  • 21. Data: 2006-01-09 19:26:58
    Temat: Re: Wlamanie do komputera
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > No wszystko fajnie, ale ja przeciez jemu odpowiadalem, nie Tobie. Nie czuj
    > urazy.

    no wlasnie mi :-) nie na tenpost kliknales.

    P.

  • 22. Data: 2006-01-09 19:27:19
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_> napisał w
    wiadomości news:slrnds576t.2ca.rrozak@deb.dom.pl...

    > Tak naprawde, to możesz mieć pretensje do Gates'a, że Ci gówno wcisnął.
    > Zainstaluj normalny system i trochę poczytaj o bezpieczeństwie i nie
    > będziesz miał tego typu i podobnych problemów.

    buahaha

  • 23. Data: 2006-01-09 19:28:02
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_> napisał w
    wiadomości news:slrnds59v0.2pq.rrozak@deb.dom.pl...

    > Człowieku, mogę Ci współczuć, a nie zazdrościć. Sam posiadam
    > licencjonowaną W2000, którą z powodów wymienionych staram się używać jak
    > najmniej.

    to oze zainteresuj sie nowzymi wersjami - xp w gore - zamiast pluc mu w
    twarz jak widac nie znajac wszystkich jego systemow

  • 24. Data: 2006-01-09 19:38:16
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Przemek R:

    > no wlasnie mi :-) nie na tenpost kliknales.

    Na gorze zacytowalem autora, ktoremu odpisuje.
    Pozdr. Dulek

  • 25. Data: 2006-01-09 19:47:15
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dulek" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Przemek R:

    > Na gorze zacytowalem autora, ktoremu odpisuje.

    spox

  • 26. Data: 2006-01-09 22:17:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Dulek [###f...@b...pl.###] napisał:

    Zawiadomienie składasz Policji. Najlepiej osobiście, bo i tak Cię
    będzie trzeba przesłuchać. Pan z Dialogu nie miał racji, bo to u nich,
    a nie w Twoim komputerze tzw. logach są zapisy mogące doprowadzić do
    sprawcy. Natomiast to, czy się uda zależy od tego skąd był sprawca i
    na ile był biegły w te klocki.

  • 27. Data: 2006-01-09 22:28:38
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Robert Tomasik:
> [...]
    > a nie w Twoim komputerze tzw. logach są zapisy mogące doprowadzić do
    > sprawcy. Natomiast to, czy się uda zależy od tego skąd był sprawca i

    Wiec tak: ide na policje i zglaszam fakt. Tera policja bierze sie do roboty,
    i co? Zabieraja mi komputer? Bo na to pozwolic sobie nie moge, pracuje na
    nim. Jak to sie dalej odbywa? Czy moze byc tak, ze przyjda sobie do mnie
    (nic z dyskiem nie robie), sciagna sobie skadstam potrzebne im dane i potem
    piluja Dialog, biora IP sprawcy i tam szukaja? Generalnie odzyskalem
    wszystko, ale takich parchow trzeba karac, coby mniej umiejetnym takich
    psikusow nie robili. Stad moje pytanie. Pytanie "czemu pan z Dialogu
    przywalil w ch..." sobie odpuszcze - pewnie niewiele zarabia, to po co sie
    klopotac.
    Pozdr. (bardzo serdecznie). Dulek

  • 28. Data: 2006-01-10 05:19:13
    Od: Robert <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_>

    On Mon, 9 Jan 2006 19:38:32 +0100, Leszek <l...@p...fm> wrote:

    > 95% użytkowników kompów na świecie używa Windowsa i jest zadowolonych.

    Mi to brzmi jak: "jedzmy gówno - miliardy much nie mogą się mylić :)))

    > Ale jakżeś lama i ci nie działa jak trzeba to poradź się lepszych od siebie a
    > nie jęcz

    To chyba nie mi włamano się do komputera ;)

    > Jakoś gówniany Linuks na popularność się nie może wybić.

    Swoją drogą, uważam produkty Windows za fenomen marketingowy, z powodów
    o których wspomniałeś ;))

    R.

  • 29. Data: 2006-01-10 15:57:14
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Mowia, ze linuch lepszy.

    W czym? Uruchamianiu np. gier? Prostocie i intuicyjności obsługi?
    Czy w tym,że z uwagi na znikomą liczbę użytkowników Linuksa jest mniej pisanych
    na niego wirusów?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 30. Data: 2006-01-10 18:29:47
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Leszek:
    > W czym? Uruchamianiu np. gier? Prostocie i intuicyjności obsługi?
    > Czy w tym,że z uwagi na znikomą liczbę użytkowników Linuksa jest mniej
    > pisanych na niego wirusów?

    Rozmawialem ostatnio z jednym programista i wysuwal mocne argumenty. Nie
    bede tu tego przytaczal, bo nie tu na to miejsce.
    Pozdr. Dulek