jaką informacja przepływa przez pewien (fizyczny lub metaforyczny)
    punkt.

    Przepływność mierzy się w bitach na sekundę (b/s) lub bajtach na sekundę
    (B/s, 8 b/s = 1 B/s) i ich krotnościach (kb/s, Mb/s, Gb/s, kB/s, MB/s itd.).
    W praktyce spotykane są zarówno prefiksy dziesiętne (k = 1000, M = 1 000
    000) jak i binarne (k = 1024, M = 1 048 576).

    Przepływność jest potocznie mylnie utożsamiana z przepustowością.
    Przepływność jest miarą natężenia strumienia informacji (danych), podczas
    gdy przepustowość jest cechą toru lub kanału telekomunikacyjnego.

    Reszte sam sobie dopowiedz...

    http://www.sieci-informatyczne.yoyo.pl/sieci.php?s=p
    4

    > Brawo. Pogratulowac wiedzy. Wiesz juz czego nie ma w jezyku polskim. Byle
    > by
    > nie byla dla ciebie szokiem wiedza, ze w innym jezyku to slowo jest.

    takl sie sklada ze:
    1. mieszkamy w Polsce gdzie jezyiem "urzedowym" i obowiazujacym jest jezyk
    Polski
    2. pl.soc.prawo jest grupa polskojezyczna
    Tyle
    I skoncz swoje paranaukowe wywody, bo chyba nie zlapales o co chodzi wogole
    we watku.
    EOT

  • 48. Data: 2011-02-24 08:08:07
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Tyle
    > I skoncz swoje paranaukowe wywody, bo chyba nie zlapales o co chodzi

    Kłócicie się, a każdy ma nieco racji.
    Zaś w Polsce językiem urzędowym jest jezyk polski, a nie Polski. Skoro tak,
    to warto aby Polacy go znali, nie?
    W ogóle pisze się oddzielnie.
    No i raczej "w wątku", nie "we wątku". Ale to już kwestia stylistyki.

    --
    Jotte

  • 49. Data: 2011-02-24 09:46:02
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 24 Feb 2011 09:08:07 +0100, Jotte napisał(a):

    > Zaś w Polsce językiem urzędowym jest jezyk polski, a nie Polski. Skoro tak,
    > to warto aby Polacy go znali, nie?
    > W ogóle pisze się oddzielnie.
    > No i raczej "w wątku", nie "we wątku". Ale to już kwestia stylistyki.

    Touche

    --
    Mark

  • 50. Data: 2011-02-24 09:51:46
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tak, to warto aby Polacy go znali, nie?
    > W ogóle pisze się oddzielnie.
    > No i raczej "w wątku", nie "we wątku". Ale to już kwestia stylistyki.

    Z "w ogole" zgodze sie, co co "we watku" - tu juz pewnosci nie mam.