  • 11. Data: 2022-12-07 13:08:58
    Temat: Re: Włączenie LGBT+ jest obowiązkiem każdego pracownika IKEA
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-07-grudnia-2022 o 07:49, cef pisze:

    > A Ty nie zauważyłeś, że stale masz pretensje, że ludzie
    > piszą o Tobie? Może się zastanów dlaczego tak jest.

    Bo jest tu wielu krzykaczy którzy na trudne/kłopotliwe pytania nie
    potrafią odpowiedzieć. Potrafią mnie zwyzywać.

    Ja się mam wstydzić?

  • 12. Data: 2022-12-07 13:16:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-07-grudnia-2022 o 11:58, J.F pisze:

    > Jesli stosowny zapis byl KPGI w chwili przyjmowania do pracy,
    > a nawet wczesniej, to moze i nie narusza.

    Ale w trakcie okazało się że cytowanie Pisma Świętego narusza zapis o LPGT.
    To tak jak z UE. Co prawda nie ma w traktacie ale my to sobie tak
    wytłumaczymy że pracownik powinien być czysty czyli czysty też w myślach
    ;-) A wszak wszyscy jesteśmy zgodni że CZYSTOŚCI stoi na przeszkodzie
    Pismo Święte ;--)
    Sanepidem gnoja wykończymy:-)

  • 13. Data: 2022-12-07 13:17:16
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > *Dla mnie* gdyby tak "zacytował *Stary* Testament" na intranecie bez
    > nachalnej więcej niż jednorazowej prowokacji ze strony pracodawcy (IKEA)
    > to zwolnienie by było wystarczająco+ uzasadnione.

    Jeżeli pracownik czuje się sprowokowany (lub mobbowany przez pracodawcę czy
    cokolwiek innego), to idzie do sądu pracy.

    Zdaje się, że nie wyraził sprzeciwu wobec jakiejś tam "akcji" i nie zaskarżył
    firmy, tylko uderzył w tony homofobiczne. Więc musi zmienić pracodawcę i tyle.

  • 14. Data: 2022-12-07 13:30:15
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Bo jest tu wielu krzykaczy którzy na trudne/kłopotliwe pytania nie
    > potrafią odpowiedzieć. Potrafią mnie zwyzywać.

    Połóż się, wytrzeźwiej.

    PS. Akurat jedynym nieczytatym krzykaczem tutaj jesteś ty.

  • 15. Data: 2022-12-07 14:53:45
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-12-07 o 13:08, _Master_ pisze:

    > Bo jest tu wielu krzykaczy którzy na trudne/kłopotliwe pytania nie
    > potrafią odpowiedzieć. Potrafią mnie zwyzywać.
    >
    > Ja się mam wstydzić?

    To Twoje zdanie.
    Ja np uważam inaczej.
    Mam wrażenie, że zabierasz
    w wielu sprawach głos w sposób mało czytelny:
    dajesz czytelnikom grupy wyrzut treści czy strumień emocji
    bez jakiegoś logicznego ładu zamiast zwykłych zdań. I dlatego większość
    tu zaglądających zwraca się do Ciebie bezpośrednio, bo nie mogą się odnieść
    do treści czy tematów, które poruszasz.

  • 16. Data: 2022-12-07 14:57:12
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

> [...]
    > firmy, tylko uderzył w tony homofobiczne. Więc musi zmienić pracodawcę i tyle.

    *Dla ciebie* IKEA to aż takie skurwysyny że pracownik musi *zacząć* od
    sądu pracy? Ja jestem jakoś przekonany że z *normalnym* pracodawcą
    *zaczyna* się bez sądu pracy i bez zostania wkurwionym aż do takiego
    poziomu jak w tym przypadku.

    Dla mnie sprawa sprowadza się do tego jakie "politycznie kontrowersyjne"
    poglądy pracodawca ma prawo narzucać pracownikom a ci mają milczeć.
    Geje w Poznaniu (?) wywalczyli prawo do manifestacji nie blokowanych
    przez samorząd narodowcom w Warszawie (Marsze Niepodległości). Jak
    myślisz że "prawo narzucania przez pracodawcę" zostanie wykorzystane
    tylko do promocji "słusznego LGBT" to dla mnie jesteś prawnym idiotą z
    podwójną moralnością Kalego.

    <ironia> Twoim marzeniem jest gazetka "Orlenu" z tekstami o obowiązkach
    pracownika w związku z Dniem (Heteroseksualnej) Rodzimy Wielodzietnej i
    Zakładową Pielgrzymką na Jasną Górę? </ironia>
    Proście a będzie wam dane. Te "IKEA precedensy" ni złamanego wuja nie
    będą działać tylko w jedną stronę *jakie by nie były* IMHO. "Precedens"
    zwolnienia za zacytowanie *Starego* Testamentu już IKEA stworzyła.

    --
    A. Filip

  • 17. Data: 2022-12-07 15:10:15
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > *Dla ciebie* IKEA to aż takie skurwysyny że pracownik musi *zacząć* od
    > sądu pracy?

    Nie dośpiewuj sobie niczego, bo za cienki śpiewak z ciebie.
    Może iść do szefa, ale zakładam że to taki awanturnik jak ty.

    > Dla mnie sprawa sprowadza się do tego jakie "politycznie kontrowersyjne"
    > poglądy pracodawca ma prawo narzucać pracownikom a ci mają milczeć.

    Ja tam nie wiem czy tolerancja jest politycznie kontrowersyjna, ale jeżeli tak,
    to --> sąd pracy.

> [...]
    > myślisz że "prawo narzucania przez pracodawcę" zostanie wykorzystane
    > tylko do promocji "słusznego LGBT" to dla mnie jesteś prawnym idiotą z

    W sumie nawet nie wiem o czym bredzisz i nawet nie wiesz jak mało mnie to
    interesuje :D

    > Proście a będzie wam dane. Te "IKEA precedensy" ni złamanego wuja nie
    > będą działać tylko w jedną stronę *jakie by nie były* IMHO. "Precedens"
    > zwolnienia za zacytowanie *Starego* Testamentu już IKEA stworzyła.

    Jak widać warto czasem pomyśleć co się czytuje i cytuje, a nie klepać
    bezmyślnie.
    Nawet papieża czasem nie warto.

  • 18. Data: 2022-12-07 18:08:48
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 6 grudnia 2022 o 18:43:18 UTC+1 A. Filip napisał(a):

    > *OBOWIĄZEK* włączenia LGBT+ oczywiście niczego nie narusza?

    A idźże z tym pytaniem do prokuratury, najlepiej Prokuratury Okręgowej Warszawa -
    Praga,
    i złóż tam od razu doniesienie o przestępstwie, może zrobią z tego sprawę
    przeciwko całej Ikei, najlepiej od razu tej szwedzkiej.
    Mocno się zastanawiałem, jakie tu mogły być zarzuty karne, aż w końcu
    przeczytałem artykuł - i okazało się, że to była dyskryminacja wyznaniowa.
    Szkoda, że sąd może jedynie zjebać prokuratora (co najprawdopodobniej nic nie da,
    bo po prostu nie dotrze), a nie może mu wytoczyć dyscyplinarki.

  • 19. Data: 2022-12-07 18:40:41
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> pisze:

> [...]
    > Szkoda, że sąd może jedynie zjebać prokuratora (co najprawdopodobniej nic nie da,
    > bo po prostu nie dotrze), a nie może mu wytoczyć dyscyplinarki.

    Chcesz wykuć w kamieniu precedens że per analogia Żyda wolno zwolnić za
    zacytowanie Tory? Mi nie przeszkadza, Wysokiemu Sądowi jak widać też.
    Bo w to że Wysoki Sąd będzie miał jaja powiedzieć otwartym tekstem że
    ten "precedens" niektórych wyznań nie dotyczy jakoś się nie spodziewam.

    --
    A. Filip

  • 20. Data: 2022-12-07 18:43:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-07-grudnia-2022 o 18:08, Dawid Rutkowski pisze:
    > i okazało się, że to była dyskryminacja wyznaniowa.

    Mam przekonanie graniczące z pewnością że gdyby gej nakrzyczał w
    internetach że mu źle w tej firmie że się z niego śmieją i żartują a
    firma by go zwolniła bo zaczął się siać zamęt to ten sam sędzia byłby po
    stronie tego geja.

    Taka to jest praworządność i sprawiedliwość

    Bo gej nie może się źle czuć

    a katolik ma zamknąć gębę i siedzieć cicho.

    Przypominam: pracownik zacytował Pismo Święte