  • 11. Data: 2011-01-18 14:11:58
    Temat: Re: Wlasciciel moze rozwiercic zamki u najemcy...
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.01.2011 12:42, Andrzej Ława pisze:
    > Ustawodawcy założyli, że doraźny zysk właściciela jest mniej ważny od
    > dachu nad głową.

    Doraźny zysk to pierdoła, ale co z doraźnymi kosztami? Wynajmę ci np. za
    900zł mieszkanie, za które muszę płacić np. 600zł miesięcznie opłat. to,
    że nie mam 300zł to może i jest mniej ważne (choć skąd wiesz czy ja za
    to nie opłacam leczenia np.), ale w wyniku Twojego olania płacenia, ja
    zamiast +300zł mam -600zł. Więc dostaję po dupie sporo więcej, niż się
    wydaje.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

  • 12. Data: 2011-01-18 14:13:11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.01.2011 12:42, Andrzej Ława pisze:
    > Do poprawki są zasadniczo dwie rzeczy:
    >
    > 1) usprawnienie i przyśpieszenie tejże procedury
    > 2) poprawka pozwalająca na eksmisję na bruk, jak ktoś bezczelnie nie płaci

    No więc właśnie. A przy braku tego można sobie siedzieć u kogoś na
    garnuszku, jak się człowiek nie boi obicia ryja za węgłem.

  • 13. Data: 2011-01-18 15:22:41
    Od: "meepmeep" <x...@x...pl>

    > Cóż wybieracie takich ludzi, co takie bzdurne prawo uchwalają...

    dokładnie,

    podstawowa zasada przy wynajmowaniu mieszkania: nie wynajmuj adwokatowi ani
    studentowi prawa ani synalkowi adwokata :P

  • 14. Data: 2011-01-18 15:24:52
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-01-18, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

    > Doraźny zysk to pierdoła, ale co z doraźnymi kosztami? Wynajmę ci np. za
    > 900zł mieszkanie, za które muszę płacić np. 600zł miesięcznie opłat.

    Przy cywilizowanych warunkach najmu, to najemca zobowiązany jest przepisać
    gaz, prąd, opłaty na siebie tuż po podpisaniu umowy najmu. Jak nie płaci,
    to jemu odetną - nie będzie to Twoj problem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2011-01-18 16:22:15
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.01.2011 16:24, Wojciech Bancer pisze:

    > Przy cywilizowanych warunkach najmu, to najemca zobowiązany jest przepisać
    > gaz, prąd, opłaty na siebie tuż po podpisaniu umowy najmu. Jak nie płaci,
    > to jemu odetną - nie będzie to Twoj problem.

    Gaz mam wliczony w czynsz, ogrzewanie mam wliczone w czynsz. Sam prąd
    czy woda z licznika, ale nadal są koszty nie do przeniesienia.

  • 16. Data: 2011-01-18 18:24:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Przy cywilizowanych warunkach najmu, to najemca zobowiązany jest przepisać
    > gaz, prąd, opłaty na siebie tuż po podpisaniu umowy najmu. Jak nie płaci,
    > to jemu odetną - nie będzie to Twoj problem.

    Tylko potem gazownia nie podłączy ci ponownie gazu jak będą długi
    i_co_nam_pan_teraz_zrobi?

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2011-01-18 19:20:18
    Od: "Papo Smurfo" <d...@...wonsa.mi>

    Órzytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał:

    > Bo to jest jego mieszkanie.
    > Podobnie jak np. mieszkanie komunalne jest własnością gminy, a nie
    > lokatora tam mieszkającego.

    mieszkanie jest jego, ale nie jest w jego posiadaniu, takie coś to normalne
    włamanie, można jednocześnie zgłosić policji włąmanie i kradzież:O)

  • 18. Data: 2011-01-18 20:00:58
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Wojciech Bancer w <news:slrnijbcao.1ho.proteus@pl-test.org>:

    > Przy cywilizowanych warunkach najmu, to najemca zobowiązany jest przepisać
    > gaz, prąd, opłaty na siebie tuż po podpisaniu umowy najmu. Jak nie płaci,
    > to jemu odetną - nie będzie to Twoj problem.

    Jeśli nie "przepisze" i nie płaci (nieważne kto), to nie "odetną"? Ciekawa
    logika.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 19. Data: 2011-01-18 21:02:47
    Od: "t-1" <t...@0...pl>

    Dyskutujecie czy może czy nie może.
    A ciekawym pytaniem może być, co grozi właścicielowi mieszkania jak
    rozwierci zamki i wystawi graty?

  • 20. Data: 2011-01-18 21:10:58
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "t-1"
    > Dyskutujecie czy może czy nie może.
    > A ciekawym pytaniem może być, co grozi właścicielowi mieszkania jak rozwierci
    > zamki i wystawi graty?

    Kolegium za zajecie wspolnej czesci korytarza?
    AM