  • 41. Data: 2008-10-03 21:04:02
    Temat: Re: Włamanie do komputera
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Na ciebie też dużo haków by się znalazło, jakby dobrze poszukać...

    Na kazdego ;)

  • 42. Data: 2008-10-03 21:09:14
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Podstawa prawna?

    Kodeks Pracy -> Regulamin?

    > I idziesz do pierdla za fałszywe zawiadamianie o nie popełnionym
    > przestępstwie, popełnienie przestępstwa pomówienia, popełnienie
    > przestępstwa w postaci uzyskania i przechowywania treści zabronionych
    > oraz za fałszywe zeznania.

    ROTFL :)

    Ale to dopiero za 15 lat po tym, jak siwy admin wyjdzie z pierdla, zanim
    sie prokuratura w 49 apelacji zorientuje ;)

    > I co jeszcze?

    Cyberterroryzm. to modny temat. Policja bedzie sie puszc dumnie przed
    kamerami a po 5 miesiacach przetrzymywania zwolni ex-admina cichcem z
    aresztu...

    > Bo "wykrada" i modyfikuje dane z własnego konta?

    Nie ma tam "wlasnego konta". To nie jest jego serwer. To ze zna login i
    haslo nijak nie znaczy, ze to jest "jego" konto.

    > Mniej filmów z agentem 007 oglądaj...

    Znaczy uwazasz, ze koles tam wchodzi tylko po to, by sie zalogowac bo moze?

    > Może - właściciel/operator serwera może hasła zmienić a konta

    No a wlasciciel samochodu moze sprzedac samochod - uchorni sie przed
    kradzieza.

    Jeszcze jakies zlote rady, o cudowne dziecko?

    > zablokować. Nie robi tego, więc de facto pozwala byłemu pracownikowi na
    > dalsze korzystanie.

    ROTFL :)

    A jak wypraszam kogos z mojego domu to jak go poprosze slownie to on nie
    musi wyjs? Dopiero jak mu pierdolne gazrurką to bedzie wyjatkowo silny
    przekaz? Bo samo "slownie" to "pozwolenie na pozostanie".

  • 43. Data: 2008-10-03 21:10:22
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ale nie oddał. I co mu zrobisz?

    Przywlaszczyl sobie wiec cudze mienie. Czy to nie jest karalne?

  • 44. Data: 2008-10-03 22:06:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marian pisze:

    > Kodeks Pracy -> Regulamin?

    Niby na jakiej podstawie regulamin ma obowiązywać kogoś, kto nie jest
    już pracownikiem, hmm?

    > ROTFL :)
    >
    > Ale to dopiero za 15 lat po tym, jak siwy admin wyjdzie z pierdla, zanim
    > sie prokuratura w 49 apelacji zorientuje ;)

    Żebyś się nie zdziwił.

    > Cyberterroryzm. to modny temat. Policja bedzie sie puszc dumnie przed
    > kamerami a po 5 miesiacach przetrzymywania zwolni ex-admina cichcem z
    > aresztu...

    Mniej TV oglądaj.

    > Nie ma tam "wlasnego konta". To nie jest jego serwer. To ze zna login i
    > haslo nijak nie znaczy, ze to jest "jego" konto.

    W sensie własności nie, w sensie posiadania - i owszem.

    > Znaczy uwazasz, ze koles tam wchodzi tylko po to, by sie zalogowac bo moze?

    Albo np. wie, że firma robi szwindle i teraz zbiera dowody.

    > No a wlasciciel samochodu moze sprzedac samochod - uchorni sie przed
    > kradzieza.

    Bredzisz.

    > Jeszcze jakies zlote rady, o cudowne dziecko?

    Lecz się na nogi, bo na głowę to już dla ciebie za późno.

    Nie zrozumiałeś.

  • 45. Data: 2008-10-03 22:08:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marian pisze:

    > Przywlaszczyl sobie wiec cudze mienie. Czy to nie jest karalne?

    Nie do końca. Możesz wystąpić z cywilnym roszczeniem o zwrot, ale to
    zasadniczo wszystko.

    Zresztą zawsze może powiedzieć, że zgubił.

    I co, Mossad wezwiesz?

  • 46. Data: 2008-10-03 23:26:29
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie zrozumiałeś.

    dobra, poflejmowalismy troche, piatek byl, milo sie gadalo, zawsze moge
    na Ciebie liczyc :D

    pa!

    ::DD

  • 47. Data: 2008-10-03 23:27:31
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie do końca. Możesz wystąpić z cywilnym roszczeniem o zwrot, ale to
    > zasadniczo wszystko.
    >
    > Zresztą zawsze może powiedzieć, że zgubił.
    >
    > I co, Mossad wezwiesz?

    A tam Mossad, Wania z bracmi powinien wystarczyc ;)

  • 48. Data: 2008-10-04 19:26:48
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Marian pisze:

    > Wlasciciel ma prawo nie zyczyc sopbie przebywania kogos w swoim domku. W
    > pracy i na serwerze moga przebywac TYLKO pracownicy firmy. Ja bym
    > poszedl wiec w "szpiegostwo przemyslowe" skoro ex-admin ma hasla.

    Ale każdy ex-admin ma hasła do swojego poprzedniego konta. Zawsze. W
    każdej pracy.

    Jak nowy admin dupa i ich nie zmienia, to znaczy, że sobie życzy, żeby
    stary miał dostęp. Proste.

    Jak sobie nie życzy, to niech zmieni hasła. Co to są "konta ukryte"?

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 49. Data: 2008-10-05 13:06:00
    Od: ioo <b...@i...prv.no-spam.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Biorę. Ma oryginalny klucz. Nie podrabiany, nie dorabiany, nie kradziony.

    A jednak nie bierzesz. Bylo wyraznie powiedziane, ze A zalozyl sobie ukryte
    konto - to bardziej jest wyrabanie dziury w scianie i zamaskowanie doniczka
    z paprotkami, ale zdecydowanie nie chodzi tu o oryginalny klucz.

    --
    pozdro,
    ioo.

  • 50. Data: 2008-10-05 13:44:07
    Od: ioo <b...@i...prv.no-spam.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > No i co z tego? Wolno mu. Można wykorzystywać sytuacje - o ile prawo
    > tego nie zabrania. A spróbuj znaleźć paragraf penalizujący wejście przez
    > otwarte drzwi ;)

    Wszystko zalezy od stopnia otwarcia tych drzwi. Rozrozniamy drzwi
    - otwarte na osciez z bankietem powitalnym po drugiej stronie
    - otwarte na osciez ale bez bankietu
    - uchylone tak, ze przez szpare mozna sie przecisnac jesli sie nie jest w
    ciazy
    - lekko uchylone, ale na naoiwionych zawiasach - wystarczy lekko popchnac
    albo mocno dmuchnac
    - zatrzasniete na klamke - wystarczy nacisnac klamke i lekko pchnac
    - na kiepskiej futrynie - wystarczy sie lekko oprzec i sie same otwieraja
    - na normalnej futrynie - wystarczy sie mocno oprzec i sie same otwieraja
    - zamkniete na klucz - wystarczy miec odpowiednie narzedzia (lom, wytrych)
    i wtedy mozna wejsc
    - przeciwwlamaniowe z alarmem - trzeba uzyc palnika a potem powalic patrol
    firmy ochroniarskiej
    - przeciwwlamaniowe ze wspolnikiem po drugiej stronie
    - przeciwwlamaniowe, ale wlasnie sie zamykaja za kims, kto wchodzil -
    wystarczy wstawic noge w szpare i zneutralizowac zamykajaceo plujac mu w
    oko

    Mam wrazenie, ze ty godzisz sie na nielegalnosc tylko w przypadku firmy
    ochroniaskiej i tylko jesli zdaza krzyknac "spi... zlodzieju"...

    --
    pozdrawiam,
    ioo.