  • 31. Data: 2013-10-28 17:01:23
    Temat: Re: Wodomierze
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-28 08:13, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > O to jakaś nowość.... Ponieważ mam do czynienia z produkcją liczników
    > (akurat nie wodomierzy) i jakoś nigdzie o wymaganiu początkowej
    > wartości nie słyszałem (Licznik może mieć nabite coś w związku z
    > kalibracją, czy tez właśnie z certyfikacją, nie jest to aż tak
    > istotne, ponieważ po założeniu spisuje się na protokole odbioru
    > aktualną wartość, od której się nalicza).

    Każdy nowy wodomierz ma nakręcone ileś tam litrów.
    A w protokole wpisuje się pełne m3 więc wpisuje sie 0

    Tu źle napisałem. Nie m3 tylko litry, te po przecinku.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 32. Data: 2013-10-29 01:00:54
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-28 08:06, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Zdecyduj się, to liczniki ci nabiły, czy masz więcej do zapłaty, bo
    > rozliczono (nierozliczaną zapewne wcześniej) wodę uzywaną do celów
    > gospodarczych przez sprzątaczkę itp? Więcej nabiło ci metrów zuzytej
    > wody, czy masz wyższy rachunek, bo to niekoniecznie jest winą zle
    > dzialajacego licznika....

    Wodomierze były wymieniane przez Administrację bodajże w 98 roku. Nabiły
    mi w tym roku bardzo dużo (pewnie już padły), w związku z tym mam w/g
    tych licznikow wystawioną fakturę do zaplacenia na bardzo dużą kwotę. Do
    niedawna mialam bardzo małe niedoplaty, tak do 30 zł. W czynszu płacę
    jeszcze zaliczki za wodę i to jest odliczane.
    Najgorsze jest to, ze jedna pani zajmująca się tymi sprawani (liczniki
    kaloryferowe i od wody) poszła sobie na urlop i nikt w Administracji nie
    chce otworzyć jej szafy, żebym spisała datę przeterminowania licznika.

    --
    animka

  • 33. Data: 2013-10-29 01:03:27
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-28 17:01, Krzysztof 45 pisze:
> [...]

    Mnie wpisano 0 chociaż były trzy cyfry po przecinku jak zamontował.