  • 11. Data: 2006-01-09 15:18:14
    Temat: Re: Wlamanie do komputera
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 2006-01-09 14:09 użytkownik Przemek R... napisał :

    >Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
    >wiadomości news:43c25cf3$1@news.home.net.pl...

    >a to niby dlaczego? Po prostu inna kwalifikacja.

    >Ciekawe czy tak samo bys twierdzil gdybym zwrocil uwage ze twoje drzwi do
    >mieszkania bez problemu mozna otworzyc.

    Załóżmy taką sytuację: stawiam serwer ftp z pełnym anonimowym dostępem,
    umieszczam na nim jakieś dane, ktoś się loguje i je kasuje, zgłosić na
    policję czy nie?

    --
    http://www.miki.z.pl m...@...pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`

  • 12. Data: 2006-01-09 15:22:23
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Załóżmy taką sytuację: stawiam serwer ftp z pełnym anonimowym dostępem,
    > umieszczam na nim jakieś dane, ktoś się loguje i je kasuje, zgłosić na
    > policję czy nie?

    tak, art 268a ust 1kk,

  • 13. Data: 2006-01-09 16:17:29
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Przemek R:
    > a jakie to ma znacienie

    Takie, ze piszac, ze gowno mi skasowal, znaczy tyle, ze odzyskalem te dane.
    Nie mniej jednak wlamal sie i dane skasowal. Zostawil poza tym plik w
    wordzie, ze fajne mam zdjecia i szkoda je kasowac.. To gdzie tu miejsce na
    falszywe oskarzenie?

    Toz to wlasnie napisalem.
    Pozdr. Dulek

  • 14. Data: 2006-01-09 17:02:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dulek" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w wordzie, ze fajne mam zdjecia i szkoda je kasowac.. To gdzie tu miejsce

    a czy ja napisalem o falszywym oskarzeniu? To moj przedpisca ktoremu
    zworilem uwage ze
    w przypadku gdy te dane nie zniknely moze byc zastosowana inna kwalifikacja
    czynu.

    > Toz to wlasnie napisalem.

    toz ja odpisalem temu czlowiekowi czy by tak samo mowil jakby ktos mu do
    mieskzania wszedl by powiadomic o slabych zabezpieczeniach a ty mi (a nie
    jemu) odpisales:
    "No i po co znowu glupoty pieprzysz?"

    P.

  • 15. Data: 2006-01-09 17:27:29
    Od: Robert <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_>

    On Mon, 9 Jan 2006 09:05:38 +0100, Dulek <f...@b...pl> wrote:
    > Czolem
    > Wlamano mi sie do komputera i skasowano pliki.
    > Gdzie to zglosic i jak wyglada procedura?

    Tak naprawde, to możesz mieć pretensje do Gates'a, że Ci gówno wcisnął.
    Zainstaluj normalny system i trochę poczytaj o bezpieczeństwie i nie
    będziesz miał tego typu i podobnych problemów.

    Pozdr.

    R.

  • 16. Data: 2006-01-09 18:05:41
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_> napisał w wiadomości

    > Tak naprawde, to możesz mieć pretensje do Gates'a, że Ci gówno wcisnął.

    Zazdrościsz? Nie stać cię? To weź się do roboty i zarób.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 17. Data: 2006-01-09 18:15:15
    Od: Robert <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_>

    On Mon, 9 Jan 2006 19:05:41 +0100, Leszek <l...@p...fm> wrote:

    > Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_> napisał w wiadomości
    >
    > Zazdrościsz? Nie stać cię? To weź się do roboty i zarób.

    Człowieku, mogę Ci współczuć, a nie zazdrościć. Sam posiadam
    licencjonowaną W2000, którą z powodów wymienionych staram się używać jak
    najmniej.

    R.

  • 18. Data: 2006-01-09 18:38:32
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Człowieku, mogę Ci współczuć, a nie zazdrościć. Sam posiadam
    > licencjonowaną W2000, którą z powodów wymienionych staram się używać jak
    > najmniej.

    95% użytkowników kompów na świecie używa Windowsa i jest zadowolonych.
    Ale jakżeś lama i ci nie działa jak trzeba to poradź się lepszych od siebie a
    nie jęcz.
    Jakoś gówniany Linuks na popularność się nie może wybić.

  • 19. Data: 2006-01-09 18:54:44
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Przemek R:
> [...]

    > mieskzania wszedl by powiadomic o slabych zabezpieczeniach a ty mi (a nie

    No wszystko fajnie, ale ja przeciez jemu odpowiadalem, nie Tobie. Nie czuj
    urazy.
    Pozdr. Dulek

  • 20. Data: 2006-01-09 18:55:54
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Robert:
    > Tak naprawde, to możesz mieć pretensje do Gates'a, że Ci gówno wcisnął.
    > Zainstaluj normalny system i trochę poczytaj o bezpieczeństwie i nie
    > będziesz miał tego typu i podobnych problemów.

    Mowia, ze linuch lepszy. Ale ja mam takie systemy a nie inne...
    Pozdr. Dulek