  • 1. Data: 2003-03-09 22:45:39
    Temat: Wojna w Iraku
    Od: "Aleksander" <A...@s...ca>

    Mam pytanie z pogranicza prawa. Czy jesli kowboj zacznie wonje w Iraku to
    bedzie to wojna "sprawiedliwa" "obronna" czy "napastnicza", czy tez nigdy
    nie bedzie sie tej interwencji scisle prawnie nazywalo wojna (tak jak
    interwencja "policyjna" w Korei i Wietnamie)
    --
    Milego dnia, wieczoru, weekendu
    Aleksander

  • 2. Data: 2003-03-09 23:31:38
    Temat: Re: Wojna w Iraku
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    Aleksander - zdarzyło Ci się napisać takie coś:
> [...]
    > nie bedzie sie tej interwencji scisle prawnie nazywalo wojna (tak jak
    > interwencja "policyjna" w Korei i Wietnamie)

    Zwał to jak zwał - w każdym razie rezolucja dotycząca Iraku i na podstawie
    której Us chcą zaatakować Irak ma taki sam charakter jak rezolucja odnośnie
    interwencji w Jugosławi.

    .: Cudny :.

    http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
    ser&userid=2416320