  • 31. Data: 2012-08-02 12:55:26
    Temat: Re: Właściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma zarządzająca zabrania.
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <b...@m...pl>

    Dnia Thu, 2 Aug 2012 11:29:06 +0200, madzia z Pokładu idy napisał(a):

    > wiesz nia żadnego dodwou ż szkodzą

    Mało tego. Promieniowanie w odległości paru metrów od masztu jest
    praktycznie równe tłu naturalnemu.

    Wszelkie badania środowiska pod kątem promieniowania elektormagnetycznego
    to pic na wodę jest. Z tego co wiem na terenie całej Polski, od czasu kiedy
    się te pomiary prowadzi (a to już ładnych parę latek), w miejscach
    ogólnodostępnych nie stwierdzono ani jednego przypadku przekroczenia norm.

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki

  • 32. Data: 2012-08-02 12:58:06
    Temat: Re: W?a?ciciel mieszkania chce poprawi? anten? na dachu - firma zarz?dzaj?ca zabrania.
    Od: PrivateLan <h...@n...pl>

    W dniu 02.08.2012 11:29, madzia z Pok?adu idy pisze:

    > wiesz nia ?adnego dodwou ? szkodz? tak jak nia niep-pokalane pocz?cie. Ja
    > mam na swoim dachu i 3000 z? misi?cznie idzie na wynagr zarz?du i nikt sie
    > nie skar?y
    >
    > Madzia

    Te dowody są, tylko dobrze się przypatrz
    - rak
    - brak możliwości rozrodczych u mężczyzn
    - uszkodzone, chore płody
    itp...
    W latach 50 ubiegłego wieku prowadzono takie doświadczenia, które
    zostały skrzętnie ukryte, a czasem wyśmiane.
    Teraz liczy się kasa i totalna inwigilacja, a nie zdrowie człowieka.

    Jeśli urodzi ci się chore, martwe dziecko, to będziesz wiedziała komu
    dziękować! Najważniejsze jest 3tys.!

  • 33. Data: 2012-08-02 14:14:44
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-08-02 12:55, Marek 'Qrczak' Potocki pisze:

> [...]
    > się te pomiary prowadzi (a to już ładnych parę latek), w miejscach
    > ogólnodostępnych nie stwierdzono ani jednego przypadku przekroczenia norm.

    Ty jestes nastepnym glupim chujem, na stacjach bazowych czesto wisza
    anteny kierunkowe takie miseczki po 240cm i na nich sa specjalne
    nakljeki o tym zeby nie wkladac glowy przed antene podlaczona do
    nadajnika bo ci qrwa siatkowka sie otklei jak wielu zolnierzom ktorzy
    pracowali na radioliniach. Ale o tym takie glupie chuje jak ty nie
    wiedza bo skad maja wiedziec jak w dupie byli i gowno widzieli.

    Sila sygnalu z takowej kierunkowej to kilkaset WAT czesto wykierowane na
    okoliczne okna przez kilkanascie lat rozne cuda sie przytrafiaja
    pacjentom takiej anteny.

  • 34. Data: 2012-08-02 15:31:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/02/2012 02:14 PM, Aha.... wrote:

> [...]
    >
    > Sila sygnalu z takowej kierunkowej to kilkaset WAT czesto wykierowane na
    > okoliczne okna przez kilkanascie lat rozne cuda sie przytrafiaja

    Troche przesadzasz.
    Kilkaset wat to masz przy samej antenie,a antena nie stoi zaraz za
    oknem. Kilkadziesiat metrow dalej nie masz juz kilkuset wat,a
    zdecydowanie mniej i to na dodatek mniej niz to co dociera do twojego
    mozgu jak rozmawiasz przez komorke przylozoną do ucha.

  • 35. Data: 2012-08-02 16:47:01
    Od: "madzia z Pokładu idy" <M...@w...edu.com>

    >W latach 50 ubiegłego wieku prowadzono takie doświadczenia, które

    przypomnij był to UMTS czy LTE?

    Madzia (pracuje w Help Desc ZNAEGO OPERATORA)

  • 36. Data: 2012-08-02 17:31:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.08.2012 12:58, PrivateLan pisze:

    > Jeśli urodzi ci się chore, martwe dziecko, to będziesz wiedziała komu
    > dziękować! Najważniejsze jest 3tys.!

    Kolina, spierdalaj!

  • 37. Data: 2012-08-02 17:32:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.08.2012 16:47, madzia z Pokładu idy pisze:

    > przypomnij był to UMTS czy LTE?
    >
    > Madzia (pracuje w Help Desc ZNAEGO OPERATORA)

    Kolina, idź sobie.

  • 38. Data: 2012-08-02 17:34:42
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

> [...]
    > zdecydowanie mniej i to na dodatek mniej niz to co dociera do twojego
    > mozgu jak rozmawiasz przez komorke przylozoną do ucha.

    A ty wiesz jak sie liczy bilans mocy dla takiej anteny ?

    Jesli nie to policz kalkulatory dostepne sa w wielu mijscach na stronach
    www.

  • 39. Data: 2012-08-02 17:51:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/02/2012 05:34 PM, Aha.... wrote:

    > A ty wiesz jak sie liczy bilans mocy dla takiej anteny ?
    >
    > Jesli nie to policz kalkulatory dostepne sa w wielu mijscach na stronach
    > www.

    no i?

  • 40. Data: 2012-08-02 20:04:45
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-08-02 14:14, Aha.... pisze:

    > Sila sygnalu z takowej kierunkowej to kilkaset WAT czesto wykierowane na
    > okoliczne okna przez kilkanascie lat rozne cuda sie przytrafiaja
    > pacjentom takiej anteny.

    Siłę, nieuku, to się mierzy w niutonach. W watach mierzy się moc. A
    normy określają gęstość strumienia mocy [W/m2], ale to dla debili w
    rodzaju Aha... czy PrivateLan - za trudne. Jednak nie to jest tu istotne.

    Jak ktoś zauważył - anteny promieniują wiązkę kierunkową, sektorową.
    "rozwartość" połówkowa w płaszczyźnie pionowej jest rzędu 10 stopni. A
    więc wolę mieć antenę na swoim budynku, nad swoją głową - niż na budynku
    sąsiednim.

    Dalej - wystarczy wyjrzeć przez okno i zobaczyć najbliższe anteny na
    budynkach mieszkalnych. Promienniki stoją na masztach przy narożnikach
    dachu 2-3m nad jego powierzchnią i "patrzą" na zewnątrz. Bardzo trudno
    jest stanąć między anteną, a jeszcze na dachu. No i trzeba by stać na
    szczudłach, albo unosić się jak superman, aby znaleźć się w sektorze wiązki.

    Moc stacji bazowych 1800MHz, to rząd 40W. Moc telefonu - sięga 2W. Teraz
    weźcie pod uwagę prostą arytmetykę: dwa razy dalej, to cztery razy
    słabsze promieniowanie. Jak daleko od mózgu macie telefon, gdy
    rozmawiacie? Jak daleko macie antenę stacji bazowej?

    Wreszcie - wszyscy chcemy mieć wszędzie "zasięg", ale anteny - byle nie
    w pobliżu. Chcemy mieć tani wywóz śmieci - ale wysypiska, to nie w
    naszej gminie.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.