  • 31. Data: 2022-12-07 21:53:28
    Temat: Re: Włączenie LGBT+ jest obowiązkiem każdego pracownika IKEA
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Ty nie odróżniasz tolerancji od zmuszania do specjalnego działania wobec
    > konkretnej grupy ludzi.

    Do jakiego specjalnego działania zmuszano?

    > To pachnie rasizmem.

    Sąd orzekł, że bajki opowiadasz.

    > Możesz opierdolić Kowalskiego ale Nowaka już NIE bo to LPGT.

    A to sobie dośpiewałeś na podstawie czego?

  • 32. Data: 2022-12-07 21:54:23
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Zaczyna się.
    > Jesteś inteligentny i potrafisz ogarnąć 3 zdania złożone czy nie?

    Buahhaha. Czytelnie i jasno, nieprawdaż? :D

  • 33. Data: 2022-12-07 21:55:28
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Pytanie: Obowiązkowa Koronka o 15.00 DOZWOLONA czy NIEDOZWOLONA w
    > zakładzie pracy?

    Czy to nie Konfererosja wychodzi z założenia, że pracodawca może co chce, a
    pracownik może zaakceptować albo spierdalać?

  • 34. Data: 2022-12-07 21:56:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 7 grudnia 2022 o 18:43:43 UTC+1 _Master_ napisał(a):

    > Przypominam: pracownik zacytował Pismo Święte

    A wiesz, mój mały erudyto z czwórką z matury, że w Pismie Świętym jest zdanie "Boga
    nie ma!"?
    Dlaczego nie doprowadza to do zagłady wszechświata?

    Drugą zagadkę masz taką - dlaczego wszechświat wygląda na to, że ma 4mld lat, skoro
    Bóg stworzył go tak 6-7 tysięcy lat temu?

  • 35. Data: 2022-12-07 21:58:23
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Od kiedy zacytowanie Pisma Świętego jest tonem homofobicznym?

    A co za różnica czy Pismo Święte czy Mein Kampf?

    > I dlaczego jakaś zagraniczna firma może w Polsce decydować że jej
    > pracownicy popierają jakąś ideologię, wiarę, pogląd.

    Ale to twoje zdanie, że tolerancja to ideologia. To się leczy :)
    Wiary (i Biblii) jak widać nie popierają :P

    > W Polsce krytyka afirmacji LGBT nie jest KARALNA

    Dlatego chodzisz wolno.

    > podobnie jak nie jest karalna krytyka grubasów, łysych czy rudych.

    Pewnie zależy jaka. Znając takich prymitywów jak ty, to potraficie ich
    skrytykować tylko obrażając, a to już jest karalne.

  • 36. Data: 2022-12-07 22:00:05
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Chcesz wykuć w kamieniu precedens że per analogia Żyda wolno zwolnić za
    > zacytowanie Tory?

    W Torze też są akapity nawołujące do popełniania zbrodni?

  • 37. Data: 2022-12-07 22:01:10
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Mam przekonanie

    A ja mam pewność, że twoje wyssane z palca przekonania nie tylko nikogo nie
    interesują, ale też nie sprawdzają się.

  • 38. Data: 2022-12-07 22:02:40
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Ciągle o mnie piszesz.
    > O wyroku uniewinniającym coś napiszesz?
    > Zgadzasz się z nim? Uważasz że obowiązkiem pracownika powinno być
    > czczenie ideologii wychwalającej LPGT?

    Twoje urojenia i projekcje to zły pomysł, żeby z nich odpytywać innych.
    Może spróbuj u lekarza.

    > Pytanie ciągle aktualne: Obowiązkowa Koronka o 15.00 DOZWOLONA CZY NIE
    > DOZWOLONA?

    Co twierdzi Konfederosja?

  • 39. Data: 2022-12-07 22:58:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-07-grudnia-2022 o 19:07, Szwambuł Trantiputl pisze:
    > Na szczęście młodzi pokazują środkowy palec.

    Napisz ile masz latek chłopczyku ;-)

  • 40. Data: 2022-12-07 23:01:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-07-grudnia-2022 o 21:56, Dawid Rutkowski pisze:

> [...]
    >
    > Drugą zagadkę masz taką - dlaczego wszechświat wygląda na to, że ma 4mld lat, skoro
    Bóg stworzył go tak 6-7 tysięcy lat temu?

    Tym bardziej dziwi że ikieja przejęła się tam jakimś cytacikiem ze
    starej książki.

    Pojebało ich czy się czegoś BOJĄ? ;;-)