  • 51. Data: 2013-09-04 13:36:21
    Temat: Re: Włamanie na konto bankowe internetowe.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-04 13:28, Andrzej Lawa pisze:

    > Wobec tego oto moje zdanie jakie wyrobiłem sobie o tobie: każdy mały
    > dzieciak to dla ciebie interesujący obiekt seksualny.
    >
    > Wg twojej własnej logiki nie wolno ci teraz odmówić mi prawa do
    > wyrażania takiej mojej opinii o twoich myślach.

    A wyrażaj sobie, kto by się przejmował opiniami marnawego trolla.

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2013-09-04 13:37:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.09.2013 13:21, Adam Górski pisze:

    [ciach wielki cytat]

    > Ok. Powiedz jeszcze jak wielkie doświadczenie masz w takich sprawach ?
    > Pracujesz w banku ?
    > Jesteś specem od zabezpieczeń ? Informatykiem ?
    > Radcą prawnym ?

    A dla kogo ten wywiad?
    [ciach]

    > Ciężko ocenić wypowiedź człowieka nie znając jego doświadczenia.
    >
    > Powiedz jak zachowałbyś się w takiej sytuacji.

    W "takiej" czyli w jakiej?

    Zrobienia głupoty z powodu nieznajomości dość podstawowych zasad
    bezpieczeństwa? Bluznąłbym parę razy, złożył zawiadomienie, a potem
    poszukał kogoś kompetentnego, kto by mnie podszkolił.

    Swoją drogą biorąc pod uwagę od jak dawna siedzę w temacie
    bezpieczeństwa komputerów, pozwolę sobie zadać ci pytanie na
    analogicznym poziomie abstrakcji: co ty byś zrobił, jakbyś nie odróżniał
    złotówek obecnych od tych sprzed denominacji i przyjmował stare 100zł z
    Waryńskim jak nowe 100zł?

  • 53. Data: 2013-09-04 13:40:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.09.2013 13:36, Liwiusz pisze:

    > A wyrażaj sobie, kto by się przejmował opiniami marnawego trolla.

    Liwiuszku, to jak, nauczyłeś się już odróżniać zaległości sprzedawcy
    towaru/usługi w płatnościach podatków powstałe w powodu niezapłacenia
    faktury przez kupującego od zaległości kupującego wobec sprzedawcy?

  • 54. Data: 2013-09-04 13:59:01
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 04.09.2013 09:41, Paweł wrote:

    > no tak nie używać czyli latać na pocztę?

    Nic na to nie poradze. To jak z seksem. J

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 55. Data: 2013-09-04 13:59:45
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 04.09.2013 13:59, hikikomorisan wrote:

    > Nic na to nie poradze. To jak z seksem. J

    jedynie wstrzemiezliwosc gwarantuje 100% skutecznosci.

  • 56. Data: 2013-09-04 14:03:05
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 04.09.2013 11:15, Paweł wrote:

    > No właśnie tu jest problem bo niektóre banki mają limit miesięczny
    > ustawiony na 5k dajmy na to. To będę dalej reklamował w banku. Bo 1
    > przelew jestem w stanie zrozumieć ze nic podejrzanego się nie dzieje.
    > Ale juz po kilku powinni chociaz do mnie zadzwonić...
    > Bynajmniej jeden forumowicz coś kombinuje a nie się nabija...

    Gdzies bylo, o paypassach (niebezpiecznik.pl ?) ze kogos oszabrowano
    zdalnie na dziesiatki platnosci ppasem czy wyplat z bankowamtow, co
    kilka sekund transakcja w roznych geograficznie miejscach.

    Fizycznie niemozliwe.

    Bank nie przyjal reklamacji.

  • 57. Data: 2013-09-04 14:08:28
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 04.09.2013 10:34, Paweł wrote:

    > Nieświadomie zaistalowałem na tel. aplikacje e-seciurity która wykradła
    > hasła smsowe.... Słyszałeś może o stosowaniu przez cracerów elementów
    > socjotechniki? Czytałeś może o sieciach BOTNET? Poczytaj może Ci się
    > kiedyś w życiu przyda i uchronisz się przed niezręczną sytuacja...

    Dlatego:

    - nie placic telefonem

    - ani zadna zabawka z srandroidem

    - ani zblizeniowo paypassem

    najchetniej - klasyczna karta kredytowa na podpis/pin lub gotowka.

    miec kilka kont, do tego z jawieksza kasa logowac sie tylko ze
    sprawdzonych urzadzen, np. domu, i z nich miec zdefiniowane przelewy
    tylko na wlasne konta pozostale

    z tych pozostalych uzywac kart i robic przelewy, zeby nei bylo za duzo
    do ukradzenia tamze

    nie, nie panikuje, ani nie przesadzam, opisuje po prostu, ze kosztem
    wielkiej wygody da sie zapewnic maksimum bezpieczenstwa prostymi srodkami.

  • 58. Data: 2013-09-04 15:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

> [...]
    >
    > Wg twojej własnej logiki nie wolno ci teraz odmówić mi prawa do
    > wyrażania takiej mojej opinii o twoich myślach.

    No przeciez wyrażaj sobie. A co, ma nózka tupnać.
    Już ci nie raz mówiłem, ze ton Twoich wypowiedzi mnie dziwi, i ze lepiej
    jakbys tak sie do zony oddzywał (nawet nie swojej) ale przeciez nie będę ci
    zabraniał.
    Dorosły facet jestes ponoć!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą tak, jak jest, tylko

  • 59. Data: 2013-09-04 15:14:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.09.2013 15:00, Budzik pisze:

    > No przeciez wyrażaj sobie. A co, ma nózka tupnać.

    Ja sobie jednak nie życzę żebyś się wypowiadał w moim imieniu, więc
    jeśli chcesz to kontynuować to się ładnie przedstaw - z imienia,
    nazwiska, PESELu i adresu, żeby sąd mógł ci dobitnie wytłumaczyć, że nie
    jesteś moim rzecznikiem nie masz prawa takowego udawać.

  • 60. Data: 2013-09-04 15:15:36
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 2013-09-04 13:37, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    > analogicznym poziomie abstrakcji: co ty byś zrobił, jakbyś nie odróżniał
    > złotówek obecnych od tych sprzed denominacji i przyjmował stare 100zł z

    Sytuacja jest jasno przedstawiona przez autora.
    Bezpieczeństwo ważna rzecz, to oczywiste.
    Na ten temat nie ma dyskusji nawet.

    Cały czas próbuje skierować dyskusję w kierunku : Co zrobić gdy taka
    sytuacja już się wydarzyła ?

    Nie od strony informatycznej a prawnej.
    Ciekaw jestem jak się zachować. Oto jest pytanie.

    Czytając o przypadkach odszkodowania od McDonalda za oblanie się gorącą
    herbatą, zastanawiam się czy będąc odpowiednio pewnym siebie znalazły by
    się sposoby na odzyskanie kasy drogą prawną ?

    pozdrawiam

    Adam