  • 21. Data: 2012-08-01 11:10:34
    Temat: Re: Właściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma zarządzająca zabrania.
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-08-01 11:07, SQLwiel pisze:

> [...]
    > Poszycie (papę czy opierzenia) łatwo uszkodzić. Butem, czy upuszczonym
    > narzędziem. Taka dziura nawet może być trudna do wykrycia, a przeciek
    > może pojawić się 5m od tego miejsca. (Pokrycie jest zazwyczaj
    > wielowarstwowe).
    > Jeśli antena była przed powstaniem Wspólnoty - to Wspólnota przyjęła
    > budynek w stanie "takim, w jakim jest" i musi tę antenę zaakceptować.
    > Na "mojej" wspólnocie żadne anteny na dachu nie staną. Negocjowaliśmy z
    > "Play"em ich anteny, mogliśmy za to dostać 2k miesięcznie, ale durny
    > motłoch się nie zgodził (bo "promieniowanie") i anten nie ma.

    Ty jestes jednak glupim chujem i debilnym cieciem, bez odbioru.

  • 22. Data: 2012-08-01 13:58:12
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Masz prawo mieć antenę.
    Musi być wykonana zgodnie z projektem budowlanym (uprawnienia projektowe) i
    zamocowana przez firmę (osobę) posiadającą uprawnienia do pracy na
    wysokościach.
    Który z powyższych warunków spełniasz?

  • 23. Data: 2012-08-01 15:00:06
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-08-01 13:58, _ąćęłńóśźż. pisze:
> [...]
    > Musi być wykonana zgodnie z projektem budowlanym (uprawnienia projektowe) i
    > zamocowana przez firmę (osobę) posiadającą uprawnienia do pracy na

    Zapomniales napisac o uprawnieniach kontrolera lotow gdyby chcial
    skoczyc no i chyba spadochronowe tez sie zalapuja.

  • 24. Data: 2012-08-01 18:53:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/01/2012 11:07 AM, SQLwiel wrote:
    > Nie można byle-łajzom pozwolić plątać się po dachu.

    Co nie oznacza, ze nie moga oni tam wejsc. Moze nie kiedy chca i jak
    chce, ale wejsc i zamontowac antene moga. Oczywiscie w sposob nie
    powodujacy uszkodzenia dachu.

  • 25. Data: 2012-08-01 20:12:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SQLwiel" <_...@g...com> napisał w wiadomości

    > Naprawdę, nie patrz(cie) na to w ten sposób.
    > (Zarządzam wspólnotą od 7 lat i mam trochę doświadczeń)
    > Nie można byle-łajzom pozwolić plątać się po dachu.

    A my wiemy, co tam za dach jest?

  • 26. Data: 2012-08-01 20:41:21
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-08-01 20:12, Robert Tomasik pisze:

    > A my wiemy, co tam za dach jest?
    A wuj Ci do tego... :)
    Wyjdzie taka łajza na dach, spadnie z niego - i co? Wdowa będzie ciągać
    wspólnotę po sądach?
    Dach, to nie spacerniak.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 27. Data: 2012-08-01 22:05:26
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-08-01 20:41, SQLwiel pisze:

    > A wuj Ci do tego... :)
    > Wyjdzie taka łajza na dach, spadnie z niego - i co? Wdowa będzie ciągać
    > wspólnotę po sądach?
    > Dach, to nie spacerniak.

    A co cie to qrwa obchodzi chcesz zbawic swiat ?

  • 28. Data: 2012-08-02 01:06:59
    Od: Jawi <t...@p...pl>

> [...]
    > Musi być wykonana zgodnie z projektem budowlanym (uprawnienia projektowe) i
    > zamocowana przez firmę (osobę) posiadającą uprawnienia do pracy na

    Starszy będziesz, mądrzejszy na pewno nie.

  • 29. Data: 2012-08-02 11:13:53
    Od: PrivateLan <h...@n...pl>

    W dniu 01.08.2012 11:07, SQLwiel pisze:

    > Na "mojej" wspólnocie żadne anteny na dachu nie staną. Negocjowaliśmy z
    > "Play"em ich anteny, mogliśmy za to dostać 2k miesięcznie, ale durny
    > motłoch się nie zgodził (bo "promieniowanie") i anten nie ma.

    Widzę SQrwielu, że pomyliły ci się pojęcia;
    1. nie ma żadnej *twojej* wspólnoty
    2. gdybyśmy mieli takiego zarządcę jak ty i próbował nam wcisnąć *nie
    promieniujące* anteny to pewnie skończył by z zarządzaniem po pierwszym
    zebraniu.
    3. widząc twoje wypowiedzi o *durnym motłochu* też byśmy skończyli z
    zarządzaniem przez SQrwiela

  • 30. Data: 2012-08-02 11:29:06
    Od: "madzia z Pokładu idy" <M...@w...edu.com>

    >2. gdybyśmy mieli takiego zarządcę jak ty i próbował nam wcisnąć *nie

    wiesz nia żadnego dodwou ż szkodzą tak jak nia niep-pokalane poczęcie. Ja
    mam na swoim dachu i 3000 zł misięcznie idzie na wynagr zarządu i nikt sie
    nie skarży

    Madzia