  • 21. Data: 2007-12-17 18:03:20
    Temat: Re: Wlamanie do domu
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Player pisze:

    > ja pie****le ale to prawo jest po***ne, kur*** szlag mnie trafia bo
    > kolejny raz ktoś mi coś ukradł z samochodu, a to lusterko a to kołpak,
    > narzędzia, koła, mam ochote wsadzić tam bombę i w razie otwarcia drzwi
    > niech wybuchnie...

    A czy uważasz że normalne jest wysadzenie kogoś w powietrze za to, że
    Ci lusterko urwał ? Czy uważasz za normalne że Cię ktoś pobije tylko za
    to, żeś mu powiedział cokolwiek obraźliwe słowo ?

    Trzeba się przyczepić niezborności organów takich jak SM i Policja a
    nie prawa, które notabene jest dobre. Za urwanie lusterka istnieją
    stosowne paragrafy, które nakazują odpowiednim służbom ruszyć dupę. To
    owe służby należy wziąć za łeb a nie prowadzić do anarchii i samosądów.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 22. Data: 2007-12-17 18:49:18
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "KRZYZAK" <k...@g...com> wrote
    >Czlowieku! Dziadek nawet nie ma prawa wlamywacza wyrzucic za drzwi!

    Ma, ochrona posidania (KC) lub obrona konieczna (naruszenie miru, KK). Nie
    ma prawa go wyrzucić, jak złodziej się włamie i zamieszka (ochrona
    posiadania, tym razem złodziej posiadł mieszkanie,KC). Od kiedy się
    zamieszkuje, nie wiadomo.

  • 23. Data: 2007-12-17 19:11:21
    Od: Rafal Jezak <r...@N...gmail.com>

    Rafał pisze:
    > Rozszerzę temat.....

    Ja też, jest mieszkanie, nie dom, nie ma nikogo prócz psa, który np. nie
    szczeka jak ktoś się kreci, złodziej się włamuje a pies go rzuca mu się
    szyje, wiadomo, jak to jakiś amstaf to po facecie, co wtedy?

    --
    Rafał Jeżak
    rjezak.(at).gmail.(dot).pl

  • 24. Data: 2007-12-17 20:23:10
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Dziadek stosuje środki ochrony których działanie jest niewspółmierne do
    > zagrożenia. Dlaczego dziadek nie zainstalował alarmu podłączonego do
    > monitoringu ? To są współmierne środki.
    >
    > Równie dobrze mógłbyś zabić pijaka, który się do Ciebie przystawia o
    > fajkę na ulicy. To też daleko idące przekroczenie granic obrony
    > koniecznej. W zasadzie zwykłe zabójstwo.

    czyli jak w stołowym będę miał dziure do piwnicy i zlodziej wpadnie i sie
    zabije to tez moja wina ??

    Moze ktos zna przypadki z historii ? Co prokuratura robi w podobnym
    przypadku ?

    Icek

  • 25. Data: 2007-12-17 20:27:41
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > stosowne paragrafy, które nakazują odpowiednim służbom ruszyć dupę. To
    > owe służby należy wziąć za łeb a nie prowadzić do anarchii i samosądów.

    wiesz, rok temu zlapalem zlodzieja na goracym uczynku. Zadzwonilem po
    policje. Przyjechali po 30 minutach. Zabrali gnojka. Nastepnego dnia byl juz
    wolny i po temacie. Czy cos go to nauczylo ? Gowno bo nie wazna jest
    wysokosc kary a jej NIEUCHRONNOSC !!

    Czy jest jakis organ co wydaje interpretacje KK ? Moze jakas prokuratura ?
    Bo dla mnie pozostawienie klamki pod napieciem jest tak samo niebezpieczne
    jak pozostawienie pokoju stolowego bez podlogi. Juz nie mowie o ogloszeniu,
    informujesz bandyte, ze to co zamierza zrobic zagraza jego zyciu. W takim
    przypadku _wszelka_ odpowiedzialnosc posiadacza zmanipulowanej rzeczy
    powinna byc zadna !

    Icek

  • 26. Data: 2007-12-17 21:27:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > czyli jak w stołowym będę miał dziure do piwnicy i zlodziej wpadnie i sie
    > zabije to tez moja wina ??

    Za dziurę do piwnicy odpowiesz w związku z niezabezpeiczeniem
    niebezpiecznego miejsca.

    > Moze ktos zna przypadki z historii ? Co prokuratura robi w podobnym
    > przypadku ?

    Ściga, bo co ma robić. Jedyne wyjście, to jakieś sensowne wyjaśnienie.
    Przykładowo pomalowanie towotem płotu w celu zabezpieczenia antykorozyjnego
    bardzo skutecznie odstrasza złodziei jabłek, bowiem potem dostają wp... od
    matek za pobrudzone spodnie.

  • 27. Data: 2007-12-18 00:49:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > W USA:)

    zgadza się, mogą cię ustrzelić jak będziesz wychodził ze sklepu albo ze
    szkoły tudzież w kościele.

  • 28. Data: 2007-12-18 08:20:12
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 18 Gru, 01:49, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > zgadza się, mogą cię ustrzelić jak będziesz wychodził ze sklepu albo ze
    > szkoły tudzież w kościele.

    Nie. Mozna odstrzelic gnojka, ktory wszedl nieproszony na moja
    posesje. I tak powinno byc.

  • 29. Data: 2007-12-18 08:20:31
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sebcio napisał(a):

    > Jest, ale z przekroczeniem granic.

    nie masz racji. Skad dziadek ma wiedziec co ten czlowiek mu zrobi? gdyby
    gonil go z tym przewodem to tak, przekroczenie.

    Porażenie prądem włamywacza który zajęty
    > rabowaniem domu nie zauważa dziadka, stanowi przekroczenie granicy
    > obrony koniecznej.

    moze byc a moze tez nie byc.

    P.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 30. Data: 2007-12-18 08:22:57
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    KRZYZAK napisał(a):

    > Nie. Mozna odstrzelic gnojka, ktory wszedl nieproszony na moja
    > posesje. I tak powinno byc.

    to teraz powiedz na jakiej podstawie oskarzono goscia/babke ktora
    zastrzeila cudzoziemca dobijajacego sie do jej drwzi, uniewninniono ja
    bo przekonala sad(lawe?) iz bala sie iz cos zlego jej chce zrobic (na
    tej samej podtsawie przy obowiazujacym prawie u NAS takze mozna by ja
    uniewinnic).

    P.