  • 121. Data: 2022-12-14 12:44:06
    Temat: Re: Włączenie LGBT+ jest obowiązkiem każdego pracownika IKEA
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-14, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]

    A Ikea przymuszała do wychwalania LGBT w sensie jakiegoś gloryfikowania
    tej grupy, czy też, tak jak napisałem, celem była akceptacja grupy osób
    na zasadzie, jak akceptujemy wszystkich?

    > Po co wprost zakaz aborcji? Nie wystarczy nieostra "ochrona życia"
    > często+ z cytowaniem Konstytucji i orzeczeń TK(PiS)? Byle sędzia miałby
    > spore+ kłopoty żeby się tego czepić "należycie udając bezstronność",
    > nieprawdaż?

    Właśnie jest duża różnica, bo ochrona życia jest etycznie uniwersalna -
    spór jest przecież gdzieindziej. Natomiast zakaz aborcji nie jest normą
    uniwersalną. Tolerancja, ponownie, jest normą społęcznś, w dodatku
    podlegającą prawnej ochronie. Uważanie LGBT za zwyrodnialców, których
    nalezy karać śmiercią, nie jest taką normą.

    --
    Marcin

  • 122. Data: 2022-12-14 12:55:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-14-grudnia-2022 o 10:20, A. Filip pisze:
> [...]
    > często+ z cytowaniem Konstytucji i orzeczeń TK(PiS)? Byle sędzia miałby
    > spore+ kłopoty żeby się tego czepić "należycie udając bezstronność",

    Prawdaż. Ale tłumaczę tłukowi. Jak użyję nieostrych terminów czy środków
    artystycznych to głąb nie zrozumie i znowy będzie jęczenie że się
    wszyscy przypierdalają do mojej osoby bo źle piszę ;-)

  • 123. Data: 2022-12-14 12:57:08
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-14-grudnia-2022 o 12:44, Marcin Debowski pisze:
    > A Ikea przymuszała do wychwalania LGBT w sensie jakiegoś gloryfikowania
    > tej grupy, czy też, tak jak napisałem, celem była akceptacja grupy osób
    > na zasadzie, jak akceptujemy wszystkich?

    Miał włączyć LGBT+ ;-)

    Nie kazali mu szanować KAŻDEGO bliźniego.

    Widzisz różnicę?

  • 124. Data: 2022-12-14 12:58:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Dec 2022 12:23:53 +0100, n...@o...pl wrote:

    > Ale wpłynęła od innych pracowników. To za mało?

    Dopiero jak mu kazano zrobic cos sprzecznego z jego poglądami,
    i nie wchodzące w skład obowiązków z umowy o pracę :-P

    J.

  • 125. Data: 2022-12-14 13:02:19
    Temat: Re: Włączenie LGBT+ jest obowiązkiem każdego pracownika IKEA v. "Mowa Nienawiść" świętych ksiąg Judaizmu i Chrześcijaństwa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Dec 2022 12:21:50 +0100, n...@o...pl wrote:

    > To ten zwolniony pracownik poszedł siedzieć a Tusk nie?

    Zwolniony nie poszedl siedziec. Tylko go z pracy zwolnili.
    Nawet nie wiadomo, jak sie jego proces o zwolnienie zakonczyl.

    Natomiast sprawe karną miała kierowniczka, która go zwalniała.
    Uniewinniona ... ale dopiero po apelacji?

    Nie jestem pewnien czy prezydenta mozna.
    Prezydent pod specjalną ochroną.

    Reszta urzedników też pod pewną ochroną.

    > Debil to termin medyczny. Może należało oskarżyć o praktykowanie zawodu medyka
    > bez zezwolenia?

    No ba, była taka osoba, co prezydentowi miasta zarzucała glupotę i
    niekompetencje.
    Prezydent sie obrazil, i w sądzie wygral.

    J.

  • 126. Data: 2022-12-14 13:34:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-14-grudnia-2022 o 12:26, n...@o...pl pisze:
    > Dokładnie -- jeżeli masz nawoływać do zborodn

    A dożynanie watahy?

    A wiersz o gałęzi?

    A wytępienie szarańczy?

  • 127. Data: 2022-12-14 13:38:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-14-grudnia-2022 o 12:26, n...@o...pl pisze:

    > Według twoich rusków pracodawca powinien móc wprowadzić taki obowiązek.

    Że co?

    > A obecnie niestety panuje wolność poglądów politycznych, więc może odmówić.

    To właśnie pracownik zrobił skrytykował cytując (jak tusk) i odmówił.

    Ale ruska ikieja go zwolniła. ;-)

  • 128. Data: 2022-12-14 14:02:25
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-14-grudnia-2022 o 12:22, n...@o...pl pisze:
    > Masz wytłumaczone w stanowisku Ikei

    Stanowisko ikieji to jak licencja windowsa.

    Można sobie w Polsce podetrzeć nią tyłek. ;-)

  • 129. Data: 2022-12-14 16:11:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-14-grudnia-2022 o 12:21, n...@o...pl pisze:
    > To ten zwolniony pracownik poszedł siedzieć a Tusk nie?
    > Czy może ból dupy, że Tuska nikt nie zwolnił? :))

    Twoje podejście do świata jest fascynujące. Znasz takie słowa jak
    równouprawnienie, konsekwentne podejście, równość wobec prawa...?

    PS. Tusk powinien być wyrzucony z partii ;)

    WRÓĆ!

    Jak ktoś tu napisał. Partia nie przedłużyła z nim współpracy ;;)

  • 130. Data: 2022-12-14 16:13:25
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-14-grudnia-2022 o 13:02, J.F pisze:
    > Nie jestem pewnien czy prezydenta mozna.
    > Prezydent pod specjalną ochroną.

    To nie pisz jak nie wiesz.

    Jest wyrok że nazwanie prezydenta debilem to dozwolona wolność wypowiedzi.