  • 121. Data: 2013-09-06 11:00:21
    Temat: Re: Włamanie na konto bankowe internetowe.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Ty ładnie udowodniłeś, żeś gnojek bez honoru - najpierw kłamliwie
    > wypowiadasz się w moim imieniu, a potem udajesz że miałeś coś innego na
    > myśli, ale odszczekania swojego rzekomego "przejęzyczenia" konsekwentnie
    > unikasz.

    Ty andrzeju rowniez wiele udowodniłes po raz kolejny rzucając inwektywy na
    lewo i prawo.
    Nie rozumiem, co miałbym odwoływac? Nie zmieniłem zdania.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 122. Data: 2013-09-06 11:07:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.09.2013 11:00, Budzik pisze:

    > Ty andrzeju rowniez wiele udowodniłes po raz kolejny rzucając inwektywy na
    > lewo i prawo.
    > Nie rozumiem, co miałbym odwoływac? Nie zmieniłem zdania.

    Czyli nadal publicznie twierdzisz, że uważam każdego okradzionego czy
    oszukanego za idiotę?

  • 123. Data: 2013-09-06 11:10:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.09.2013 11:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > To ma mnie obrażac?

    No, dla osób ceniących sobie szczerość i uczciwość nie jest to komplement.

  • 124. Data: 2013-09-06 11:35:06
    Od: Paweł <pawelpmalpa@o2kropkapl>

    W dniu 2013-09-05 19:12, Andrzej Lawa pisze:

    > A potem mieć awanturę od klienta, że jakiś biznes się nie udał, bo mu
    > bank samowolnie coś zablokował, a telefon był wyłączony?

    Przypominam , że były to hasła jednorazowe smsowe więc telefon działał.
    Telefon do klienta czy te przelewy Pan wykonuje jeśli tak to ok tylko
    powiadamiają jeśli nie to blokada i dalsze czynności - tyle. Bo rozumiem
    jeden przelew 1k i koniec - nic w tym nadzwyczajnego ale cyklicznie co 2
    minuty 50 przelewów na jedno to samo konto?...

  • 125. Data: 2013-09-06 11:46:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.09.2013 11:35, Paweł pisze:

    > Przypominam , że były to hasła jednorazowe smsowe więc telefon działał.

    Pisałem ogólnie, nie o tym konkretnym przypadku.

> [...]
    > jeden przelew 1k i koniec - nic w tym nadzwyczajnego ale cyklicznie co 2
    > minuty 50 przelewów na jedno to samo konto?...

    Jest jakiś przepis zabraniający takich przelewów?

    Nie jesteś sobie w stanie wyobrazić sytuacji, w której takie przelewy
    może robić posiadacz konta?

    Pamiętaj, że konto w banku to też pewien towar. "Kupujesz" je za pewną
    ustaloną cenę na określonych warunkach, z którymi możesz się zapoznać.

    Warunki te obejmują też procedury bezpieczeństwa.

    Wybierasz bank, który ma procedury takie, jakie najbardziej tobie
    odpowiadają.

    Komuś może przeszkadzać ciągłe pytanie o przelewy, ktoś może chciałby
    być konsultowany przy każdym przelewie (i jest gotów za to zapłacić).

    Bank ma wiele tysięcy klientów. Wyobraź sobie np. że choćby setka z nich
    jednocześnie jest zalogowana i robi przelewy. Ludzie prowadzący
    działalność nierzadko robią bo kilkanaście dużych przelewów na to samo
    konto - żeby mieć mniejszy bałagan w księgowości, jak są to przelewy za
    kilkanaście faktur.

    Ilu z nich byłoby szczęśliwych, jakby ponosili konsekwencje opóźnionych
    płatności (z reguły w firmach robi się je w ostatniej chwili) bo byli na
    końcu kolejki do weryfikacji i zanim konsultant zweryfikował 50
    wcześniejszych klientów, minęła ostatnia wychodząca sesja?

  • 126. Data: 2013-09-06 12:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > No, dla osób ceniących sobie szczerość i uczciwość nie jest to
    > komplement.

    Rozumiem, ze rzecznika kojarzysz z brakiem szczerości ale telemarketera?
    Mam nadzieje, ze nie kjarzysz telemarketerów tylko z naciągaczami
    dzwoniącymi z garnkami czy poscielami. Ta grupa zawodowa jest zdecydowanie
    szersza i przynajmniej czesci nalezy sie szacunek.
    No ale znowu wyszło jak z ofiarami oszustw...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 127. Data: 2013-09-06 12:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Czyli nadal publicznie twierdzisz, że uważam każdego okradzionego czy
    > oszukanego za idiotę?

    Mam wrażenie, ze nawet jeżeli nie za idiotę, to przynajmniej za
    niedouczonego naiwniaka.

    Ale pisałem o tym przynajmniej kilka razy, wiec nie widze sensu powtarzania
    kolejny raz.

    Krecimy sie w koło.
    EOT.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 128. Data: 2013-09-06 12:12:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.09.2013 12:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Mam wrażenie, ze nawet jeżeli nie za idiotę, to przynajmniej za
    > niedouczonego naiwniaka.

    Twoje wrażenie jest błędne i wynika z twojej głupoty.

    EOT

  • 129. Data: 2013-09-06 12:15:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    > dzwoniącymi z garnkami czy poscielami. Ta grupa zawodowa jest zdecydowanie
    > szersza i przynajmniej czesci nalezy sie szacunek.

    Taaak, zwłaszcza tobie... Wyszło szydło z worka.

    EOT