  • 61. Data: 2005-10-03 10:00:15
    Temat: Re: Włamanie do pokoju hotelowego podczas snu
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > W Mikolajkach? Z wycieczkami z Niemiec?

    pytam, sie czy widzisz cos niedouczony bucu ktory nie potrafi utrzymac
    jednej ksywki i nie ma odwagi sie podpisac
    wlasnym naziwskiem o hotelu Golebiewskim ?
    Napisales: "Przeciez sam napisal, detektywie z Wachocka. :-P"
    Presze wiec wskazac.

    > niedbalstwo. Wiesz co to takiego i kiedy zachodzi odpowiedzialnosc cywilna
    > z nie?

    nie jest niedbalstwem niezamontowanie skobla kiedy jest zamek.
    Jak chcesz mozemy sie zalozyc o pieniadze.

    > Moze zdecyduj sie nie ucinac kontekstu dziecinko.

    Zostawilem pierwsze "zdanie" wystraczy

    > Nie stoi. Od tego sa kamery przy strategicznych drzwiach i nagrywanie na
    > video.

    i to hotel posiadal.

    > Im wiekszy hotel, tym latwiej.

    jak sobie to wyobrazasz odpowiedz skoro to proste. Jest niedopuszczalnym
    doprowadzic do sytuacji w ktorej gosc hotelowy
    poczuje sie obserwowany.

    > Jezeli wiedzial o ryzyku napadow i nie zapobiegl w przyzwoity sposob, to
    > tak. Wlasnie dlatego montuje sie kamery w korytarzach i wyjsciach
    > awaryjnych hoteli.

    sa kamery, jest napad, czy hotel za to odpowiada ?

    P.

  • 62. Data: 2005-10-03 11:32:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    dzwonilem wlasnie psychopato do hotelu Gołębiewski w Mikołajkach, drzwi sa
    otwierane karta magnetyczną
    a oprócz tego posiadaja mozliwosc przekrecenia jakiegos dzyndzla od
    srodka(blokujacego drzwi) ktorego nie mozna
    ani karta ani w zaden inny sposob od zewnetrznej strony otworzyc, czyli cos
    na wzor skobla ale nie oszpecajace drzwi wizualnie .
    I jak widac kolejna twoja teoria jest gowno warta.

    Nie odpowiadaj na ten post bo sie po prostu osmieszasz.

    Pogodz sie z tym ze sa ludzie ktorzy potrafia zarobic pieniadze i jedyna
    mozliwoscia wyleczenia sie z zawisci do nich nie jest plucie na nich
    a wysilenie mozgownicy tak by samemu zrobic takie pieniadze.
    Ty zakladasz ze winni przestepstw zwiazanych z tymi firmami sa zawsze one.
    I jak widac powyzej pieprzysz cokolwiek by je oczernic bez sprawdzenia
    faktow.

    Nie pozdrawiam
    P.

  • 63. Data: 2005-10-04 00:37:33
    Od: emma <y...@w...net>

    Przemek R... wrote:

> [...]
    > wlasnym naziwskiem o hotelu Golebiewskim ?
    > Napisales: "Przeciez sam napisal, detektywie z Wachocka. :-P"

    jw

    Mikolajki, wycieczki z Niemiec.

    > nie jest niedbalstwem niezamontowanie skobla kiedy jest zamek.
    > Jak chcesz mozemy sie zalozyc o pieniadze.

    Moze nie jest niedlabstwem wsrod bucow jak ty. Nie jest tak jednak od
    strony prawnej.

    Jest niedlabstwem poniewaz na hotelu spoczywa obowiazek przewidzenia
    zwyklej szkody (np wlamania do pokoju) i dokonania minimalnych czynnosci
    dla przeciwdzialania tej szkodzie (zamontowanie banalnie taniego skobla).

    > Zostawilem pierwsze "zdanie" wystraczy

    Klamiesz. Wyrwales jeden wyraz.

    > i to hotel posiadal.

    Tym gorzej dla hotelu. W ten sposob hotel przyznawal de facto PRZED
    zajsciem szkody, ze istnieje ryzyko wlaman do pokojow.

    > jak sobie to wyobrazasz odpowiedz skoro to proste. Jest niedopuszczalnym
    > doprowadzic do sytuacji w ktorej gosc hotelowy
    > poczuje sie obserwowany.

    Mowa byla o skoblach. Nikt nie mowi o "1984". Kamery w strategicznych
    punktach przynosza na ogol wiecej korzysci niz szkod.

    To zalezy. Najczesciej tak.

  • 64. Data: 2005-10-04 00:46:00
    Od: emma <y...@w...net>

    Przemek R... wrote:

    > dzwonilem wlasnie psychopato do hotelu Gołębiewski w Mikołajkach,

    a skad wiesz ze to Golebiewski? :-P

> [...]
    > na wzor skobla ale nie oszpecajace drzwi wizualnie .
    > I jak widac kolejna twoja teoria jest gowno warta.

    Tym gorzej dla Golebiewskiego. Taki skobel wbudowany w zamek to epoka
    dinozaurow. Wymaga calkowitego otwarcia drzwi (nie tylko zamka) zeby
    zobaczyc kto jest za drzwiami.

    Zalozmy ze gosc nie uruchomil skobla. To dalej nie zwalnia hotelu
    Golebiewski od odpowiedzialnosci. Gosc ma prawo oczekiwac ze zamki
    uzywane tamze, sa bezpieczne. To hotel musialby udowodnic ze wina jest
    *calkowicie* po stronie goscia, zeby wymigac sie z odpowiedzialnosci.
    Poiniewaz gosc nie ma wplywu na rodzaj zamkow wybranych wczesniej przez
    Golebiewskiego, to wracamy z wina na podworko pozwanego hotelu.

> [...]
    > Ty zakladasz ze winni przestepstw zwiazanych z tymi firmami sa zawsze one.
    > I jak widac powyzej pieprzysz cokolwiek by je oczernic bez sprawdzenia

    Biznes moze robic kazdy. Niech tylko robi to uczciwie. Golebiewski nie
    robi to uczciwie bo ryzykuje bezpieczenstwem goscia dla profitow, i to w
    dodatku w ryzykuje w banalny sposob.

  • 65. Data: 2005-10-04 10:41:34
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > jw
    >
    > Mikolajki, wycieczki z Niemiec.

    Nazwa Golebiewski gdzi esie znalazla? W Mikolajkach jest kilka hoteli!

    > Moze nie jest niedlabstwem wsrod bucow jak ty. Nie jest tak jednak od
    > strony prawnej.

    podstawa prawna!

    > Jest niedlabstwem poniewaz na hotelu spoczywa obowiazek przewidzenia
    > zwyklej szkody (np wlamania do pokoju) i dokonania minimalnych czynnosci
    > dla przeciwdzialania tej szkodzie (zamontowanie banalnie taniego skobla).

    i zamek jest wystarczajacym minimalnym zabezpieceniem, twierdzisz inaczej,
    podaj podstawe prawna

    > Klamiesz. Wyrwales jeden wyraz.

    po ktorym znajdowala sie kropka

    > Mowa byla o skoblach. Nikt nie mowi o "1984". Kamery w strategicznych
    > punktach przynosza na ogol wiecej korzysci niz szkod.

    i kamery w hotelu byly.

    > To zalezy. Najczesciej tak.

    bo

    P.

  • 66. Data: 2005-10-04 10:48:14
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > a skad wiesz ze to Golebiewski? :-P

    Caly czas pieprzysz psycholu o Golebiewskim w Mikolajkach wiec zadzwonilem
    tam,
    i jak widac wszystko co piszesz to bzdura, jezlei to ten hotel- JEZELI, bo
    nie podal nazwy pytajacy a
    w Miolajkach jest kilka hoteli to kradziez byla w wyniku niedbalstwa
    pytajacego (nie
    zablokowanie drzwi od wewnetnej strony) .

    > Tym gorzej dla Golebiewskiego. Taki skobel wbudowany w zamek to epoka
    > dinozaurow. Wymaga calkowitego otwarcia drzwi (nie tylko zamka) zeby
    > zobaczyc kto jest za drzwiami.

    Jezu co za kryten. Co za kretyn. W tym konretnym przypadku mielismy do
    czynienia z wlamaniem,
    na jakiej podstawie twoerdzisz ze tym gorzej jest dla Golebiewskiego
    fakt ze posiada takie zabezpieczenia.?

    > Zalozmy ze gosc nie uruchomil skobla. To dalej nie zwalnia hotelu
    > Golebiewski od odpowiedzialnosci.

    podstawa prawna

    >Gosc ma prawo oczekiwac ze zamki uzywane tamze, sa bezpieczne. To hotel
    >musialby udowodnic ze wina jest *calkowicie* po stronie goscia,

    nie, to wine hotelu nalezy udowodnic, twiredzisz inaczej, podaj podstawe
    prawna

    > Biznes moze robic kazdy. Niech tylko robi to uczciwie. Golebiewski nie
    > robi to uczciwie bo ryzykuje bezpieczenstwem goscia dla profitow, i to w
    > dodatku w ryzykuje w banalny sposob.

    w jaki sposob ryzykuje, prosze uzasadnic.
    Sa zamki, sa bloady, sa kamery, mozna w kazdej chwili zadzwonic na recepcje
    jezlei nie masz pewnosci kto jest na zewnatrz .

    P.

  • 67. Data: 2005-10-06 02:19:17
    Od: holmes <j...@g...net>

    Przemek R... wrote:

    > Nazwa Golebiewski gdzi esie znalazla? W Mikolajkach jest kilka hoteli!

    > podstawa prawna!

    Po co ci, skoro nie wiesz co to niedbalstwo i tak?

    > i kamery w hotelu byly.

    > bo

    Bo oferujac wejscie do hotelu oferuje bezpieczne poruszanie sie gosci.
    Ba, to nawet nie musi byc gosc. Doprowadzenie do sopli wiszacych z
    rynien stwarza odpowiedzialnosc wobec przechodniow na ulicy.

  • 68. Data: 2005-10-06 02:28:13
    Od: holmes <j...@g...net>

    Przemek R... wrote:

> [...]
    > pytajacego (nie
    > zablokowanie drzwi od wewnetnej strony) .

    Podaj podstawe prawna wymagania od goscia uzywania DODATKOWEJ blokady.
    Nigdzie w reklamach Golebiewskiego nie ma ostrzezenia ze gosc moze byc
    napadniety i z tego powodu nalzey uzywac dodatkowej blokady. Nie zwalaj
    winy na ofiare.

    > Jezu co za kryten. Co za kretyn. W tym konretnym przypadku mielismy do
    > czynienia z wlamaniem,
    > na jakiej podstawie twoerdzisz ze tym gorzej jest dla Golebiewskiego
    > fakt ze posiada takie zabezpieczenia.?

    DODATKOWA blokada przyznaje sie Golebiewski ze jednak jest
    niebezpiecznie u niego. Pierwszy rok studiow prawniczych. :-P

    > podstawa prawna

    umowa o wynajem pokoju.

    > nie, to wine hotelu nalezy udowodnic, twiredzisz inaczej, podaj podstawe
    > prawna

    Dyskutujesz buraczku, a nawet nie potrafisz rozroznic obowiazku strony
    wynajmujacej pokoj.

    > w jaki sposob ryzykuje, prosze uzasadnic.
    > Sa zamki, sa bloady,

    nieadekwatne zamki i blokady zabezpieczeniem nie sa. Pzynajmniej w
    sadzie. Jaki to zamek, skoro mozna bez problemu pokonac?

    > sa kamery, mozna w kazdej chwili zadzwonic na recepcje
    > jezlei nie masz pewnosci kto jest na zewnatrz .
    >
    > P.

    Jak widac te cuda nie pomogly Golebiewskiemu. I przy ilosci pokojow i
    chciwosci Golebiewskiego, to kazdy podrzedny prawnik nie bedzie mial
    klopotu wyciagnac z zakamarokow slodka tajemnice o ilosci poprzednich
    wlaman i prob wlaman.

  • 69. Data: 2005-10-06 11:53:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Nigdzie w reklamach Golebiewskiego nie ma ostrzezenia ze gosc moze byc
    > napadniety i z tego powodu nalzey uzywac dodatkowej blokady. Nie zwalaj

    jakie kurwa dodatkowej blokady? Co ty bys chcial straznika z kalaszem?
    Jest zamek, jest "skobel", jsa kamery, czego oczekujesz?

    > DODATKOWA blokada przyznaje sie Golebiewski ze jednak jest niebezpiecznie
    > u niego. Pierwszy rok studiow prawniczych. :-P

    blokada jest zeby zaspokoic takich cwelow jak Ty. Ponownie pytam , w tym
    konretnym przypadku
    jak fakt posiadania przez hotel dobrych zabepieczen i jak widac nie
    skorzystanie z nich przez ofiare
    wplynelo na pograzenie sie hotelu.

    > umowa o wynajem pokoju.

    konretnie podstawa porawna, konretny art,

    > Dyskutujesz buraczku, a nawet nie potrafisz rozroznic obowiazku strony
    > wynajmujacej pokoj.

    zamek, skobel, kamery, czego jeszcze oczekujesz?

    > nieadekwatne zamki i blokady zabezpieczeniem nie sa. Pzynajmniej w sadzie.
    > Jaki to zamek, skoro mozna bez problemu pokonac?

    jak jest otwarty to mozna, piszacy nie stwierdzil ze byl pozamykany, a z
    opisu zabezpieczen wynika ze trezba by rozwalic dwrzi
    by owtorzyc te blokade, cytuje _ "NIE MA ZADNEJ MOZLIWOSCI ODBLOKOWANIA TEGO
    OD STRONY ZEWNETRZNEJ
    NAWET KARTA MAGNETYCZNA"

    P.

  • 70. Data: 2005-10-06 11:54:31